-1.BÖLÜM-

14 3 22
                                    


              
Five yine bir görevden dönmüştü oldukça bitkin  gözüküyordu. Eve geldiğinde ailesi ile hiç konuşmadan
Odasına çıkmıştı.Ailesi Onun için endişeliydi ama Five ile konuşmak onları korkutuyordu. Çünkü Five yorgunken çok sinirli oluyordu.

-Five'ın ağzından-

" Bugün oldukça yorucuydu,neredeyse ölüyordum ve lanet kardeşlerim bir teşekkürü çok görüyor.Onlara kardeşim demekten utanıyorum"

Five üstünü değiştirip yatağa yattı.Yüzünü tavana çevirip,kollarını başının altına koydu.Gözleri kapanmıştı.Klaus kapıyı tıklayıp içeri girdi.Oldukça çekingen bir ses ile konuştu;

K:Five...

Five,onu duymamazlıktan geldi yüzünü ve bedenini sağ tarafa çevirdi.Klaus oldukça bozulmuştu ama konuşmaya devam etmişti.

K:Five,yarın senin için önemli bir gün olucak...

Klaus bunları anlatırken,gözünü hafif araladı bir kulağı Klaustaydı.
K:Yarın geleceğe gitmen gerekecek 100 yıl sonrasına falan,iyice dinlen.

Five bu duruma sinirlenmişti çünkü yarın dinlenmek istiyordu,birden doğruldu;

F:EĞER BURDA OLMASAYDIN DİNLENİYIR OLUCAKTIM KLAUS!

K:Affedersin...iyi geceler.

Diyerek kapıyı kapattı.Five ellerini yüzüne koyarak geriye doğru yattı iç çekebilmişti sadece.Derin bir uykuya daldı.
Sabah 8de alarmın sesi ile irkildi,saati eline alıp duvara fırlattı evdekiler bu ses ile konuşmayı bırakmışlardı.Lila,Fivea seslendi;

L:Five göreve geç kalacaksın in artık aşağı.

Five derin bir iç çekerek hızlı ve sert bir şekilde aşağı ışınlandı.

F:Hadi napıcamı söyleyinde defolup gideyim.

L:100 yıl sonraya ışınlanıp nimyent dağındaki elmas bitkisini koparıp bize getirmelisin.Bu bitkiden yeryüzünde sadece 1 tane var ve oda 100 yıl sonra çıkıcak.100 yılın geçmesini bekleyemeyiz.

Five,Lilayı dinlerken elini cebine koymuş,göz devirerek"Tamam,tamam anladım sus artık"diye mırıldanıyordu.

Five elini iki yana itip ışınlanmayı hazırlandı.Işınlanmıştı ama yanlış zamana ışınlanmıştı.Five geleceğe değil geçmişe gitmişti.

                            ~DEVAM EDİCEK~
💋❤
AŞKLARIM BEĞENDİNİZ Mİ?UMARIM BEĞENMİŞSİZDİR 2.BÖLÜMDE YN YANİ BİZ DİZİYE KATILICAZ BEKLEMEDE KALIN.UMARIM YAZIM YANLIŞI YOKTUR
ÇOK UĞRAŞIYIRUM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.
not:bağırmıyorum sadece büyük harflerle yazdım çünkü belli olsun,dikkat çeksin diye yaptım😭💪🏼

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

STAY WITH ME // Five hargreeves Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin