|1.| ֶָ֢

6 1 0
                                    

Siperlerde soğuk ve karanlık bir geceydi. Askerler ısınmak için bir araya toplanmışlardı, gözleri temkinli bir şekilde geceye doğru bakıyorlardı. Günlerdir burada sıkışıp kalmışlardı, içinde olmayı istemedikleri bir savaşla mücadele ediyorlardı.

Birdenbire bir silah sesi duyuldu ve siperlerde acı dolu bir çığlık yankılandı. Etrafındaki askerler dondu, nefeslerini tuttu ve daha fazlasını duymayı beklediler.

Sonsuza kadar sürecekmiş gibi görünüyordu ama sonunda mücadele eden birinin sesi duyulabildi ve bir an sonra askerlerden biri karanlığın içinden belirdi, yaralı bir yoldaş, bacağında ki kurşun yarası ile bacağını sürüklüyordu.

Diğer askerler yardıma koştu. Hava bakırımsı kan ve silah dumanının karışık kokularıyla doluydu. Kanamayı durdurmaya ve yarayı sarmaya çalışırken adam boğuk bir acı fısıltıyla konuşmaya çalışıyordu..

Günlerdir savaşıyorlar, günler haftalara, haftalar aylara dönüşüyordu ama savaş durma emaresi göstermedi. Genç askerler hiç düşünmeden bu cehenneme atılmıştı, hayatları oynanan bir oyunun piyonlarından ibaretti. cephelerden uzaktaki liderler ve generaller tarafından..

Tehlikeye ve zorluklara rağmen, sonunda her şeyin yoluna gireceği umuduyla savaşmaya devam ettiler.
 
Birçoğu için eve, ailelerinin ve sevdiklerinin yanına dönme düşüncesi onları ayakta tuttu; sevgililerini yeniden görebilme, onları bir kez daha kollarına alabilme düşüncesi..

Bunların arasında Minho adında bir genç göze çarpıyordu. Yirmili yaşlarının sonlarında, yakışıklı, güçlü görünüşlü, keskin hatlı ve yüzünde yoğun bir ifade olan bir adamdı. Yoldaşları arasında sakin, aklı başında bir adam olarak tanınırdı. En zor durumda bile asla paniğe kapılmayan, kafa kafalı bir askerdi.

Gece ilerledikçe Minho diğer askerlerden ayrı oturdu, silahını temizliyor, inceliyor, titizlikle ve düzenli bir şekilde kontrol ediyordu. Her an onu kullanması gerekebileceğini biliyordu ve doğru olduğundan emin olmak istiyordu. mümkün olan en iyi durumda..

Birdenbire omzuna bir el çarptı ve başını kaldırıp kendisine bakan tanıdık bir yüz gördü. Bu, etrafındaki kötü koşullara rağmen her zaman iyi bir ruh hali içinde olan en yakın arkadaşı Han'dı.

"Hey Minho, ortalığı paspaslamayı bırak da gelip bir içki iç," dedi genişçe sırıtarak. "Sanki dünyanın sonu falanmış gibi davranıyorsun."

Minho, arkadaşının sözlerine gülümsemeden kendini tutamadı. Han en karanlık zamanlarda bile her zaman ruh halini hafifletmeyi başarırdı.

"Hadi ama, bütün gece burada oturup acı çekerek bekleyemezsin" dedi Han. "Muhtemelen bu cehennemde öleceğiz, o yüzden fırsatımız varken eğlensek iyi olur."

Minho hafifçe gülümsedi ve ayağa kalktı, tüfeğini omzuna astı." Her zamanki gibi haklısın. Hadi gidip şu içkiyi içelim."

İki adam birlikte, başıboş şarapnel veya kurşunlardan korunmak için periyodik olarak eğilerek siperlerden geçtiler. Sonunda kendilerinin ve diğer birkaç askerin kurduğu derme çatma sığınağa ulaştılar; küçük bir ateşin etrafındaki kutuların üzerinde oturuyorlardı.

Diğer askerler onları içtenlikle selamladılar ve elde etmeyi başardıkları ucuz içki şişelerini elden ele dolaştırdılar. Minho bir şişe aldı ve kutuya Han'ın yanına oturdu.

'Military Love' - Minsung - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin