ΚΕΦΑΛΑΙΟ 24: ΔΗΜΗΤΡΗΣ

33 4 2
                                    

Αυτό το μαγικό ταξίδι έφτασε στο τέλος του. Όταν πήρα την απόφαση να έρθω δεν μου είχε περάσει καν από το μυαλό ότι γυρνώντας θα είχε αλλάξει το οτιδήποτε πόσο μάλλον σχεδόν τα πάντα για εμένα.

Έχω ετοιμάσει τις βαλίτσες μου και είμαι έτοιμος να αποχαιρετήσω αυτό το δωμάτιο με τις πολύ όμορφες αναμνήσεις που έχω από εδώ. Προς τιμήν του κάνω το τελευταίο τσιγάρο στο μπαλκόνι απολαμβάνοντας την θέα και τα συναισθήματα γαλήνης που πάντα μου έφερνε.

Φτάνω στην πόρτα, κοιτάζω το δωμάτιο για μια τελευταία φορά και έπειτα τα μάτια μου πέφτουν πάνω σε αυτή τη χαζή αλυσίδα που κρέμεται στο λαιμό μου. Είναι πολύ ανάμεικτα τα συναισθήματα μου για αυτήν. Αρχικά υποτίθεται πως είναι η καρδιά της  Άννας αλλά ταυτόχρονα αναγκάστηκα να αφαιρέσω την δικιά μου για να βάλω αυτή. Επίσης από την μια δεν θέλω να την βγάλω λόγω της σημασίας που έχει από την άλλη σκέφτομαι ότι αν το κάνω θα με σκοτώσει η Άννα.

Τώρα που την παρακολουθώ λίγο καλύτερα δεν είναι τόσο χάλια, είναι σαν την παλιά μου και απλά έχει περασμένη μια πολύ μικρή ασημένια καρδιά.

Κλείνω την πόρτα πίσω μου και πάω να πάρω την Άννα από το δικό της δωμάτιο.
________________

Ήμασταν μόνοι μας στο αυτοκίνητο μου για το δρόμο προς το λιμάνι.

"Δεν πιστεύω να ξέχασες τι έχουμε κανονίσει για σήμερα;", ρώτησε αλλάζοντας την φωνή της σε πιο παιδική.

"Είχαμε κανονίσει εμείς κάτι για σήμερα;", απάντησα έχοντας διάθεση να την πειράξω λίγο.

Συνοφρυώθηκε, "Άμα θες μπορώ να σου δώσω μια στο κεφάλι για να θυμηθείς"

"Πολύ επιθετικιά μας βγήκες εσυ, πλάκα έκανα", την ειρωνεύτηκα.

"Και εσυ δεν είσαι καθόλου αστείος, σου έχω πει εγώ ποτέ τίποτα;", ειρωνεύτηκε και εκείνη με την σειρά της.

"Άμα σου κάνω κάτι μετά δεν μπορείς να μην το ανταποδώσεις, ε;", απόρησα ειλικρινά.

"Άμα μου λες από τώρα αυτά, σε λίγο καιρό δηλαδή τι θα γίνει;"

"Θα σε χωρίσω", της απάντησα αποφασιστικά.

"Εντάξει το παίρνω πίσω αυτό που είπα πριν, τελικά έχεις λίγη πλάκα", πάτησε πάλι πάνω στην δικιά μου ειρωνεία για να ειρωνευτεί.

"Πω, πω τι προβλέψιμη που είσαι."

"Επιθετικιά, ειρωνική, προβλέψιμη τότε τι με θες;", ρώτησε γκρινιάρικα.

Bad idea, right?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora