LÜTFEN BÖLÜME BAŞLAMADAN OY VERMEYİ UNUTMAYIN ÇÜNKÜ ÇOĞU ZAMAN OY VERMEYİ UNUTUYORSUNUZ.EĞER KİTABI BEĞENDİYSENİZ DAHA ÇOK OKUNMASINI İSTİYORSANIZ BOL BOL YORUM YAPIP OY VERMEYİ UNUTMAYIN❗️❗️❗️
Sanırım uzun zamandan sonra bu kadar uzun bir bölüm oldu.Nereden baksanız yaklaşık 2008 kelime.Buna karşılık sizden ufak bir yorum ve oy rica ediyorum.Lütfen beni kırmayın okuma sayısına göre gelen yorum ve oy sayısı yazma hevesimi kırıyor.😔😔
İstanbul'dan gelmiştik.Demir timi için tatil bitmiş görev vakti gelmişti.Tim gelir gelmez operasyon emriyle karargaha geçmişti.Biz kadınlara ise yine yollarını gözlemek kalmıştı. Olsun ben beklerim o bana her seferinde geri dönecekse ben onu bir ömür beklerim. Beklerdim ya sonunda kavuşmak vardı.Aklıma mezarlık çıkışı ona söylediğim sözler geldi.Evlenelim demiştim beklemeyelim biran önce evlenelim.
İlk önce duraksadı sonra ise büyük bir sevinçle karşılamıştı sözlerimi gittikleri görevden gelene kadar Yağız Egenin evini evimiz haline getirme kararı aldım.Evlendikten sonra onun evinde kalma kararı almıştık.Evden içeriye girdiğimde dikkatimi çeken ilk şey salonun ortasındaki sehpa da duran aile fotoğraflarıydı.Elime aldığım çerçeveye buruk bir tebessüm ile baktım.
"Teşekkür ederim Egemin ailesi olarak onu çok güzel yetiştirmişsiniz.Merhametli yiğit bir delikanlı olmuş sayenizde,bende açılan yarayı onda açmadığınız için teşekkür ederim.Aileden alınan yaralar kolay iyileşmiyor Gülbahar anne ona yara olmak yerine anne olduğun için , çocuğuna yiğitlik ve merhamet nedir öğrettiğin için teşekkür ederim Mert baba o sizin gibi bir ailesi olduğu için gurur duyuyor.Bende sevdiğim adamın böyle bir ailesi olduğu için çok şanslı hissediyorum.Sizin gibi değerli insanları hep kalbimde taşıyacağım.Sizi tanımadan çok seven gelininiz."
Fotoğrafa son kez baktıktan sonra yerine bırakıp odaları gezmeye başladım.Aslında Egenin tarzı bana uyuyordu.Salonda ferah mobilyalar vardı.Mutfaktaki masa sandalye de iyi duruyordu.Sadece mutfak eşyası ve yatak odası takımını değiştirmeyi düşünüyordum.Çünkü yatak odası bekar evini göre düzenlenmişti.Bunun en büyük nedeni de çok az eve gelip uyuduğu için olabilir.Genellikle askeriye de vakit geçirir orada uyurmuş yani benden önce ben hayatına girdikten sonra daha çok lojmanda kalmaya başlamış.Eksikleri not aldıktan sonra evden çıkıp kapayı kitledim. Aynı lojmanda karşılıklı apartmanlarda oturduğumuz için yol sorunum yoktu.Eve geldiğimde Ecenin sesi yükseldi.
"Abla doğru salona gel çok önemli bir sorunumuz var."
Hızlıca salona geçtiğimde televizyonda Ege ile arabada öpüşürken çekildiğimiz bir fotoğraf vardı.Gözlerin büyürken altındaki yazıyı okudum.
"Bir yıldır kendisini ekranlardan uzak tutmayı sağlayan Fırat Ünsalın büyük kızı Ayperi Ünsal arabada sevgilisiyle kaçamak yaparken yakalandı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumun Şifası
ChickLitAçıklama !! Asker kurgusu olarak yazdığım ilk kurgudur.İlk başları klişe olsa da ilerleyen bölümlerinde aslında öyle olmadığını fark etmenizi sağlayacak bir kurgu. Ve şunda belirtmek istiyorum kitabımda daha çok ruhları yaralı olan insanların bir...