Beni kırmayıp oy veren okuyucularıma çok teşekkür ediyorum.Destekleriniz motivasyon kaynağım.💞💞
Bu listelerde yer alıyorsam sizin oylarınız sayesinde her daim destek olan okuyucularım yeri geldi yorum yaptınız yeri geldi oylarınızla motivasyon kaynağım oldunuz teşekkürler.💗💗
@merve_bengu93 @FidanHuseynzada @karainci_50 @LyShadow @Nishem
Bu bölümü sizin gibi değerli okuyucularıma bırakmak istiyorum.Yazarınız sizi çok seviyor 🥰😍😍
Aman diyeyim yorum yapıp oy vermeyi unutmayın.🤭🤗😘
Demir Timi dinlenmiş yeni görevlerini yerine getirmek için teçhizat odasında hazırlıklarını tamamlıyorlardı.MİT ile birlikte yürütecekleri operasyonu. Üstelik eylemin canlı bomba şeklinde gerçekleştirileceği bilgisini de almışlardı.Hazırlıklarını bitiren tim dışarıda uçuş için hazır halde bekleyen helikoptere doğru ilerledi.Helikoptere binen tim ile helikopter kalkışa geçti.
Akın:Direk karagaha ineceğiz.Orada sivil giyindikten sonra operasyon planının üzerinden geçip nereye konumlanacağımıza bakacağız.Herkes gözünü dört açacak ufak bir aksilik sadece sizin değil yüzlerce insanın canına maal olabilir.Bu işi bir kişinin bile burnu kanamadan halledeceğiz anlaşıldı mı tim ?
Demir timi :Emredersiniz komutanım.
Sessiz geçen yolculuktan sonra tim İstanbula iniş yaptı.Kendilerini karşılayan MİT çalışanları ile direk selamlaşıp kendilerine verilen odada kıyafetlerini değiştirdiler.Ardından toplantı odasında buluşan tim ile onları karşılayan Albay konuştu.
"Oturun aslanlarım direk opresyan detaylarına geçelim.Çok fazla vaktimiz kalmadı."
Herkes masanın etrafındaki sandalyelere oturdu.Projeksiyondan tahtaya yansıtılan operasyon detaylarını MİT çalışanlarından biri söz hakkı alarak konuşmaya başladı.
"Haber aldığımıza göre bir tane canlı bomba olacak.Canlı bombanın kadın olduğu tahmini 18-22 yaş aralığında olduğu bilgisine ulaşıldı."
Duydukları karşında tim kaşlarını çatmış öfkeyle soluyordu.Yusuf ise dayanamayarak konuştu.
Yusuf :Şerefsizler masum gençlerin akıllarına girip onları vatanlarını karşı kullanıyorlar.O gençler daha ne olduğunu anlayamadan binbir parçaya bölünüyor geriye gözü yaşlı anneler kalıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumun Şifası
ChickLitAçıklama !! Asker kurgusu olarak yazdığım ilk kurgudur.İlk başları klişe olsa da ilerleyen bölümlerinde aslında öyle olmadığını fark etmenizi sağlayacak bir kurgu. Ve şunda belirtmek istiyorum kitabımda daha çok ruhları yaralı olan insanların bir...