İnstagramda attigim postlara tek tek baktım hepsi o kadar utanc vericiydi ki.Ama en cok dikkatimi ceken Rafein bu kadar fazla fotografini postlamamdi.Benim galerimde Rafe ile ilgili hic fotograf yoktu.Acaba onun hesabindan mi buldum diye dusundum.Bi daha tek basima sarhos olmamaliyim diye icimden gecirdim.Postlari silcektim ama rezil olcagim kadar olmustum.Her postta en az yuz begeni yetmis yorum vardi.Rafeden gelen yorumla dahada utandım.Jj aradi.
-Efendim jj?
-He Lina nerdesin sen kizim
-Ya ben seydeyim
-Lina?
Abimin Rafe ile olmama kizcagini dusundum.Ama yalan söylemek istemedim .
-Rafein evindeyim.
Rafein evindeyim diyince gercekten Rafein evindeydim sanirim.Cunku Sarahin yukardan ilk kapi benim odam dedigi ve benim sagdan ilk kapiyi acmamla gördüğüm rafein odasi bu oda degildi.Abim uc saniye sessizlesince arkadan kie ve pope'un sesini duydum.
-Bak gordun mu dedik sana jj.Gece beraber çıktılar mekandan Pope ile gorduk
-Evet Jj gordum.Hatta attigi postlara bak Rafeden bir suru fotoğraf vardi.Sende gordun
-Abisinin ve kendi arkadaşlarının dusmaniyla mi çıktığını söylüyorsunuz?
-JJ ne oluyo?
Ayaklandim.Anlamaya calisiyordum.Sesimin hoparlorde oldugunu anladim.Rafe kapiyi kahvaltı tepsisiyle acmisti ama suan ona bi sey diyecek halim yoktu.Tek odağım telefondakilerdi. Cok gecmeden kieden ses geldi.
-Bir sey yok Lina.Yani seni ilgilendiren bir sey yok poguelerin konusu bu.Bakiyorum da sen kook olmussun.Sevgilinle iyi gunler sana.
-Ne sevgilisi ne sacmaliyorsun kie?
Yuzume kapatmasiyla Rafe e dondum.
'Ne oldu?' diye sordu.Sandalyeme oturup yuzumu ellerimle gizlemeye calisiyordum.Abimi bana karsi sucsuz yere doldurmaya mi calisiyorlardi anlayamiyordum.7 yil sonraki ilk gorusmemizden bi hafta gecti ya da gecmedi ben kendimi cok kotu hissediyordum.Keske hic donmeseydim diye kendi kendime mirildandim.Aglamak istiyordum ama Rafein karsisinda kendimi gucsuz konuma koymak istemiyordum.Bi kac saniye sonra toparlandigimi hissedip derin bi nefesle ayaga kalktım.Rafe sadece beni izliyordu.Kapidan geçmeye calisiyordum ki onume gecti.Sinirle gulup konustum.-Ne var Rafe?
-Ne oldu dedim.
-Evet ve bende duymamazliktan geldim.
Yanindan gecicekken kolumu tutup durdurdu.
-Arayan kimdi?
Artik bikmistim.Biraksin diye ufak bi yalan salliyacaktim
-Sevgilimdi.
-Sevgiline 'kie' mi diyorsun?
-Ya Rafe siktir git cekil surdan.Eve gitmeliyim.
Birakinca odanin kapisina koştum.Ama kitliydi.
-Benimle dalga mi geciyorsun sen?Ac su kapiyi
Hicbi sey demeden balkondaki sandalyeye gecince yanina gittim.Cebinden bi sey cikarip burnuyla cekmisti.Ot oldugunu anlayinca 'napiyosun be' diyip pakedi cebime koydum.Sinirlenmisti.
-Ver sunu
-Ac kapiyi veriyim hastalikli pakedini.
-Sen onun ne kadar tuttugunu biliyo musun?
Üstüme yuruyunce hic geri kacmadim.Oldugum yerde bagirmaya basladim.
-Ay bilmiyorum pogueyim ya ben. Hicbir bok bilmiyorum. ARKADASTAN DAHA FARKLI KARDESİM DEDİKLERİM NİYE BANA İFTİRA ATİYOR BİLMİYORUM!ABİMİN DUSMANİ OLAN SEN NİYE BOYLESİN BİLMİYORUM.SENİ SEVİYO MUYUM NEFRET Mİ EDİYORUM BİLMİYORUM! 7 YİL ONCE OLDUGU GİBİ KACMALİ MİYİM YOKSA BURDA DURUP HER SEYLE BU SEFER TEK BAŞIMA Mİ SAVASMALİYİM BİLMİYORUM!