13. Bölüm

10 0 0
                                    

Sabah uyandığımda saatin 7.30 olduğunu gördüm. Saat sekizde okulda olmam gerektiğini düşününce işimin kolay olduğunu düşündüm.

Maalesef düşünmekle kalmıştım o yarım saat içinde saçımı düzleştireceğim,elbise seçeceğim,makyajımı yapacağım.

Gerçi makyaj kolaydı. Çünkü makyaj yapmayı çok severdim,her türlü pratik bilgiye sahibim ama asla maskara,rimel,ruj,allıktan başka bir şey süremiyordum.

Bunları düşünmeyerek elimi yüzümü yıkadım. Ardından dişlerimi fırçalarken aynı zamanda düzleştiriciyi prize taktım. O anında ısındı ve başına gelerek saçımı taradım.

İlk hafif uzun perçemlerimi kıvrımlı değilde normal saçlarım gibi düz yapacaktım. İşlemi uygularken kaynaştırma yaparak işleme son veriyorum. Malyaja oturup bolca maskara sürdüm. Koyu turuncu renginde far sürdüm.

Hafif bir ruj sürerek işim bitti. O sırada elbiseyi de seçimiştim.

Dizlerimin bir tık üstünde olan bu elbise tam bana göreydi.

Giyindiğime göre aşağı indim. Kimse yoktu. Sadece masada yapılmış bir kahvaltı vardı. Bana bıraktıklarını bildiğim için hemen bir kaç lokma atıştırdım.

Ayakkabılarımı alarak kapıdan çıktım.
Kapıyı kilitledim ve okulun yolunu tuttum.

Okuldan sonra eve gider üstünü değiştirir, Kerem'i ararım. Ondan sonra köyde finito.

Okulun demir kapsını hafif ittirerek geçtim.
Öğretmenler merdiveninden çıktım. Merdivenin hemen yanında olan müdür yardımcısının kapısı çaldım.

Bana 7-C şubesinin karneleri lazımdı.

'Gir' sesini duyduğum gibi kapıyı açtım ve içeri girdim.

"Hocam ben 7-C şubesinin karnelerini almak için gelmiştim."

"Tabi. Alabilirsin" diyerek karneleri bana uzattı.

"Teşekkürler hocam iyi günler "

Merdivenlerden tekrardan yukarı çıktım büyük ihtimalle herkes sınıftaydı.

Sınıfa doğru yol aldım. Kapıyı açtım ve içeri girdim.

"Merhaba merhaba herkes hoşgeldi hepğnize sıkılmadan üşenmeden bu yaşta ağırlıklı olarak ders çalışmanız gerektiğini unutmadan eğlenceli keyifli bir tatil diliyorum."

Alkış koptu. Ardından her öğrencinin sırasını listeye göre okuyarak karnesini verdim. Fotoğraf çekindikten sonra yeni öğrenci geldi.

"Başarılı bir öğrencisin hep gözümde ama öğrencisin bende öğrenci oldum anlıyorum ailedrn azar işitme korkusu dalga konusu söz konusuyken bu riski göze aldığını biliyorum. Nolur artık koluna yazarak değilde aklına yazarak çalışsan keyifli ve eğlenceli tatiller diliyorum birtanem "

Hafif gözleri doldu ağlmaması için tamam anlamında başını sallayınca konuyu kapattım.

Grup fotoğraf çekinmek için tahtanın önüne yerleştik. Sınıf annemiz çekinmek sitemediği için o fotoğrafımızı çekiyordu. Çektikten sonra bütün fotoğrafları gruba attım.

Hepsinin velileriyle kısa bir sohbet ettikten sonra vedalaşarak ayrıldık bu kadar şey bile saati 3 yapmıştı.

Hemen eve yol aldım. Markete uğrayarak bir yelpaze aldım parasını ödedikten sonra eve girene kadar yüzüme salladım.

Anahtarla kapıyı açtım çıkardığım ayakkabıları holdeki fortmantoya koydum. Evde yine kimse yoktu. Bende çok takmadan yukarı çıkarak odama girdim. Camları pencereleri açtım. Üstüme bol bir tişört dizimde olan bir şort takım giydim.

Kerem'i aradım.

"Alo"

"Kerem"

"Ben hazırım sen nerede kaldın?"

"Tamam o zaman ben çıkıyorum"

"Tamam görüşürüz bay bay"

Bavulumu alarak terliklerimi giydim ve kapıyı açtım. Zor bela kuvvet bavulu kapının önüne çıkarttım.

Kerem kapıyı kilitleyecekken Kerem'in geldiğinç gördüm. Aklıma gelen şey ile kapıyı açtım ve Kerem'e seslendim.

"Kerem gelsene bi içeri sanan bir ara tişört gibi bişey almıştım. Onu giy"

"Giyerim giymesine ama giyersem çıkartmam "

Şöyle bir düşündüm. Onu sevmiyordum. O yüzden onu kıskanmazdım. O halde ortada bir sakınca olmadığına göre giyebilirdi

"Tamam. Çıkarma.  Giy hadi"

Üstündeki tişörtü bana bakarak çıkardı. Eğer ben buradan gitmessem iyi şeyler olmayacaktı. Geriye doğru adımladım. Aldığım o tişörtü giydi.

Ya oha
Yuh

Bu kadar olmaz. Şu dayıların giydiği atlete benzer bir şeydi ve sadece belini ve karın kaslarını örtüyordu. Göğüslerinin yarısı ortadaydı.

Sebepsiz yere kıskanmam da cabasıydı.

Evden tepine tepine çıktım. O bavulumu arabaya götürürken bende kapıyı kilitledim.

Merdivenlerden ikili ikili indim. Kerem bavulumu arabaya bagaja koyuyordu.

Bende çantamla beraber yolcu koltuğuna bindim.

Kerem de sürücü koltuğuna binerek arabayı çalıştırdı.

Bölüm sonu

571 kelime

İyi okumalar

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZORLA EVLİLİK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin