14.HAVUZLU PARTİ

19 2 4
                                    

~2024

Berradan...

Lunaparktan hızla çıkıp eve doğru koştum. Evet bu sorularımın cevabını verecek tek bir kişi vardı. O kişi ise annemdi.

"Kızım, noldu nefes nefese kalmışsın?"

"Anne neden bir makine bir bıçak darbesi ile çalışır?"

Direk konuya girdim uzatmaya vaktim yoktu. Burda yeterince kalmıştım.

"Ne? Anlamadım. Ne demek istiyorsun?"

"Bak zaman makinesi çalıştı ve serralar geçmişe gitti artık bende gitmek istiyorum bana ihtiyaçlarının olduğunu düşünüyorum. Ama konu bu değil makine bir bıçak darbesi ile çalışmış."

"Kızım anlıyorum ama geçmişe gitmen o kadar-"

"Anne lütfen sadece soruma cevap ver. Çunku nedersen de ben onların yanına gidicem."

"Tamam. Bir bıçak darbesi... o makine de zaten hep bir eksik vardı."

Annem düşünmeye başlamıştı.

"Tabii ya metal. Metal eksiği demekki fazla metal kullanmamışım. Bu yüzden çalışmıyordu demek. Ve bir bıçak darbesi alınca çalışmış olmalı. Peki bıçak darbesi nerden geldi?"

"Anne bunları cidden sonra sorgularız. Hatta hasan abiye söyle anlatır sana. Şimdi şu makineyi çalıştıralım lütfen."

"Dediğim şey ne kadar doğru bilmiyorum ama gidip bir makineye bakmam lazım. Eğer sorun metal eksikliği ise kolayca çözülür."

"O zaman gidelim."

Annem ile hızla evden çıkmıştık. Ve ben aklıma koymuştüm bugün bende o kızların yanında olacaktım.

~~~~~~~~~~~

~1994

"Hayır Narin annemi bilmiyorum. Ne de olsa o sadece senin annen. Öyle değil mi?"

Demet'in böyle demesi ile Narin'in gözleri dolmuştu.

"Hala bunu sorguluyor musun Demet? Sence bir önemi var mı?"

"Var Narin. Ve sorgulama gibi bir konu yok. Ben sadece onun benim gerçek annem olmadığını dile getirdim."

"Bende sana bunun tamamen bir saçmalık olduğunu söylüyorum. Sırf senin annen değil diye mi suçlıyacaksın yani. Ve hala onun senin gerçek annen olup olmamasıni dile getiriyorsun. Madem öyle ben de senin kardeşin falan değilim neden bunu da dile getirmiyorsun?"

"Dile getirmek değil mesele. Sadece öyle dedim işte Narin uzatma. Tamam o anlamda demiş gibi oldu. off neyse ne abartılacak bir yanı yok. Hem artık kabullen bunu sende. Biz öz kardeş değiliz Narin. O da benim öz annem değil. Ben bunu gram umursamıyorum emin olabilirsin. Bana göre o benim öz annem sen beni öz kardeşim, ikizimsin. Sadece başkaları yüzüne vurduğunda böyle tepki verme diye söylüyorum."

"Öyledir Demet. Ne halin varsa gör."

Narin böyle dedikten sonra önden yürüyen arkadaşlarının yanına gitmişti. Sık sık tartışırlardı zaten bu yüzden büyütülecek bir yanı yoktu ama Demetin dediği şeyler zoruna gitmişti.

"Al işte." Demişti Demet'te ve o da diğer kızların yanına gidip konuşmadan yoluna devam etmişti.

Diğer kızlar bir şeyler olduğunu fark etselerde sorgulamadılar.

Olayın aslı ise şu şekildeyidi; Narin'in doğumu için annesi Yasmin ve Babası Sarp hastaneye gitmişti. Narin'in doğumu gerçekleştikten sonra bir süre hastanede kalmaları gerekiyordu. O gün hastane de bir kız çocuğu daha dünyaya gelmişti. Lakin o kız çocugunu doğuran kadın doğum esnasında vefat etmişti. Bebeğin annesinden başka kimsesinin olmadığı, babasınında bir süre önce trafik kazasında öldüğü ortaya çıkmıştı.

TİME MACHİNE(who are you?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin