Hayat bazen şaşırtıcı olabilir,hatta üzücü,eğlenceli,depresif,sıkıcı da olabilir.Ama ne olursa tadını çıkarmak gerekir,ancak bir duygu vardır ki,yaşanırsa havalarda yaşanmazsa ise yerlerde olursun..
__________
Güven sabah yatağından düşerek uyandı,bir "off" çekip banyoya gitti ardından yüzünü yıkadı.Mutfaktan gelen kokularla mutfağa yöneldi ve yemek yapan Yaman'ı gördü.
"Napıyorsun oğlum?" dedi ve ağzına bir salatalık atarak tezgaha tek koluyla yaslandı.
"Benim canım babam dün çok yorulmuş,bu sefer kahvaltıyı ben hazırlıyayım dedim." derken birkaç tabağı masaya bıraktı.
"Çok iyi düşünmüşsün oğlumda,okul varya hani?"
"Seninde işin var ben birşey diyormuyum?"
"Yamann." derken sesi hafif yükselmişti.
"Tamam gidiyorum." diyerek zaten üzerinde olan formasını düzeltti ve çantasını tek koluna takıp evden çıktı.
_______________
Derya hastanedeki odasında rahat koltuğunda başı geriye yaşlanmış bir şekilde sağa ve sola dönüyordu,içeri giren Selin ile başını kaldırdı.
"Ne düşünüyordun bakayım sen?'" meraklı bir küçük çocuk gibi.
"Klasik,para,hayat felan filan." diyerek önünde ki soğumaya yüz tutmuş kahveyi yudumladı.
"Birdaha mı geleceğiz dünyaya?"
"Çok vurdumduymaz olduğunu biliyormusun?"
"Ne güzel işte."
Ufak bir kahkaha şöleni ardından ikiside terasa çıktı.
________________
Güven sabah sporunu yapmak için spor salonuna gelmiştir,birkaç hareketten sonra çalan telefon ile birlikte kendine yere atıp telefonu açmıştır.
"Efendim?" dedi nefes nefese.
"Nerdesin abi sen? Operasyon var bu gün!" dediğinde sinirliydi Gökhan.
"Geliyorum,bir spor yaptırmadınız ha." diyerek ayağa kalktı ve duş aldıktan sonra karakola geldi.Herkese selam verdikten sonra odasına geçti,tam oturduğu sırada içeri pat diye Gökhan girdi.
"Öyle mi girilir mal!" diyerek ayağa kalktı."Sanki sen benimkine çok doğru giriyorsun,neyse hadi kalk gidiyoruz." Güven istemeyerekde olsa kalktı ve oparesyona gittiler.
_________________
Derya ve Selin,Selin'in seçtiği bir partiye gitmişlerdi,Derya'ya göre değildi böyle ortamlar ama yinede eğlenmeye çalışıyordu.
Herkes mutlu bir şekilde dans ederken içeriden gelen iki el silah sesi ile birçok kişi kaçıştı,sonra içeriden tok bir ses geldi.
"Herkes dizinin üstüne çöksün kaçmaya çalışmayın yakarım çıranızı!" derken Güven içeri girdi,ekiple beraber herkesi çıkarmaya başladılar.
Derya ile Selin ise birbirine baka kalmıştı,o sırada Güven gelip ikisinide kolundan tuttup kaldırdı.
"Hadi hanımlar hadi." dediğinde Derya onu ittirdi.
"Ay tamam biz kendimiz gideriz dokunma bize."
"Dokunmak istemem zaten,neden baskın yaptığımızı bilmiyorsunuz galiba?" derken ellerine kelepçe taktı.