Bölüm 20

180 17 18
                                    

Ben geldimm

Hadi başlayalımm

İyi okumalaaarr<33

Kapıyı açtığımda karşımda olan yüzler gülümsememi sağlamıştı.


Annem yüzünde gülümsemeyle Ege'ye bakıyordu.

'Hoşgeldiniz' diyerek kucağımdaki oğlumun izin verdiği kadarıyla sarıldım annem ile babama.

Yazardan devaaamm

Arda'nın anne ve babası kapının önünden çekilip salona doğru adımlamaya başladı.

Arda ise onları Ege ile birlikte takip ediyordu.

Arda'nın annesi Simge hanım Ege'den gözlerini alamıyordu.

En son aylar önce görmüşlerdi.

Ege gözleri üzerinde hissedince gerildi fakat babasının varlığı bir yandan onu rahatlatıyordu.

Serdar bey ise burnundan soluyordu.

Daha oğlu neydi ki bebeği vardı?? Üstelik annesi bile yoktu.
Oğlunun "oğlancı" olması yetmiyormuş gibi bir de annesiz kazandığı bir çocuğu vardı.

Serdar bunları düşünürken burnundan soludu.

Arda, babasının bu düşüncelerinden haberdardı.

Fakat dün belli etmemesinin sebebi, oğlunun gerilmesini ya da üzülmesini istememesiydi.

Simge hanım ortamın gerginliğini biraz olsun azaltmak için söze girdi.

"Oy Ege'm benim!! Gel bakalım babaanneye bir seveyim seni."

"Bırak hanım. Neyini seveceksin annesiz piçin tekinin??"

Arda ise duyduğu cümleyle; oğlunu, annesine vermek yerine göğsüne daha çok bastırdı.

Verdiği kararın pişmanlığını dibine kadar yaşıyordu.

Daha fazla bu laflara tahammül edemeyecekti.

Ege'yi kollarında sıkıca tutarak hiddetle yerinden kalktı.

"Baba?? Bunu yıllar önce konuştuk. Ben sana kararımı ve senden sadece saygı duymanı istediğimi söyledim. Şimdi karşıma geçip de kinayeli laflarınla ne benim ne de oğlumun keyfini bozup canını sıkamazsın. Az çok aklından geçenlerin farkındayım. Hiç değişmemişsin. Şimdi ya kararıma saygı duymaya-zaman aşımına rağmen- başla. Ya da evimi terket. Eğer sana olan saygımı yitirirsen hiç hoş şeyler yaşanmayacak. Ve ben ne annemin ne de oğlumun bu tarz bir şeye şahit olmasını istemiyorum. Şimdi izninizle oğlumla ilgileneceğim."

Arda elini kapıya doğru kaldırarak konuştu.

"Size iyi günler."

Simge hanım yaşlarını tutamadı. Kocası ile oğlunun arasında kalmıştı. Ne olurdu kocası biraz olsun saygı duysaydı??

"Kalk hatun kalk. Oğlun bizden özür dileyeceğine bizi evinden kovuyor. Gör yetiştirdiğin evladı.
Benim de bir daha Arda gibi oğlum yok. Bu böyle bilinsin. He sen de eğer 'oğlumu göreceğim' dersen beni unut."

EGE İLE BABA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin