Bölüm 6

9 2 1
                                    

BEBEKLERİM UZUN BİR ARADAN SONRA SELAMLARRRRRRRRRRR

UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZZZZZZZZZZZZ. OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.

KEYİFLİ OKUMALARRRRRRRRRRRRR.

Bugün doğum günüm. Hiç kutlamadığım için sıradan bir gün derdim ama sıradan değil. Anıl'la konuşacağım için heyecanlıyım. Beni affetti mi? Eskisi gibi yani böyle olmadan önceki halimiz gibi olacak mıyız merak ediyorum.

Anıl'dan

Uçağa binmeme çok az kalmıştı. Birden telefonum çalmaya başladı. Ömer'di.

- Efendim Ömer?

- Anıl

Sesindeki endişeyi telefondan bile hissettim.

- Ömer bir sorun mu var?

- Anıl gelme. Türkiye'ye gelme.

- Ne diyorsun Ömer, neden?

- Anıl amacım seni üzmek veya kırmak değil. Asel buna hazır değil. Seni görmeye hazır değil. Gelme. Bugün doğum gününü kutlayacağım. Gelme günün tam bu güne geldi. Şimdi olmaz Anıl. Biraz daha zaman gerekiyor.

- Ömer ben Asel'de-

- Anıl kapatıyorum sakın gelme. Şimdi değil kardeşim.

Kapattı. Ömer bir işler çeviriyor, hissediyordum ama amacı neydi? Türkiye'ye gittiğinden beri bir haller olmuştu benim en yakın arkadaşım bu değildi. Ömer'i dinleyemem gitmem gerek biliyordum ve öyle de yapacaktım. O uçağa binecektim. Amacım Asel'le buluşmak değil de Ömer'in benden gizli ne işler çevirdiğini öğrenmekti.

Uçak kalktı. Geliyorum Asel. Belki geldiğimden haberin bile olmayacak ama ben seni göreceğim. Görmeden gitmeyeceğim..

Asel'den

Kahvaltımı yaparken telefonumun çaldığını duydum hemen odama doğru gittim. Ömer arıyordu.

- Efendim Ömer?

- Asel sana bir şey sormak için aradım.

- Seni dinliyorum Ömer.

- Bugün doğum günün değil mi?

-Evet ama sen nereden b-

- Bu önemli değil. Sadece akşam yemek yiyebilir miyiz?

Akşam Anıl'ın karşısında mum üfleyecektim olmazdı.

- Ömer ben müsait değilim kusura bakma.

- Asel lütfen, istersen akşamüstü de yiyebiliriz akşam olması şart değil.

- Akşamüstü olsun o zaman konumu atarsın.

- Tamam Asel, teşekkürler.

- Güle güle.

Doğum günümü nereden biliyordu ki? Anıl söylemiş olsa ki söylemez de. Garip.

Saat 15.30

İlahi bakış açısı

Asel son olarak saçına ufak dounuşlar yapıp evden çıktı. Ömer ile yemeğe çıkıyordu. Hem de iskenderciye gidiyorlardı.

Anıl'ın uçaktan inmesinden yarım saat geçmişti. Ömer'le kullandıkları bir uygulamada birbirlerinin nerede olduklarını görebiliyorlardı. Anıl hemen konumunu kapattı ve Ömer'in nerede olduğuna baktı. Bir restoranda olduğunu gördü. Bu restoran Asel'e yemek gönderdiği restorandı. Önce biraz afalladı, sarsıldı. Ama yola koyulması gerekti. Bulunduğu yer ve restoran arasında yaklaşık olarak bir saat vardı. Bir taksi tutup hemen yola çıktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sanat EserimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin