Bir anlik heycanla karşımdaki mahiri itip hemen odadan çıkmış koridordan koşarak avluya çıkmıştım.
Evet hayal görmüyordum Bartu abim gelmişti kahramanım gelmişti.
İki saniye içinde de abimle göz göze gelmiştik o kadar zamanın hasretiyle ışınlanmışcasına abimin boynuna atılmıştım.
"Güzelim ne oluyor burda ne düğünü?" Diye sormuştu abim kollari belimde ilen.
"Abi sorma ağlarım sadece sarıl"
"Özür dilerim yavrum sarılacağız zaten ama şimdi değil o kadar ilk önce şu meseleyi bir anlayalım" diye fısıldayıp saçlarımdan da öpüp benden uzaklaşmıştı. Boşluğa düşmüş gibi olmam normal mi?
"Baba! Ana! Düzgünce bir odaya geçer misiniz yoksam herkesi yakıp geçip burda mı konuşalım!" Demiş miydim size bilmiyorum ama bartu abim sinirli ise babam bile ondan korkar ah abim ah beton yetmez abim.
"Oğul tamam bekleyesin yanlı-" kim böldü hadi tahmin edin tahminlerinizi yorumlara yaza- oy oy ne diyorsam bu mahirde yırtık dondan çıkar gibi ne çıkıyor ya aile meselemiz var burda arkadaş.
"Kim olursa olsun ne olursa olsun benim evimde böyle ahkam kesemez bartu sesinim tonuna dikkat edesin ve" buz gibi bakan gözlerle beni süzmüştü anam ben bunu itmiştim dimi bu beni bu gece harbi sikecek yalandan değil he diye düşünürken sözlerine devam etti tabi "herkes duysun bilsinki he zaten duydular ama özgür benimdir bir kez söz verildi her kim olursa olsun ne olursa olsun bu evlilik olacak bu böyle bilinsin." O kadar ciddiyetle sözlerini bitirdi ki yüzde bir kurtulma umudum ölmüştü gerçi neden varsa ne olursa olsun bu evlilik olacaktı.
"Söz verildi he söz verildi diye bir masumun hayatı kararacak yok öyle bir dünya mahir ağa" diye fısıldayıp beni de yanında sürükleyerek tahminimce salon olan odaya girdi arkamızdan da birinci dereceden akrabalar gelmişti tabi.
"Ne yaparsın oğul ne bu şiddet birbirini sevip evlenen iki ge-"
"Ata bilirsin seni severim ama aptal yerine koyma kimseyi heleki beni asla! Hiçbir boktan haberim yok mu sandınız siz beni herşeyden herşeyden haberim var" diyip sözü kesmiş son sözlerini de vurgulayarak can abime bakmıştı.
"Herşeyden haberin olması normaldir ağabey yani şey" diyen can abim ecel teri döküyor gibiydi iyi de neden kaçırmış olması değil miydi ortada dönen tek mesele ben nereyi kaçırdım amina koyim .
"Kes sesini can benim ne dediğimi sen iyi biliyorsun seni affedene kadar gözüme gözükme abim varda deme asla!" Can abi korkusundan tek kelime edememişti normal bana böyle gelse ben ölürdüm sanırım.
"Niye kimse konuşmuyor ulan delireceğim lan lan sikerim sizle ne konuşacaksam" diyip bana gelmiş ellerimden tutmus kafamı kaldırmıştı.
"Abim güzelim söyle istemiyorum de alıp götüreyim seni burdan" tabi bunu demesiyle oturan büyükler de kalkmış bir anda ses çoğalmıştı herkes bir ağızdan abime birşeyler söylüyordu.
"Verilen sözlerden geri dönülmez heleki bu zaman da asla ben kimsenin dile meze etmem ailemi!" Diyip belindeki silahı çıkaran bey mahirin dedesi oluyordu sanırım heh huysuz bunak ne olacak.
Tabi bizim tarafta boş durur mu şuan kadınlar ve ben Hariç tüm erkeklerin ellerinde silah vardı bir tane silah patlasa seri katile bağlardı bir kisi amına koyim.
"Ne dersin Bartu böyle bir şeye izin olur mu töreler nedir bilmez misin kardeşinle birlikte sende mi ölmek istiyorsun"
"Hangi kardesim birisini buyrun alın öldürün umrumda olmaz ama özgür için dünyayı yakarım yaktığım ateşte kendim olması bile umrumda olmaz bilesiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel bxb
Teen FictionÖzgür, ismi gibi özgür ruhlu bir çocuktu ama Mahir ağa için kesinlikle tam tersiydi. Peki bu iki zıt kutup, berdel yüzünden evlenmek zorunda kalsaydı işler nasıl ilerlerdi?