Pak Salim memandu setelah melihat Syaza selamat masuk ke dalam rumah. Perasaannya berbunga-bunga setelah mendengar janji Syaza tadi.
"Betul ke dia atau dia bergurau je dengan aku? Gila la aku gi mengurat dia tadi, kalau Boss tauu.... mampus aku!!!" Pak Salim sedar yang Boss nya takkan tahu kalau Puan Syaza tidak membuka mulutnya mengadu.
Pak Salim memberhentikan kereta di tepi jalan tidak jauh dari perumahan Syaza. Dia melurutkan seluar trak & seluar dalamnya ke lutut. Batang pelirnya melenting naik gagah dengan laras yang berselirat dengan urat-urat tebal & kepala cendawan yang seakan topi Jerman mengembang berkilat. Air mazi jernih terbit dari lubang kencingnya. Pak Salim melurut-lurut batang 7 incinya sambil dia membuka galeri telefon. Rupa-rupanya dia sempat mengambil gambar celah kangkang tembam Syaza semasa di bawah meja tadi.
Pak Salim merocoh laju batangnya, dia mencium-cium gambar di telefon sambil membayangkan dirinya sedang menggomol tundun tembam pujaannya itu.
Sudah sekian lama dia tidak merasai kenikmatan cipap Melayu yang seperti kepunyaan Syaza. Kali terakhir adalah dengan isterinya semasa arwah masih hidup, arwah isteri Pak Salim muda darinya. Anak dara seorang rakan sejawatnya di dalam tentera. Selepas pemergian isterinya atas sebab sakit barah buah dada, Pak Salim hanya melepaskan nafsunya pada janda-janda atau pekerja-pekerja Indon yang dikenalinya.
Dia tersenyum sambil mengimbas kembali saat-saat dia berjimak dengan isterinya, meraung-raung isterinya disula dengan batang kekarnya di malam pertama mereka. Malah, janda & pekerja Indon pun memang gilakan batangnya. Sebagai seorang bekas tentera dia pernah mendapatkan khidmat tok batin orang Asli untuk memperkasakan batangnya menjadi gagah seperti sekarang.
Lamunan Pak Salim terhenti bila air maninya memancut deras menembak ke stering & dashboard kereta. Dia menempelkan kepala batangnya ke gambar tundun cipap Syaza di telefon ibarat melepaskan air maninya ke situ. "Ahhhh.... sedapnya Puan, ketat & berlendir," desahnya di dalam hati.
----------------------------------------------
Syaza melangkah perlahan menaiki tangga, dia merasa sedikit keletihan & mengantuk. Cipapnya masih basah mengeluarkan mazi. Ya... Syaza merasa horny semasa berinteraksi semi-lucah dengan Pak Salim tadi.
Dia memulas tombol pintu biliknya perlahan-lahan untuk tidak mengganggu suaminya. Memang betul pun tekaannya tadi, Arif terbaring terlentang di atas katil terkangkang luas berbogel dengan batangnya tegak Negaraku. Tetapi Syaza tidak melihat botol minyak atau kesan-kesan tompokan air mani di tubuh suaminya. Bermakna dia tidak melancap & telefonnya pun ada sedang charging.
Dengan berhati-hati Syaza menanggalkan keseluruhan pakaian yang membaluti tubuhnya & naik merangkak perlahan-lahan ke atas katil. Bibirnya cekap mencakup kepala batang Arif lalu dia menghisapnya dengan geram. Lama sudah dia kempunan batang suaminya, biarpun batang Mario lebih panjang & besar tetapi batang suaminya sentiasa menyelerakan Syaza.
Bibir Syaza turun ke buah pelir suaminya, dia menjilat-jilat dengan hujung lidahnya & dengan sekali telan dia memasukkan buah pelir itu ke dalam mulutnya sambil menyonyot.
"Ahhh.... so good Shila, my balls feels so good in your warm mouth," Arif mendesah-desah ghairah, matanya masih tertutup.
"Apa??? Shila??" mulut Syaza berhenti menyonyot & dia melihat ke muka suaminya yang berkerut kesedapan.
YOU ARE READING
SYAZA'S STORY ~ My Beloved Husband
Non-FictionSyaza isteri muda berumur 24 tahun & baru setahun mendirikan rumahtangga bersama Arif seorang akauntan. Syaza berdarah kacukan Cina di sebelah ayah. Berwajah menawan & berkulit putih mulus. Sayang Arif pada isterinya mungkin keterlaluan. Dia sentia...