Küçük kızın doğum günüydü. Ailesi yine onu süslemiş ve hazırlamıştı. Küçük kız prensesler gibi büyütülmüştü.
Babası odasına gelmiş ve onu öpmüştü. Küçük kız babasının sadece yanağından öpeceğini sanmıştı ama babası küçük kızın dudaklarını öpmeye başlamıştı. Küçük kız babasını engellemeye çalışmıştı ama babası küçük kızı duvara sıkıştırmış ve öpmeye devam etmişti.
Küçük kızın babası, küçük kızın giysilerini çıkarmaya çalışıyordu. Küçük kız babasını engellemeye çalışıyordu fakat sonunun ne olacağını biliyordu.
Küçük kızın babası küçük kıza sinirlenmiş ve ona bir tokat atmıştı.İkinci tokatı atacakken arkadan birisi bileğini tutmuş ve ona yumruk atmıştı.
Küçük kız kurtulmanın verdiği sevinçle babasından uzaklaştı. Babasına 4 kişinin saldırdığını gördü. Her ne kadar babası öyle bir şey yapmış olsa da babasıydı sonuçta kıyamıyorum. Yeter yapmayın dedi küçük kız.
-Sen karışma Asa (??????)
-Efendim yapmayın lütfen (Asa)
-Asacığım bak O senin baban değil aşağıda ki kadın da annen değil onlar seni kaçırdı(?????)
-Ne kimsiniz siz size neden inanayım?(Asa)
-Ben Jisoo(Jisoo)
-Ben Lee know Jisoo ve ben Moonların üyesiyiz (Lee know)
-Ben Rami (Rami)
-Ben de Ruka Rami ve bende Baemon'un üyeleriyiz (Ruka)
-Moonları biliyorum ama Beamon?(Asa)
-Biz daha Suikast'a başlamadık Sen kabul edersen son üyemiz olacaksın (Rami)
-Ne (Asa)
-Asacığım onlar senin ailen değildi senin aileni öldürüp seni kaçırdılar onlardan intikam almak istersen sana seve seve yardım ederiz (Ruka)
-Ohh Peki kabul ediyorum bu adamla daha aynı yerde durmak istemiyorum tacizci pislik(Asa)Belki de O adam Asa'yı kaçırmasaydı Asa Beamon'un 7. Ve son üyesi olamayacaktı...
*ੈ✩‧₊˚༺☆༻*ੈ✩‧₊˚*ੈ✩‧₊˚༺☆༻*
Umarım bölümü beğenmişsinizdirrBu bölümü sezon finali gibi düşünebilirsiniz bir süre yeni bölüm gelmeyecek aklınıza fikir gelirse yazarsanız çok mutlu olurum.
OY VERMEYİ UNUTMAYIN 🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldız Ateşi
Fiksi PenggemarGökyüzünde milyonlarca yıldız var. Peki kayan yıldızlara ne oluyor? Yıldız Ateşi isimli suikastçı grubunun birbirini bulması,acı hayat hikayeleri ve Moon'ları bulmaları...