Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺👍🏻Biz filmi oturup izlerken bir anda hyunjin elinile önünü kapatın duruyordu. Ne olduğunu anlamıştım ama anlamamazliktan geliyordum.
F: hyunjin ne oldu iyimisin karnın mı ağrıyor iyimisin masaj yapayım mı sana.
H: ama ben öyle masaj istemem katlanabilir misin?
F: n- nee ben şey öyle masaj demedim.
H: tmm
F: istersen bu filmi kapatalım olurmu.
H: hayır ben çok sevdim nedense sende sevmiş gibisin .
F: sen nereden anladın ben-
Bir anda oramın harekete geçtiğini fark etmedim.hyunjin ara sıra iç çekiyor ve beni iştaha getiriyor. Artık dayanamıyorum sanırım patlama noktasına gelmiştim.
H: Felix neyin var senin iyimisin?
F: pis pis sırıtma evet iyiyim işte.
H: bence pek iyi değilsin
F: sende öylesin bence sende iyi değilsin.
F: yardıma ne dersin
H: Felix bunu sen istedim.
F: ben ben özür dilerim bir anda refleks ile yaptım. Özür dile-
H: bana yardım edicemtin değilmi sen hmm söyle bakalım.
F: hahhaha ben onu şakasına demiştim.
H: ama ben ciddiydim.
F: hyunjin sana birşey söylemek istiyorum şuan kadar hiç bir ilişkiye girmedim hickimse ile temasta bulunmadım. Bulunmaya çalışan olursada ayrıldım yani pek bilmiyorum.
H: ne yani hiç mi
F: hayır hiç
H: istersen duralım burada olurmu ben hani ne bilim bir anda öyle yapinc-
F: istiyorum ilkim sen ol hyunjin olurmu.
H: Felix buna emin misin?
F: hemde hiç olmadığım kadar eminim.
Bunu söyledikten hemen sonra hyunjin beni öpmeye başladı sanki son öpüşüymüş gibi tutkulu ve bir o kadar da narin bir şekilde öpüyordu. Duraksadı ve bir anda yav yavaş boynuma indi boynumu her öptükçe ben kendimden geçiyor zihnim berraklaşıyirdu.
Hyunjinin ağzından 🥟
Felixe artık dayanamıyordum o kalın sesi ile her inledikçe ben kendimden geçiyordum. Ve artık dayanamayıp ağırlığımi üstüne verdim. Bununla birlikte Felix inleye başladı.
F: ahhh
H: şşsttt bu daha başlangıç sevgilim.
F: neee sevgilim mi ?
H: evet sevgilimsin.
Felix artık dayanamadığı için bana sürttünmeye başladı. O an aklımı kaybettim sanırım. İnlemeye başladım.
Felix bir anda boynumu emmeye başlayınca bende film koptu sanırım felix'in tişörtünü kaldırıp karnını öptüm bununla beraber Felix yay gibi gerildi.
Karnına bastırıp tekrar koltuk ile birleştirdim. Felix o anın etkisi ile dayanamayıp saçımı çekti ve benim sesli bir sekilde inlemem karşısında şok olmuştu. Ve pis pis siritinca anladım .daha bu başlangıçtı.Felix'in ağzından 🐥
Hyunjinin o sesli önlemesi beni kendimden geçirdi ve dayanamadım. Pis pis sırıtma geldi ve sirittiktan sonra bu bacağım ile hyunjine sert bir şekilde sürttüm. Hyunjin her seferinde daha sert inliyordu artık benim sonum gelmişti bence onu anladım. Bir anda tişörtünü çıkardı ve benim arkamı döndürdü. Sırtım göğsüne değiyordu . Tüm vücuduma titreme gelmişti. Daha ne olduğunu anlamadan beni yatak odasına götürdü. Yatağa bir bebek gibi yatırdı ve şortumu aşağıya çekti. Gözüme baka baka sanki gece uzun dercesine bir köşeye şortumu attı.
Hyunjinin ağzından 🥟
Felixin gözündeki korkuyu görüyordum ama ben ona kiyamazdim . Sadece azıcık onunla uğraşmam istemiştim. Kendi sortumuda çıkardım ve üstüne oturdum onu yatağa yatırdım. Elini başının üstünde birleştirdim . Bir an elini çekmeye calişsada başaramadı.
F: hyunjin benim uykum geldi seninde geldimi yaaa oyy oyy nasıl uykum gelmiş yaaaa ......
Felixin hala hafiften korktuğunu anlamıştım. Ama yavaş yavaş geçecekti.
Yavaş yavaş bacaklarindan başladım öpmeye o kasıldıkça bende daha fazla öptüm bir müddet sonra alışmıştı. Kendini rahat bıraktı ve bu son nokta olmuştu kasıklarını öptüm ve o an rahatladı.F: ahhahghah hyunjin dur
Nefes nefese kalmıştı anlamıştım o an rahatladığını. Ama ben hiç rahatlamıştım.
H: Felix istersen git banyo yap rahatsız olursun böyle.
F: t-tmm teşekkür ederim.
Utanarak hemen banyoya gitti.Ve benim rahatlama gerekiyordu . Kilit sesini duyar duymaz kendimi yatağa attım .
Ahhagahah Felix o an felix'in bütün herşeyi aklıma geliyordu. Kendi kendime çekerken bir ses duydum ...F : hyunjinnn dur ben sadece bornozu sorucaktim.
H: A- AA Felix rafta olması gerek .
F: t- tamam teşekkürler
Felix banyodan çıktıktan sonra ben girmiştim. Banyo yaptıktan sonra bir rahatlama gelmişti. Üstümü giyindim oturma odasına doğru giderken koltukta kedi gibi uyuyan felixi gördüm. Yanina gidip onu bir tüy gibi aldım ve yatağa yatırdım. Yani geçip kivrildim uyudum.
Hayatımdaki en huzurlu uykunun bu olduğuna yemin edebilirim.Beğenip yorum yapın 🥺 👍🏻
✨✨✨✨✨✨✨🐥🥟✨✨✨✨✨✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen benimsin meleğim + 18/ Hyunlix Fici
Vampiros"Merhaba küçük melek sadece seninle küçük bir oyun oynamak istiyorum o yüzden benimle oynar mısın ? Mini fic ✨✨