1. rész-Kezdet

A nevem Rebeka. 16 eves vagyok. Pontosabban tegnap töltöttem be. Anyumék születés napomra az álmomat teljesítették. Be irattak egy táborba ami egy dínoparkban van. Lehet dínoszauruszokat lovagolni, etetni meg egy csomó érdekes dolgot. Bár lány vagyok még is érdekelnek az ilyenek.

Valyon az evolúcio mennyi titkot rejt még? Anyira váratlan. Alig várom már hogy induljunk. Megnéztem az időjárás előrejelzést és nem lesz olyan fényes. Bár egy két időjárás jelentés mást mutat. Szóval bízunk a jószerencsébe.

Nagyjából az összes dinoszauruszt ismerem vagy hallotam róla. A triceratrops, t-rex, velociraptor stb. Barátaim nem sok van. Sőt inkább egy se mindíg különcnek tartottak amiatt mert szeretem a csodás hüllöket. Bár néha azt kivántam már csak más lettem volna mára teljesen beletörödtem. Meg szerintem jobb is ez így. Az álmom hogy egy nap nagy idomár lehessek. Ha ez egyáltalám nevezhető álomnak. Fel sem foghatom, hogy menyi mindent ismerhetek meg vagy csinálhatok. Míg a táborban vagyok.

A tábor 2 hetes. Ebből az első hetben vagy legalabbis az első 5 napban azt mondták csak a hely megismerésével fog telni. Néha elgondolgozom azon mivan ha valami roszul fogok csinálni? Vagy ha kipusztul a faj? Egy egész tárusulat múlik a jövön és a jelenen. Ezekkel a gondolatokal nyomott el az álmok ismeretlen rengetege.

Elindultunk végre a nagy kompal. Mindenkinek osztottak egy egy szobát mivel az oda út egy teljes napotvesz igénybe.

'Lássuk csak a   9.D    szoba az enyém,ne kellene ennyit lépcsőzni. Ahogy elnéztem egy szint egy betű és egy betű vagy 9 szobából áll, egy szobában kb 2-en lehetnek. Akkor kb ezen a kompon 72 gyerek lehet.'

Körbe néztem mert már elegem volt a sok lefe lépcsőzésből leraktam a lépcső tetejére nagy táskámat amiben a ruháim vannak majd megindítottam lefelé. Nekem se kedvem se energiám nem volt cipekedni. Amikor leért utánna rohantam amenyire tudtam egy meredek ingadózó hajós fa deszkákon felvettem majd ugyanezt megcsinltam amedíg el nem értem a   D   szintre. Még szerencse hogy ez az utolsó szint így biztos felvertem a fél bagázst. Végigsétáltam szégyenkezve a 9. számú ajtóhoz.

'Huh.. semmi baj csajszi biztos kedves lesz a szobatásad. Bemész most ezen az ajtón köszönsz neki elkezdtek ismerkedni és ha nem tart idegesítőnek barátkoz vele. Csak egy sima ismerkedés de még is jobban izgulok mint mikor sulit váltottam. Nagy levegő.'

Kinyitottam az ajtót.

-Szia.-mosolyogtam neki. Legalábbis ha lett volna ott valaki.

Senki, egy árva lélek sincs a szobában. 'Biztos csak még nem érkezett meg.' Bíztattam magam. Le ültem az ágyra amit kiválasztottam magamnak. Szép szoba volt.

Egy kerek ablak az ajtó mellet hogy boldog, boldogtalan be tudjon nézni épp mi  frászt csinálsz  alatta egy kis asztalka amin egy váza (szerintem már vagy  hete nem cserélt száraz inkább gaz mint virág) teli virágokal. Az asztalkával szembe volt az ágyam azzal szemben a másik ágy ezek közta aplafonon található a (nem egy életbiztosítás hogy felgyuladsz villanykörtékel felszerelt) lámpák. Mosdó is található ha esetleg szeretnéd közben bámulni ahogy sodródunka vizen ezt is biztosítottak. Egy kis kerek ablak található rögtön a wc mellet szóval miközben elvégzed dolod a tenger elmélyítő hullámcsapásai mellet biztosít arról hogy az út végéig ott roskadj tengeri betegségben vagy ha nem is abban össze f*sod magad ilyedtedbe. De legalább praktikus nem kell vissza tartogatnod. Találtam a falon egy (suli rádióhoz hasonlíthatnám) bemondót.

Mi után megnéztem magamnak az ideiglenes lakosztályomat írtam egy SMS-t anyuéknak hogy minden ok élek még.  Ők erre azonnal válaszoltak is, hogy puszilnak meg minden. Megnéztem instagram-on mi a nap új hírei de nem sok érdekeset találtam ezért inkább fel mentem Tiktokra na hát ott ámuldoztam csak el igazán mekkora baromságokat lehet kitalálni.

-Kedves hajón utazó gyerekek. Reméljük  mindenki megtalálta a saját kis helyiségét aki nem az csapódjon oda valamelyik másikhoz ugyan is rázkódós utunk lesz.  Kérünk titeket ne mászkáljatok vagy ha még is reméljük tudtok úszni.  Ezeket elnézve..khm...mondom a napi tervet. Mindenkinek van egy saját kis betűje ezek lehettek a következők  A, B, C, D. Minden betű egy csapatot jelez. Gondoltunk arra ha esetleg már kiváncsiak lennétek ki a csapat társaitok meg egyébb szolgaltatásokra hagytunk nektek egy leveklet az ágyaitokon a párna alatt. Amint megérkezünk mindenkit várni fogja az eligazítójuk. Tőlük lehet kérdezni, segítséget kérniha valami nem igazán érthető elmagyarázzák. A szbalyoka következőek a sziget területén.!!!!:

1. TILOS eszeveszet felfedezés mindenhol este, a területen vannak még fel fedezetlen helyek. Ha látni akarjátok meg a szüleiteket, szereteiteket NINCS MÁSZKÁLÁS ESTE!!!.

2. TILOS a nem kilyelölt ketrecekbe bemenni.

3. TILOS emberi eledellel etetni az itteni állatokat.

4. TILOS bármilyen itteni állat dolgát/ tojását megtartani.  Veszélyt sodorhatsz a társaid es a szigetre is.

5. TILOS hazaindulni a megadott időpont előt. Te válaltad, hogy ide jösz akkor itt is maradsz ha tetszik ha nem.

Aki meg szegi az alábbiak közül egyet is, kap 1 figyelmeztetést. 3 figyelmeztetés után az illetőt haza küldjük egy hajóval. Jó szórakozást taknyosok.-uh ez az ember se lesz a kedvencem. A szabályok nagy részét még meg is értem miért vannak.

Kivettem a lapokat a párnám alól. Az egyiket el se olvastam. Szerintem úgy az izgibb ha nemtudjuk a társaink nevét se. Meg így talán lesz valami amire ráfoghatom az ismerkedést. A másikat névre szólóra küldték.

*Kedves Rebeka!

Köszöntjük a Jura táborban. Magának ez az első ilyen tábora ezért jobban oda fogunk figyelni önre. A szálláson öné lesz a 9-es sorszámú szoba. A csapatban 15-en lesznek. Eligazítójuk Coleman Miklós. Alergiája nincs így ehet a többiekel. Minden nap az eligazító közvetíti a programokat. Bármire szügsége lehet van lehetőség bolthba menni de szigorúan csak a betűjének megfelőhöz.  Pénzt a bolthoz a viselkedésének megfelően adunk 2 naponta. Az ár kategóriák a következőek(a pénzt a pontozásuk alapján kapható meg)(Đä=szerző által kitalált pénz olyan mint a forint) :

~5000Đä-3 pont
~2500Ðä-2 pont
~1500Ðä-1pont

További szép napot és élvezze a kirándulást ami életre szóló! *

'Hú ha. Biztos jó drága lehet a bolt. És 15 en egy csapatban?! Az nem sok egy kicsit! Remélem koedukáltak a csapatok mert akkor biztos ki fogok egy alúfóliába csomagolt  gyökeret aki fehérlovas szőkehercegnek hiszi magát. Csak egyet remélek hogy lesznek majd ott barátaim.'

😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️

Sziasztok ez az első hosszabb könyvem ha minden jól megy 4 naponta hozom a részeket a hejedírási hibákert bocsi, remélem tetszeni fog. A veleményeteket várom komiban. Legyen szép napszakotok.💋

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 02 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Szigeten ragadvaWhere stories live. Discover now