Umarım bu ficimi beğenirsiniz lütfen destek vermeyi unutmayın ❤️
F:Jeongin çok teşekkür ederim iyiki varsın tabi evden seni çıkarana kadar eziyet çektim ama olsun.
J: rica ederim canım arkadaşım. Buluşma yerine 32 dakika geç kaldın ama olsun. Felix şey....
F: ne oldu jeongin?
J: ben o çocuğa pek güvenmiyorum lütfen onunla çıkmasan olmaz mı?
F: yaaa bak jeongin anlıyorum endişeni ama ben ne zaman yanlış yaptım hmm söyle bana.
J: onu şöyle desek daha doğru olur. Ne zaman doğru yaptın Felix.
F: yaaa sus tamam yaa.
J: neyse geldik. 1 yıl olucak neredeyse artık birşeylerin farkına var.
F: tamam.
Aradan biraz zaman geçmişti ve Felix hala changbinin gelmesini bekliyordu ama bir türlü gelmemişti aradan yarım saat geçtikten sonra Changbin geldi ve felixe bir konu hakkında konuşmamız gerek dediğine duydu. Felix'in başından aşağı kaynar sular dökülmüştü ama belli etmiyordu.
CH: Felix bana bak lütfen.
F: Changbin bence şimdi konuşmayalım sonra konuşalım görüşürüz.
Changbin felix'in kolunu sımsıkı tuttu ve kendine doğru döndürdü.
CH: bana bak dedim dinle beni.
F: ahhhh kolum aq kolum acıyor yaaa.
CH: artık yeter senden ayrılıyorum ve peşimi bırakıyorsun. Bu çocuksu davranışların ve saçma salak hareketlerinden bıktım
F: neee neden ama senn yani şey sen...
CH: son sözüm bu Felix git kendine başka birini bul. Ve asla aramayı bile aklından geçirme.
F: ne olur beni bırakma sensiz ben ne yaparım. Başkasını nasıl severim Changbin.
CH: yeter artık ne temas ediyorsun Ne kendine dokunduruyorsun bir kere bile benimle yatmadın bu sevgili olmanın zevki nereden çıkar bırak peşimi.
F: Ne yani sevgi ve aşk sadece yatmaktan ibaret mi.
CH: Evet de sen bunu anlayamayacak kadar aptalsın.
Kafam o kadar karışmıştı ki ne yapacağımı bilememistim. O tanıdığım adam ne oldu da bu hale geldi daha doğrusu bana olan sevgisi gitmişti anlamıyorum.
F: olamaz telefonumu jeonginin arabasında kaldı . Salak kafam yaaa ...
Kendi kendime söylenirken bir an o denizin kokusu geldi hafif ama rahatlatıcı , sanki ruhumu alıyorlar temizleyip bir anne şefkati gösterip tekrar bedenime yolluyorlar.
Ve tekrar aklıma Changbin geldi. Off neden bana böyle yaptığını bir türlü anlam veremiyordum. Ben onu çok sevmişken neden bana böyle yaptı diye düşünmeden edemiyordum. Sanırım biraz kumsalda oturmak iyi gelicek .
Artık ağlamak yok piç giricek gününü.Dedim ama ne fayda.Tekrar ağlama seansıma koyulum. Tam en derin ağlama modumdayken bir koku geldi odunsu ve rahatlatıcı tam oraya dönmüşken...
H: merhaba iyimisin acaba?
Donmuş kalmıştım çünkü yıldız kadar parlak gözler,kiraz kadar kırmızı ve bir o kadarda dolgun dudaklar, bir melek kadar güzel ten , bu çocuk acaba melek mi?
F:e-evet iyiyim sadece biraz moralim bozulmuştu.
H: hmm bende bankta denizin huzurlu sesini dinlerken bir ağlama sesi duydum nerelerden geliyor bu ses derken seni gördüm. Yanlış anlamadın değilmi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen benimsin meleğim + 18/ Hyunlix Fici
Vampire"Merhaba küçük melek sadece seninle küçük bir oyun oynamak istiyorum o yüzden benimle oynar mısın ? Mini fic ✨✨