"Su,Toprak,Ateş,Hava...Uzun zaman önce dört ulus uyum içinde yaşardı.Sonrasında Ateş Ulusu saldırdı ve her şey değişti.Sadece dört elementin ustası olan avatar onları durdurabilirdi.Ancak ona en çok ihtiyaç duyulan anda ortadan kayboldu.100 yıl geçti ve kardeşimle birlikte yeni Avatar'ı buldum.O Aang adlı bir hava bükücü.Hava bükücülük becerileri harika olsa da birini kurtarmadan önce öğrenmesi gereken çok şey var ama ben Aang'in dünyayı kurtarabileceğine inanıyorum."
Konu:
Yıllar önce Avatar Aang ve arkadaşlarının büyük fedakarlıklarıyla yeniden dengeye kavuşan dünyada, yeni nesil bükücüler huzur içinde büyümektedir. Ancak, gizemli bir düşman geçmişte düzeltilen olayları tekrar bozarak dünya düzenini tehdit etmeye başlar. Bu tehlikeyi fark eden çocukları, ebeveynlerinin izinden giderek geçmişe yolculuk yapmaya karar verirler. Görevleri, bozulmuş olayları düzeltmek ve gizemli düşmanı durdurarak dünyayı yeniden dengeye kavuşturmaktır. Bu macerada, hem atalarının kahramanlıklarını yeniden yaşayacak hem de kendi yeteneklerini ve güçlerini keşfedeceklerdir. Her adımda karşılarına çıkan zorluklarla, geçmişin ve geleceğin kaderini ellerinde tutan bu genç bükücüler ve savaşçılar, unutulmaz bir yolculuğa çıkacaklardır.●◉◎◈◎◉●
{🌪}Öhöm tekrardan merhaba gençlik! Tekrardan ben! Bu sefer en sevdiğim ve 8373937383 kere bitirdiğim çizgidiziyle beraber! Böyle konuşunca npc gibi hissettim amk.. NEYS KONUMUZ BU DEĞİL ŞİMDİ AÇIKLAMAM GEREKEN BİRKAÇ ŞEY VAR.
{💧}Avatar evrenini hepiniz az çok biliyorsunuzdur. Bilmeyenler içinde aşağıda çoğu karakteri{daha çok çocuğu olabileceğiniz karakterleri}tanıttım zaten.Ebeveynleriniz illa aşağıda tanıttığım karakterlerden biri olmak zorunda değil kendiniz oluşturabilirsiniz.
{🪨}Aşağıda tanıttığım yan karakterlerden bir tek Yue'nin çocuğu olamazsınız Cause She turned into the moon-(seriyi izlemediyseniz aşağıda ne demek istediğimi anlarsınız.)
{🔥} Ve bir şey daha iki ebeveyninden herhangi biri bükücü olmayan biri bükücü olabiliyormuş bunu özellikle gidip araştırdım. Ama lütfen hepiniz bükücü olmayın yani biraz gerçekçi olalım...