Bu bölüm Ahmet ve Yunus'un bölümü olacak, okumak istemeyenler geçebilir..
Ahmet*kirli sakallı daha fazla var diye düşünün*
Yunus*yüz hatları daha belirgin diye düşünün*
(Beğenmediyseniz hayalinizdekinden devam edebilirsiniz.🤍)
Ahmet'ten..
Evren'i, Oğuz olayından sonra zar zor eve getirip duş almasını sağlamıştım.Hemen sonra bende duş aldım.Evren, sürekli Oğuz'dan mesaj beklerken ona bakıp gözlerimi devirdim.Sevdiklerimi çabuk kıskanan biriydim."Kimden mesaj bekliyorsun?" dedim salağa yatarak.
Evren irkilerek bana baktı."Kim, ben mi, mesaj beklemiyorum." gibi bir şeyler saçmaladı.Dik dik baktığımda ofladı."Oğuz'dan bekliyorum abi." dedi.Tam ağzımı açıp 'ne alaka' diyeceğim sırada telefonum çaldı.Gördüğüm kişi ile sırıttım.
Sarışın Bebe'm💛
Yunus'tu.Açtığımda Yunus'un "Ahmet?" demesini duydum."Efendim gülüm?" dediğimde yanaklarının al al olduğunu biliyordum.Şimdi o tatlı suratını görmek vardı."Şey diyecektim, şimdi Oğuz uyuyor.Yanında ailesi, Batuhan var.Ben biraz dolaşmak istedim de sen de gelmek ister misin?" diye uzattıkça uzatınca sırıttım.
"Tamam güzelim, nerdesin?" dediğimde yutkunuşunu duydum."Bizim okulun yakınlarındaki parktayım.Ama yanımıza biri daha gelecek.Eylül, arkadaşım." dediğinde dikkatle dinledim.
"Tamam yavrum, beş dakikaya geliyorum." dedim."Şey, tamam." dedikten hemen sonra telefonu kapattı.Gülerek telefonu kulağımdan uzaklaştırdım ve cebime koydum.Evre'e döndüm.Hâlâ mesaj bekliyordu.
"Boşuna bekleme, Oğuz uyuyormuş." dedim.Evren, üzülerek ofladı."Abi, Oğuz'un yanına gideyim nolur.Bak duş da aldım." dedi.Kararsız kalmış bir şekilde baktım ona.Evren gözlerime yavru köpek gibi bakarken ellerini birbirine bağlayıp konuştu."Lütfeen."
Puflayarak"Tamam, ama bir şey olursa hemen yazıyorsun." dedim.Anında başını sallarken boynuma atlayıp "Seni çok seviyorum, abi!" dedi.Güldüm ve kollarımı ona sardım.Biraz sonra "Tamam, yeter bu kadar." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA/BXB
Ficção GeralBxb kurgusudur.Homofobikler girmesin.Kitabım gay kitabıdır, hetero değildir! Yarı texting. Uzun süredir zorbalık gören Evren ve onun biricik zorbası Oğuz.