Burada kafamdan da sallayabileceğim ya da kullanmadan geçebileceğim kısmi fantastik dünyamın haritasını hazırlama çabama göz atabilirsiniz😉.
Kapak fotoğrafını da ben çekmiştim😊
Çalışma haritası
KORKMAYIIIN, Haritamız bu ya da bu kadar karmakarışık bir şey olmayacak.
Bu sadece haritayı oluşturma yolunda başka bir harita üzerinde yaptığım işaretlemeler. Henüz sadece 4 madde yapabildim ve daha çoook var🥲.Bu çizimleri aşırı detaylı yapmadığımı da söylemeliyim. Zaten o yüzden çok güzel gözükmüyor. Merak edenler için şimdiye kadar olan haritaları (internetten) da atacağım. Karşılaştırmak isteyen olabilir.
Bir şey daha diyeyim miiiiii....
Ben bu 2024 senesinde git gide coğrafyayı sevmeye başladım. Şu anda coğrafyaya BAYILIYORUUUM🤩.
Okulda bize bunları sırası ile öğretmeliler. Değişen müfredatı nasıl yaptılar bilmiyorum ama coğrafyaya başlangıcı en baştan levhaların hareketleri ile yer şekillerinin oluşumu ve bunların farklı iklim koşullarını meydana getirmelerini değil de hangi adamın ne yaptığını, hangi meslek dalının hangi abidik gubidik latince adıyla ne yaptığını ezberletmeden önce öğretselerdi herkes coğrafyayı daha çok sevebilirdi. O zaman her bir oluşumun yeni bir oluşumu meydana getirdiği açıkça görülecekti ve olay halkaları içinde doğru düzgün ezber yapılmadan kolayca öğrenilecekti.
Aaaahhh, ah. - Bir öğrencinin yakınışları-
İnşallah yeni müfredatı daha düzgün yapmışlardır. Bari kardeşlerimiz olması gerektiği gibi öğrensin bunları.Diğer atacağım haritalardan da bakarak ve hepsini birleştirdiğim haritadan görerek pek çok şeyin nasıl üst üste geldiğini görebilirsiniz. Levhalar, kıtalar, fay hatları, dağlar gibi...
Dediğim gibi çok da ayrıntıları zorlamadan çizdim. O yüzden haritadaki işaretlemelerde minik kaymalar, eksik veya fazlalıklar olabilir. Önemli bir hata varsa düzeltin, minik şeyleri de hoş görün😊.
Dünya Levha Haritası
Dünya Fay/Deprem Haritası
Dünya Okyanus Ortası Sırt Oluşumları Haritası
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarın Seyahatnâmesi
De TodoBurada yazarlık serüvenimde gelişen bazı düşüncelerim, fotoğraflar, yazdıklarım ile ilgili veya farklı şeylerle alakalı ufak bilgilendirmeler ve kitaplarımız yazı sürecinde yaptığım araştırmalarla çalışmalar ile ilgili içerikler olacaktır. Arada ge...