ဇန်ဒါ-"ကြွရောက်လာကြတဲ့တိုင်းသူပြည်သားဧည့်ပရိသတ်အပေါင်းတို့ကိုမဂ်လာပါလို့ဦးစွာနူတ်ခွန်းဆက်သပါရစေ!!!!..ဒီနေ့မှာတော့နတ်ဘုရားများပူဇော်ပွဲရဲ့ထုံးတမ်းအစဥ်အလာတစ်ခုဖြစ်တဲ့လက်ရုံးရည်နဲ့နှလုံးရည်ယှဥ်ပြိုင်မှုတစ်ခုဖြစ်တဲ့မြှားပစ်ပြိုင်ပွဲကိုစတင်ကျင်းပပြီဖြစ်ပါတယ်!!!!!..မြှားပစ်ပြိုင်ပွဲမှာဝင်ရောက်ယှဥ်ပြိုင်ကြတဲ့ပြိုင်ပွဲဝင်များအားလုံးကိုလက်ခုပ်သြဘာပေးပြီးကြိုဆိုလိုက်ကြရအောင်လားခင်ဗျာ!!!!!!"
ပွဲတော်အတွက်အရမ်းစိတ်အားထက်သန်နေတဲ့ဇန်ဒါကသူ့ကိုယ်တိုင်ပွဲတင်ဆက်သူအဖြစ်ပါဝင်လုပ်ဆောင်စေပြီးပြိုင်ပွဲကိုလာရောက်အားပေးတဲ့ကြီးမားကျယ်ဝန်းလှတဲ့ပြိုင်ပွဲကွင်းပြင်ကြီးထဲကတိုင်းသူပြည်သားအပေါင်းတို့စိတ်အားထက်သန်စေဖို့စူးရှအားကောင်းလှတဲ့အသံနဲ့မိုက်ကိုကိုင်ပြီးအဓိကပွဲကြည့်စင်အပေါ်ကနေအားပါးတရဆင်နွဲဟစ်ကြွေးနေလေတော့သည်..ဇန်ဒါကထိုကဲ့သို့ပြိုင်ပွဲဝင်တွေကိုဖိတ်ခေါ်စေပြီးနောက်ပြိုင်ပွဲဝင်များအားလုံးစီစဥ်ထားတဲ့နံပါတ်စဥ်အတိုင်းပြိုင်ပွဲကွင်းပြင်ထဲသို့မြင်းတွေကိုစီးလျက်အစဥ်လိုက်ရောက်ရှိလာခဲ့ကြသည်.ပထမဆုံးနံပါတ်စဥ်ဖြစ်တဲ့တရုတ်စစ်သူကြီးဟာပြိုင်ပွဲကွင်းအလယ်ကိုဝင်စေပြီးကွင်းအလယ်ရဲ့လေဟာပြင်ပေါ်မှာအဝိုင်းပုံသဏ္ဍာန်ဖော်နေတဲ့လူပ်ရှားပြောင်းလဲနေတဲ့အဝိုင်းပုံပစ်မှတ်တွေကိုအာရုံစိုက်လိုက်သည်.ထိုပစ်မှတ်တွေကတသမတ်တည်းရှိမနေပဲအဝိုင်းပုံလည်ပတ်နေတာကြောင့်မြှားတစ်ချောင်းတည်းနဲ့ပစ်မှတ်တစ်ခုကိုထိအောင်ပစ်နိုင်ဖို့ဆိုတာမဖြစ်နိုင်ပေ.သတ်မှတ်ချိန်က၃မိနစ်သာရှိတာမို့တရုတ်စစ်သူကြီးတစ်ယောက်မြှားနဲ့ပစ်မှတ်တစ်ခုကိုအမြန်ချိန်ပစ်လိုက်သည်..သို့သော်ချိန်ပစ်လိုက်ခါမှအဝိုင်းပုံသဏ္ဍာန်မြန်ဆန်စွာလှည့်ပတ်သွားတာကြောင့်ပစ်မှတ်ကိုချော်သွားခဲ့သည်.ချော်သွားတာကိုအာရုံမစိုက်အားပဲပစ်ပြီးတာနဲ့ချက်ချင်းမြင်းကိုဒုန်းစိုင်းနှင်စေကာနောက်တစ်ဆင့်ဖြစ်တဲ့၅မီတာအကွာကတိုင်နှစ်လုံးပေါ်မှာတည်ရှိနေတဲ့အပြာရောင်စုန်းမီးတောက်နှစ်ခုကိုငြှိမ်းသတ်ဖို့ပြိုင်ပွဲစည်းကမ်းအရတစ်ကြိမ်တည်းမှာပဲမြှားနှစ်ချောင်းကိုလေးပေါ်တင်ပြီးချိန်လိုက်သည်.နှစ်မီတာလောက်ထိမြင်းဖြင့်ဒုန်းစိုင်းပြေးကာသေချာချိန်ရွယ်စေပြီးနောက်မြှားနှစ်ချောင်းလုံးကိုတပြိုင်တည်းပစ်ခတ်လိုက်ရာစုန်းမီးတောက်နှစ်ခုလုံးကိုထိ၍ငြိမ်းသတ်စေခဲ့သည်..စုန်းမီးတောက်တွေကိုအောင်မြင်စွာငြိမ်းသတ်နိုင်ခဲ့ပေမယ့်ပထမတစ်ဆင့်ပစ်မှတ်ကိုလွဲချော်ခဲ့တာကြောင့်တရုတ်စစ်သူကြီးပြိုင်ပွဲမှာရူံးနိမ့်ခဲ့သည်..တရုတ်စစ်သူကြီးကရူံးနိမ့်မှုကိုအပြုံးနဲ့သာခံယူခဲ့ပြီးပြိုင်ပွဲကွင်းကိုမြင်းဖြင့်တစ်ပတ်ပတ်ကာပွဲကြည့်စင်ပေါ်ကတရုတ်ပြည်သံတမန်ကိုဦးညွတ်အရိုအသေပေးခဲ့သည်.တရုတ်သံတမန်ကလည်းစစ်သူကြီးရဲ့ရိုသေမှုကိုလက်ခံခဲ့ပြီးအသပြာတစ်ထုပ်ကိုပေးခဲ့သည်.စစ်သူကြီးကလည်းအသပြာထုပ်ကိုဖမ်းယူစေခဲ့ပြီးနောက်ပြိုင်ပွဲကွင်းထဲကနေထွက်ခွာသွားခဲ့သည်...ထို့နောက်မှာလည်းနံပါတ်စဥ်အတိုင်းတစ်ယောက်ပြီးတစ်ယောက်ယှဥ်ပြိုင်သွားကြရာအကုန်လုံးကပထမအဆင့်ကိုလုံးဝမအောင်မြင်ပဲရူံးနိမ့်ခဲ့ကြသည်...ပထမအဆင့်ကိုမလွဲချော်ပဲထိအောင်ပစ်နိုင်ခဲ့ပေမယ့်ဗဟိုမှတ်ကိုမထိခဲ့တဲ့လူတွေအဖြစ်အိုင်းဆက်နဲ့မိုဟာနိုကရပ်တည်ခဲ့သည်..နောက်ဆုံးမှာတော့အဆင့်နှစ်ဆင့်လုံးကိုအောင်မြင်သူအဖြစ်နာဘာရိုကပထမဆုံးစံချိန်တင်ခဲ့သည်.နာဘာရိုကပြိုင်ပွဲမှာနိုင်ခဲ့ပေမယ့်အနိုင်ရရှိသူလို့လုံးဝမှတ်ယူလို့မရသေးပေ.နောက်ဆုံးပြိုင်ပွဲဝင်ဖြစ်တဲ့အာဇူးမစ်ကရူံးနိမ့်ခဲ့မယ်ဆိုမှသာနာဘာရိုဟာအနိုင်ရရှိသူအဖြစ်သတ်မှတ်ခြင်းခံရမည်ဖြစ်သည်.
YOU ARE READING
"Lord Of Egypt"(အီဂျစ်ပြည်ရဲ့အရှင်သခင်) Season 1 Complete
Боевик"ဒါနမူနာပဲရှိသေးတယ်..နောက်တစ်ခါငါကိုယ်တော်ပိုင်တဲ့လူကိုအကြည့်နဲ့တောင်ထိဖို့မကြိုးစားမိစေနဲ့..မဟုလို့ကတော့ငါကိုယ်တော်ကိုယ်တိုင်မင်းတို့အားလုံးကိုတစ်စစီဆွဲဖြဲပြီးနဂါးစာကျွေးပစ်မယ်