13.

699 5 0
                                    

/D: "  děkuji za tuhle odměnu Pane Jamesi, je to pro mě čest."/
-------------------------------------------------------

James
Oblékl jsem se, podíval se na Denise, který seděl na gauči, kde jsem si toho šikulu před chvílí vzal.
Poli
J: " V klidu se obleč, nespěchej,počkáme v obýváku"
D: "dobře, Pane Jamesi."

Došel jsem do obýváku, kde si Tessa na gauči  zrovna něco četla. Vypadala jako vždycky skvostně, to platilo ať už měla cokoliv na sobě, nebo na sobě neměla vůbec nic.

Teď na sobě měla bílé tričko, žádnou podprsenku a růžovou sukýnku ke kolenům. Moc jí to slušelo. Přišel jsem k ní, zvedla pohled od knížky.

J: "Chceš si hrát? Pokud jo, tak můžeš teď. Slíbil jsem ti přeci, že tvoje chvíle přijde. Tak je tu - právě teď."

Usmála se.

T: "ano Pane, chci si hrát. Moc ráda."

Narovnala se do sedu. Já si znova rozepnul kalhoty. Znovu se mi tyčil v pozoru jak voják na stráži. To v její přítomnosti nebyl vůbec problém. Vzrušovalo mě jen pomyšlení na ni, a její sexy modelkovské tělo.

Seděla, ale tak, že ji nebylo vidět pod sukýnku. Předklonil jsem se, abych ji dal aspoň trochu od sebe stehna. Ale první věc, kterou jsem nakonec udělal byla ta, že byla zbavena trička, které ji drželo ty její velký kozičky co tak miluju. To tričko jsem někam zahodil. Pak jsem si kousnul do jedný bradavky a pak do druhý. Obě pak měla krásně tvrdý.

Posunul jsem se níž a konečně ji dal stehna od sebe. Neměla kalhotky, seděla na ostro. To mě vzrušilo ještě víc až mi v něm zacukalo. Nechal jsem ji tu sukýnku, protože už jsem věděl co je pod ní.

J: "Kotě dneska budeme mít diváka. Denis se bude dívat , jak ti vyšukám dole díru na slona, teda asi slony. Dneska si tě vezmu na tolik způsobů, že by z toho mohlo vzniknout menu na nějakou párty. Tak aby ses nelekla, až dorazí."

T: "dobře Pane, a děkuji."

J: "Ošukâm tě tak, že zítra nebudeš moct chodit,připrav se na to. "

Tessa jen přikývla, jakože rozumí.
Malinko jsem jí ji vyhrnul, abych mohl začít lízat  ten její poklad, co schovávala mezi nohama.

Lízal jsem jí kundičku velmi důkladně, poctivě, aby mě měla šanci odměnit tím jak moc bude vlhká, tak aby vzniklo dole ne jezero, jako obvykle, ale rovnou moře ne - li oceán.

Když jsme byli v nejlepším, kdy jsem věděl, že stačí už jen chvilka a kundička bude ready pro mýho ptáka, kterej, už zase toužil na nějakou dobu uvelebit na svém oblíbeném místě. Uvnitř ní. Netrvalo to dlouho a už jsem měnil pozici, vrazil jsem ho do ní tak tvrdě, nelítostně a rychle až z toho trochu nadskočila. Ale to co vyšlo z její pusy, to byla hudba pro moje uši. Začala tak nádherně pravidelně vzdychat, já jsem se pohyboval uvnitř ní nejprve pomalu, potom jsem zrychloval.
Koutkem oka jsem viděl Denise. Myslím,že moc nechápal co se děje. Měl rozrpnutý zip a povolenek knoflík u kalhot. Vrátil jsem pozornost Tesse, která právě udělala pod sebou vzrušením loužičku. A já cejtil, jak mám od její kundičky mokrý o ptâka. Pokud to takhle začíná neručím za sebe jak a kdy to skončí.

Vzal jsem Tessu za zadek a zvednul ji do vzduchu, stále mě měla v sobě. Kývnul jsem na Denise aby nás následoval. Ten se poslušně zvedl, zapl si knoflík u kalhot, aby byl pro něj přesun pohodlnější a cupital za námi jak poslušný pejsek.

Když jsme všichni dorazili do ložnice, Tessu jsem povalil na záda.

J: "Denisi, zavři a zamkni!"

Jak jsem řek,tak Denis udělal. Je skvělý mít svyho dveřníka. Zvlášť když víte, že si s ním můžete dělat cokoliv chcete a kdy chcete. Šukat,a on to přijímá s radostí. Dokonce se těší, že mu sem tam protáhnete zadeček.

Denis se posadil do křesla, který jsem v ložnici měl, naprosto ideální místo, aby na nás s Tessou měl ten nejlepší výhled.

Ale zpátky k Tesse,která ležela na posteli. Teď už opravdu ale musela sukně dolů, překážela mi ve výhledu a manipulaci s kundičkou, kterou jsem tak hladovění moc chtěl dneska rozšukat tak, že Tessa nebude schopna zítra chodit.

Zajel jsem ptákem do stále vlhké kundičky, zakroužil jsem bokama. V tom se Tessa prohla takovým způsobem, že jsem poznal, kdy se blíží orgasmu. Šukal jsem ji dál až jsem cítil jak mezi námi projela elektrická energie a moje krásná kundička prožila nadpozemský orgasmus. Chvíli na to jsem se udělal i já a vystřídal se jí na prsa.

Zvedl jse z postele a došel k Denisovi.

J: "Stoupnout!"
D: "ano Pane Jamesi" řekl jsem a vystřelil z křesla, jako kdyby mě tlačilo pérko.

J: "A teď se svlékni - celý. Mám pro tebe práci."
Než jsem stihnout doříct onu větu, stál přede mnou v celé své zkurvené kráse.

J: "To sperma, který má pořád Tessa na sobě slížeš do poslední kapky a všechno spolkneš, já se budu koukat a kontrolovat."

D:" dobře, rozumím, Pane Jamesi"

Denis
Chystal jsem se splnit úkol, co mi Pan James zadal. Slízat jeho sperma z Tessiných prsou. Mám sperma docela rád, chutná mi. Je to taky jedna z věcí, kterou jako hodná a správná kurvička mám v popisu práce. A rozhodně bez nějakých protestů a námitek. Podíval jsem se na Tessu.

D: "tak co, můžu se do toho co máš na sobě pustit?"
T:"ale samozřejmě,že můžeš. Vem si to sperma, je jen tvoje. "
Mluvila se mnou, jako správná kurvička. Trochu zvrhle, ale přîmě.

Vlezl jsem si za ní na postel. Chvíli jsem hledal nejvhodnější pozici, abych měl ten nejlepší přístup. Nakonec jsem jí našel. Klečel jsem obkročmo nad její pravou rukou, přesně tak, aby na mě Pan James dobře viděl a mohl mě kontaktovat.
Tessa, kdyby směla a pokrčila ruku v lokti, tak by si hrála s mým ptákem. To byla ale věc, kterou měli submisivni kurvičky, což jsme oba s Tessou byli bez souhlasu nebo povolení dominanta - Pána zakázané. Bylo taky jedno jestli jde o našeho Pána, šlo tu o takzvaný TABU.

Lízal jsem její prso důkladně, tak jak jsem dělal vlastně všechno. Po asi šestém líznutí mě Pan James zastavil. Přiblížil se k posteli, aby líp viděl.

J: "Vyplázni jazyk Denisi."  posleslchnul jsem. Na jazyku jsem měl stále dávku spermatu co jsem se zrovna chystal spolknout.
J: "Spolkni to a pak znova vyplázni."
Když jsem tak učinil a Pan James viděl, že po druhém vypláznutí můj jazyk čistý spokojeně pokýval.

J: "šikula, pokračuj, máš před sebou ještě spoustu práce. Tessa ty prsa má dvě, tak ať tu nejsme do rána. "

Toto se ještě párkrát opakovalo, než její prsa byly tak čistý, že se mohlo začít znovu šukat a taky by se z nich dalo jist.

Pan James nosil kondom jen ve dvou případech. Když se chystal šukal jinou kurvičku než Tessu. Druhý peipad byl ten, kdy Tessu šukal, ale hodlal jí svým ptákem roztáhnout a možná i trochu natrhnout ten její malej zadeček. A to byl přesně teď ten případ.

Pan James vzal Tessu přitáhl si ji, jedním svižným, souvislým pohybem postavil. Otočil ji zády k sobě, držel jednou rukou ze spodu za prsa, druhou rukou ji držel za kundičku, do který obratně strčil svoje prsty.
Bylo vidět jak moc je nadrženej a jak moc velkej je to problém, kterej měl ale řešení.

J: "Dělej Denisi, naklusej sem, ale rychle než mi praskne pták! Klekni si, ale ne na paty. Musíš na mě dosáhnout. Roztáhne mi prdel a lízej mě, zatím co já budu šukat Tessin zadeček. "

D: "rozumím Pane, provedu!"

/pokračování kap. 14/

Deník subinkyKde žijí příběhy. Začni objevovat