7. bölüm

1K 16 9
                                    

Duş aldıktan sonra banyodan çıktım. Çıktığımda beni beklerken odanın her yerinde volta atan baranla karşılaştım. Çıktığım gibi beni görmüş olacak ki yerinde bir anlık durup yüzümden başlayarak bornoza sarılı olan bedenimi süzdü.

"Çıkmışsın. Kesiklerin için krem getirdim"

"Tamam"

Çıplak ayaklarımla yatağa doğru yürüdüm. Baranda yanıma geldi ve elindeki kremi bana verdi.

"Al benim sürmemi istemezsin belki sen sür"

Başımı hafifçe salladım ardından baran odadan çıktı. Vajinamdaki kesiklere kremi yavaş ve nazik bir şekilde sürdüm. Sonra bende kendi Odamdan kıyafetlerimi almak için dışarı çıktım.

Kapının önünde yine baran vardı. Bana nereye gidiyon dercesine bir bakış attı bende gözlerimle odamı işaret ettiğimde kafasını sallayarak gitmem için yer açtı.

Odama girdiğimde dolabıma yönelerek bir kaç parça birşey çıkarıp giydim.

Fakat çalışma masamda duran telefonum çalıyordu. Gidip baktığımda Best friendim Aylin arıyordu. Telefonu hemen açtım.

Alo Asya ordamısın"

-burdayım burdayım Aylin.

"Kızım salakmısın ya sabahtan beri seni arıyorum"

-ayy özür dilerim kanka dışarı çıkmıştım telefonumuda evde unutmuşum üvey abimde ayıp olmasın die açmamış. (Yalan)

Aslında Best friendime herşeyi anlatmak istiyordum ama telefonda değil. Bu arada gercekten aramalara baktığımda 36 arama olduğunu fark ettim

Neyse napon asyoşum"

-oturuyom sen napon Aylinoş.

"Bende aynı oturmaktan götümüz uyuştu amk"

-JDJEJDJEHKWIDUEUEGWIWOHE
Kocaman bir kahkaha patlattığımda aylinde aynı şekilde kocamaaan bir kahkaha patlattı
"Neyse asyo şey dicem. Bu gün dışarı çıkak ya çok sıkıldım hem bayadırda dışarı çıkmıyoruz hemde evde anan yok rahatız işte"

Ayline herşeyi anlatmıştım üvey abimi annemin ve onur amcanın yurt dışına çıktığını. Sadece baranla olan ilişkimizi yani dün akşam yaşadıklarımızı anlatmamıştım.

Bu dışarı çıkma teklifinin bahanesiyle de olan biteni baranla yaşadıklarımızıda ayline anlatabilirimdim hem cidden kafamda dağılırdı. Bayadır dışarı cıkmıyordum alışverişe gitmiyordum.

-Heeemmeeeen bu çıkma teklifinizi kabul. Ediyorum Aylin hanım.

"İyi o zaman asya hanım motorum suyla sizin oraya konum at geliyorum. Sende motorun alevi hazırla Bayadır yarış yapmıyoruz. Bu bahaneylede yarış yaparız."

-Şey Aylin hanım benim motorum alev bizim evde kaldı alacaktım ama vakit bulamadım.

"İyi o zaman ben motorum suyla geliyorum konum attığın yere ordan sizin eve geçeriz motorunuda alırız olur mu asya hanım"

-İşte bu olur Aylin hanım. Hemen konumu atıp hazırlanıyorum.

Konumu atıp hazırlanmaya koyuldum. He birde aklınıza takıldıysa su ve alev bizim motorlarımızın ismi ve Best friend olduğumuz için motorlarımızıda Best friend yapmak amacıyla isimlerini su ile alev yaptık Aylinin ki şu benim ki alev oda çok seksi gözüktüğü içinmiş jdhsjidnekeidnekeib (Bu adları Aylin buldu)

Üstüme eski asyanın yani bu lanet olası eve gelmeden  önce ki asyanın giydiği kıyafetleri seçtim ve bir çırpıda giyindim.

Üstüme eski asyanın yani bu lanet olası eve gelmeden  önce ki asyanın giydiği kıyafetleri seçtim ve bir çırpıda giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÜVEY ABİ 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin