Розділ десятий. Зграя

41 5 1
                                    

Рутина Мінхо тепер перетворилася на цикл догляду за двома пораненими створіннями в його будинку.

Спочатку Чан — Мінхо ставив йому миску з чистою водою, викладав м'ясо, обробляв рану на лапі, давав випити ліки, прибирав за ним, стелив свіже сіно, щоб йому було м'якіше та зручніше лежати, вичісував хутро. Коли перевертень був нагодований та задоволений життям, Мінхо переходив до Джісона. Йому він ніс тарілку зі сніданком, горнятко з чаєм і ліки для рани на його нозі. Та не була зараженою, тому швидко загоїлася, не залишила по собі видимого сліду, проте Мінхо просто подобалося піклуватися про нього.

Чанбін називав це хибною надією, але Мінхо намагався подумки не погоджуватися з цими словами, хоча і знав, що Чанбін більш близький —до правди, ніж він сам.

І так цілий день.

У перерві між турботою про проклятого чарівника і пораненого перевертня Мінхо читав книги. Хоча його бібліотека здебільшого складалася з посібників з лікарських трав та рецептів відварів, серед них була і складніша література, яку все так само тягав Чонін. Молодший чарівник повністю перебрав на себе роботу з лавкою, дозволяючи Мінхо займатися лише пораненими, але майже щодня він приносив якусь книгу.

Проте Мінхо сумнівався, що проста література мала відповіді на його запитання. Магія, на основі якої створювалося прокляття, не прописана в звичайній енциклопедії, та й навіть підручник, написаний мовою темних магів, не пояснював, як саме можна зняти прокляття. Мінхо кілька разів гортав його, але мови він не розумів. Руни, які використовували темні маги, були значно складнішими за ті, за якими Мінхо вчився чаклувати, і лише віддалене розуміння та якісь дуже приблизні здогадки зароджувалися в його голові, коли він намагався прочитати текст забороненою мовою. Це як бачити іноземний текст і розуміти в ньому лише одне слово, а на його основі будувати здогадки, про що може йтися. Звісно, Мінхо завжди міг попросити Фелікса про допомогу, але дух лісу якось зауважив, що він переклав їм усе, що в цій книзі містилося про прокляття чорної душі. Як його знімати, темні маги вирішили не писати, мабуть, побоювалися, що зрештою книга потрапить не в ті руки, і давати рецепт майже у готовому вигляді буде вкрай безглуздо. Навіть якщо це магія найвищого, недосяжного майже ні для якого чарівника, рівня.

Мінхо лишалося просто гортати ті книги, які у нього були, в надії зачепитися бодай за щось.

Зачароване серцеWhere stories live. Discover now