Am Sokulması

21 0 0
                                    

Zamdayanın gozundwn;
Sabah lanet sabah anasini sikiyim sabahlarin bitmiyordu her gün aynı. Ne zaman huzura erecektim bilmiyorum. Hunter ile yeniden kavga rtmiştik bu ilişki nereye gidiyor diye sorguluyodum kendimi. Mutlu tek bir gunum yoktu. Ama he4 nryse ben Ze daydim. Gozle4imi devirip omuz silktim. Keufimi yerine getirmej ivin İlhanla bulusnaya karsr verdim. Zeynep daima moralimi yerine gettircek espiriler yaaprdi. İlhanla buludmak icin İlhani aradim. İlhan teledomu actiginds fuydugim ses zrynepe aitti. Xeynepe nerdesiniz diye sl4dum. Zeynepde 'dut fidani parkindwyiz' dedi. Ama bir sorun vardi Zeynepin sesi telasliudi ama onems3medim.




Yanlarina gittigimde yanlarinda Hunteri gprdum. Kaslarimi catmistim ama artik slrunlarimla yuxles3cektim kacmayacaktim. Hunterla sureklu ya sevisiyoduk ya da kavga eriyoduk bu dur7ndn sıkılmistim.

İlhan ve Zeynep ne ksdar karwrli oldugumu goxlerimden okurulsr ve birnirlerine bakarak yanimizdan ayrilfilar. Hunter tam kalkmaya yelteniyodu ki elimle kolunu tuttum. 'bekle  konuscaklarimiz var' dedim.

Merakla bana bakti
-Bak Hunter Bu biyle gitm3z seni seviyprum ama aramiddakiler sadece cins3llikle sınırli oldugundan supheleniyorum bana burda durustce soyle beni ne olarak goruyosun?

Derin bi nefes aldi ve bana dedi ki

-Uzgunum Zendaya sana hissettiklerimden cok emin degilim surekli seni dusunuyorum ama bu cinsel anlamda galiba seni fb olarak sebiyprum

-Kalbim 52 parcaya bolunmustu 77 paralel enlemind3 kırilmisti. Derin bi nefes aldim ancak 33 saniye 52 salise boyunca yerimden kipirdayamadim.

-Peki.

Diyerek yanindan ayrildim madem bemi sevmiyordu bende artik onu sevmiyprfum

Hizla eve gittim Necmiye olacak kari mutfakta yemek yapiyprdu o  an bedenimden bir sok dalgasi gecti.
Şok ifademi gorunce

-Ne oldu kizim diy3 sordy

-Genelde s3ni hep namaz kilarken goruyordum da sasirdim
dedim

-Zendaya kizim biliyprum seni cok aksattim ve dine kendimi cok kaptirdim tum bunlarin ne kadar yanlus oldug7nu gprdum sana iyo gelmiyordu bu hallerim ve ben bir karar ve4dim Carsafi cikarmaya karsr verdim ama tek umursadyim sen ve baban.

Agzim acik ona bakakaldim.

-Bakin bu  birwz fazla olmadi mi? Yani oke kapanman bana biraz yobazva geliyofu ama bir anda acilmanda tuhaf.

Gulumsedi ve bundna sonra
- her s3y senin isteditin gibi olcak
dedi.

şaskinligimi koruyamadum ve anneme sarildim
-Artik annem olmaya layikti ve annelik duygusunu ozlemistim. Hamile olmak istiyodum ama su an siradi degil. Anneme gel lezbiyen meyhaneye gidip şalgam icelim anali kizli

necmuye
+Tamam kizim gel artik im your sugar mommy dedi.

onu bayburt kizil am meyhanesine getirdim
Ona hunteri anlattim
Her söyledigimi dikkatle dinledi.
Üvey annemle bunları konusmak basta garip gelse de artık alışmıştım ve rahatca konusabiliyordum.

-Senu anliyorum zenfaya kizim ama bazi seuler yarida kalmalidir her ne kadar bixim icin erken olsa da
dedi.

Basümi salladum ve bu depresuf havadan uzaklasabilmek icin yuzume bir gulumseme yerlestiedim

-Hadi dans ed2limmm

Annem bana ayak kavrayarak ayaguya kalkti ve burkikte drans pistine ilerledik

BU GECE AGLA GECESİ DEGİL KARİ AVİ GRCESİYDİ.
















SLM CANLRİMMMM SİZİ COK OZLEDMMMMMMMMM

MMMMMMMMMMMMMMM   

her neys
buraya iban at

iyorum
.paraya ihtiyacim var
sizi ipiuorum
BİZ
BİR
AİLEYİZ
UNUTMAYİNNNN
DERDİ TASASİ BAKİR CEVİZ OLAN BANA YAZABİLR(UCRRTSİZ)







Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bayburt Highschool Angry Lesbian GirlsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin