73. Csajok között

110 8 0
                                    

Hope szemszöge

Az ágyon ültem és a lábaim lógattam. Lisa mellettem dőlt neki a falnak és mindketten a dokira néztünk, aki az eredményeim nézte át.

- Remek - csapta le és mosolygott rám.

- Úgy érti rendben van? - kérdezi Lisa.

- Messze van a rendbentől - billenti oldalra a fejét - de nagyon jó. Nincs véralvadási gondod. A szívműködésed a betegségedhez mérten a legjobb. A fejed?

- Nem fájt már öt napja, ahogy előtte is alig - és ez nekem iszonyat jó.

- Alvás?

- Meg van a nyolc óra - több is, mióta Bucky mellettem alszik sokkal több, kivéve a mai. Így is aludtam 7 órát, ami remek, de az álomra ébredtem.

- Nagyszerű. Lelkileg hogy állsz?

- Jobban - ez már nem volt olyan őszinte, de a doki sem firtatta. Pedig tényleg jobban vagyok, de gondjaim így is vannak.

- Ha így haladsz, akkor jelzem Mr Stark-nak, hogy mehetsz.

- Tényleg annyira jól van? - lökte el magát Lisa a faltól.

- Igen. Ezelőtt is külön élt és, ha ezt tudod tartani én nyugodt szívvel engedlek el. Csak tudni szeretnék pár értéket, de ezt is megtudjuk oldani, hogy rendszeresen felügyelni tudjalak - néz átható tekintettel.

- Rendben - bólintottam.

A doki utunkra engedett és gondolom ő is megy a saját dolgára, hiszen csak ezért jött el.

- El akarsz menni? - teszi fel kérdését úgy Lisa, hogy a falat nézte maga mellett.

- Nem tudom, ha nem lesz változás akkor igen.

- Rendben, melletted állok a döntésedben - karolt át.

Csak ő máshogyan értette ezt a változást. Én pedig hiába élvezem egy ilyen viszonyban úgysem maradok benne.

Natasa már várt minket és Lisa-t is rá lehetett venni, hogy jöjjön velünk. Steve és a többiek nem jöttek vissza. Lisa titkolni sem tudja előttem, hogy ő és Steve végre összegyűrték a lepedőt, tegnap olyan vörös lett, amikor kérdeztem tőle valamit, hogy azonnal levágtam mi a helyzet.

A mi kapcsolatunk Bucky-val pedig két hete már titok. Mások előtt nem viselkedünk máshogy, de amint kettesben vagyunk...a szenvedéllyel nincs gond.

Ohh, a szenvedély és a vágy nagyon is megvan. Kár, hogy a részéről több nem. Én pedig ezt így mégsem élvezem igazán, hiába a legjobb a szex. Mert ennyire jó még senkivel nem volt nekem.

Natasa szobájába mentünk fel. Megropogtattam a nyakam és elkezdtem Lisa haját kivasalni. Pepper ekkor viharzott be.

- Nem késtem?

- Nem - dobálja a ruhákat ki a szekrényből Nat. - Mi a fenét vegyek fel?

- Tele van a szekrény szexi ruhákkal - fordulok felé értetlenül.

- De nincs semmim! - dob le egy újabb darabot.

Én mosolyogva fordultam vissza. Ilyenek a nők. Szerencsére nekem ezzel sosem volt gondom.

- Pepper? - kérdezte Lisa. - Tudsz valamit róluk?

- Nem. Még nem beszéltem ma Tony-val.

- Te Lisa... - fogok meg még egy tincset. - Mi a helyzet veletek?

Erre Nat is abbahagyta a ruha dobálást és közelebb jött, Pepper pedig az ajtónak dőlt.

- Velünk? Hogy érted, hogy velünk? - ez a vörös fej.

Láthatatlan múlt /Marvel FF/Befejezett/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt