8 kişi oturuyorduk kantinde. Aramızda tuhaf bir sessizlik vardı Felix ve Changbin'in ruh eşi çıkmasından dolayı. Ne diyeceğimizi bilemiyorduk.
"Biri konuşacak mı artık?" dedi Minho neredeyse kızgın sayılabilecek bir sesle.
"Ne diyelim Allah aşkına? Biz karışamayız, onların işi." dedi Jeongin. İlk defa doğru birşey söylemişti sanırım.
"Ahhmm" diye bir ses geldi Jisung'dan. Yine bacağını bir yerr çarpmıştır diye üstelemedik ama iki saniye sonra yine aynı ses geldi. "Ahhhmm" Bu sefer herkes ona döndü.
"31 mi çekiyorsun kanka, ulu orta da yapmazsın be." dedi Chan gülerek.
"Ne alak-ahhhh" doğru ya, kızgınlığa girmişti Jisung. Şu an muhtemelen Minho'ya bakarak, düşünce yoluyla kendini rahatlatmaya çalışıyordu çünkü elleri masadaydı.
Hepimizin (Jeongin, Felix, ben) aklına gelince bu, Jisung'u alıp ortamdan uzaklaştık. Yeteri kadar rezil olmuştuk sanırım.
Jisung'u boş bir sınıfa fırlatıp kendimiz sınıfa geldik ve derin bir nefes alarak oturduk. Her ay, içimizden birinin kızgınlığı nedeniyle rezil oluyorduk. Değişmez bir adet gibi olmuştu artık.
Biz boş boş etrafa bakarken telefonum çaldı.
Massallah tas mubarek arıyor....
"Alo güzelim?"
"Efendim hyun?"
"Neden kalktınız bebeğim ne güzel vakit geçiriyorduk?"
"Aşkım Jisung kızgınlık döneminde de, birinin üzerine atlamadan kalkalım dedik."
"Tamamdır o zaman, seni seviyorum."
"Bende."
"Bende ne?"
"Bende seni seviyorum pislik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eternity, hyunmin
FanfictionOkuldaki herkesle yatmış olan alfa Hwang Hyunjin'in ruh eşi çıkan omega Kim Seungmin... Yan shipler: Minsung Changlix Jeongchan