Selam hızlı bir yb
|||||
Jisung sabaha yorgun bedenini esneterek uyandı. Zihni yavaş yavaş açılırken dün gece yaşanan şeyler aklına dolduğunda şok olmuş biçimde hızla doğrularak kalktı yataktan. Yastığının hemen yanında tamamen Minho gibi kokan yastığın üstünde buruşmuş kağıtla bırakılan notu görüp aldı.
Güzelim Kim Erin haberi vermeden önce ben vereyim dedim, diğer görevi de tamamladık. Sabaha senle uyanmak istesem de bu işi aradan çıkartmak daha cazip geldi. Ayrıca dün gece için teşekkürler 'sevgilim' :)
-Minho"Ya kafamı sikiyim.!" Jisung kendi kendine söverken Felix'in aramasıyla yandaki komodinin üzerinden telefonunu alıp bıkkınca açtı.
"Efendim Lix?"
"Sen ne yaptın bebeğim?" azarlar gibi çıkan sesi kesinlikle azarlamaktan çok uzaktı sarışın çocuğun.
"Ne yaptım?"
"Minho'nun postundan bahsediyorum salak!"
Jisung hızla çarpan kalbine elini götürüp sakince nefeslendi. "Ne atmış?"
"Git bak ve sonra beni arayıp ne boklar yediğini anlat." cevap bile beklemeden yüzüne kapatılan telefonla birkaç saniye bakışsa da titreyen parmağını instagrama yönlendirdi. Gerçekten kalbi delicesine hızla atıyordu. Hiç arama kısmına basmaya gerek kalmadan önüne düşen postla gözleri kocaman açıldı.
"Siktir..."
LMinOw
My nights have never burned so much in a long time baby🔥 @HanieBell🧚♀️
862 Beğenme 0 yorum
4 saat önceGönderi yorumlara kapalıdır.
Jisung sinirle telefonu o kadar sıkmıştı ki kırılmasına ramak kalmıştı.
Minho x Jisung
Jisung
Amacın ne amk???Minho
Sana da günaydın aşkım
amaç?Jisung
Aşkın falan değilim kes sesini
Sil şu siktiğimin postunuMinho
hayır oldukça ateşliydi silmemJisung
Siktir git MinhoMinho
Ayrıca Eun Woo denen sapığı
attırdım okuldanJisung
Bundan bana ne aq??
Yapmışsın görevi devamı beni
ilgilendirmez
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Görev || Minsung
FanficAjan Han Jisung, gizli görev için adı hiç iyi anılmayan bir üniversiteye ses eğitmeni olarak sızdığında gizli görevini başarıyla tamamlayacağına olan inancını yok eden bir şey vardı... Yanına ortak seçilen gıcık ajan Lee Minho!