~11.

9 8 0
                                    

Kumların üstüne oturmuş sadece birbirlerini izliyorlardı. sanki hiç gitmek istemiyor gibi.
hayat onları bugün bi araya getirdi. Onlar birbirinden nefret etmek istedi. fakat bu nefret bile onları bi araya getirmeyi sağladı.
Adam kızın tekrar kalbinin atmasını sağladı. çünkü kıza karşı içinde anlam veremediği bi his vardı. Onu ilk gördüğünden beri
Anlamıştı aslında. Kıza acı çektirmek istedi. Ama farkında olmadan kızdan çok kendisi acı çekti. Kıza söylediği kelimeleri bile buna yetti. Adam kızın hayatını bugün Kurtardı ama hayata yeniden başlayan sadece kız değildi.
Onunla beraber adam'da hayat'a yeniden başladı. Yeniden kalbi atmaya başladı. Sanki tekrardan dünya'ya geldi kız sayesinde .
Belki bugün o kızı kurtardı fakat
Aslında kız onu kurtardı geçmişinden,zihninden.
Adam anladıki bu kız onun kaderi. Bugün karşılaşmaları bi tesadüf değildi, bugün adam kalbinin sesini dinledi ve o sahile gitti. içinden bi ses onun oraya gitmesini sağladı.
Adam kalbinin sesini dinledi oraya gitti .
denizde dipe batan kızı gördü ve artık herşeyi anladı .bu bi işaretti
Bu kaderin bi oyunuydu.
Onları en imkansız bi anda buluşturdu. kızın imkansız dediği anda adamı kıza gönderdi.
Ve adam bu gün kalbine sonsuz
Teşekkür etti kalbini dinlediği için
Ve (kalbini kuratardığı) için...

Mila: beni nasıl buldun?

BARAT: kalbimin sesini dinledim ve beni buraya gönderdi.

Mila: peki beni neden kurtardın nefret etttiğin bi kızı neden kurtardın?

BARAT: ben bu gün anladım'ki
Bizi nefretimiz bi araya getirdi.
Senden nefret etmeseydim gerçekleri göremezdim. Ben kalbimin sesini dinleyerek buraya geldim. Kalbim beni buraya gönderdi. bu bi tesadüf değildi
Kader bizi bi araya getirdi.
Ve benim gerçekleri görmemi sağladı...

MİLA: benim imkansızım olurmsun?

BARAT: sana söz senin her imkansız dediğin anda ben her zaman senin imkansızın olucam.......

Onlar bugün bütün imkanızlıklara rağmen birbirilerine söz verdiler
Ve bu sahil onların ilk imkansızı oldu....

MiLA: telefonun yanında'mı
BARAT: evet bi dk
Telefonu cebinden çıkarıp mila'ya verdi ve ne yapacağına baktı..

Mila telefonu alıp şarkılar kısmına basıp bi şarkıyı açtı ve..

MİLA: bu bizim ilk şarkımız olsun.
Ve şarkı sözlerini söylemeye başladı.

M: "yıldızların hırsızlarımı var."
B:tutamam ,tutamam hep yeni bir gün doğar....

MB: başka bir evrende,en güzel halinle sen hayata karış ben daha'da biteceğim.

"Kırgınım kendime üşüyorum gölgende henüz bilmesende ,
Belki bir gün gideceğim.."

Birbirinin gözlerine bakarak Beraber şarkı sözlerini söylediler.
Onlar bugün ilk defa burda beraber şarkı söylediler. beraber hayat'a yeniden başladılar. Ve herşey'i geride bıraktılar. Geçmişlerini geride bırakıp yeni bi hayata başladılar.
*Peki geçmiş onların
peşini bırakıcakmı?

Bi süre öyle durduktan sonra hüma uzaktan koşarak mila'nın yanına doğru geldi.
Nefes nefes'e kalmıştı resmen mila'nın halini görünce şok geçirdi hemen ona sarılıp ne olduğunu sordu.

HÜMA: Mila! Bu halin ne senin noldu sana? Gece gece Neden yüzmeyi bilmediğin halde denize girdin sen?.
Çok fazla endişelenmişti gerçekten.
Daha yeni farkettiği adama baktı.
Mila'ya yaklaşıp kısık bi sesle,
HÜMA: onun burda ne işi var ?

Mila şimdi hüma' ya ne söyleyecekti ona bu durumu anlatmalı'mıydı?
Bu sefer olayı anlatırsa hüma
Ona mutlaka tedavi olması gerketiğini söyleyecekti.
Ama tedavi olmak istemiyordu.
Kendisi bile ne olduğunu bilmeden bunu yapamazdı..
Hüma' nın dediği şey ile barat hemen mila'ya baktı. ona neden denizde olduğunu sormamıştı .
Barat ve hüma mila'dan cevap bekliyordu.
Mila kısa bi süre düşündükten sonra.

MİlA: ben denize yürümek için girdim. ama sonra telefonumu denize düşürdüm. onu aramaya başladım. Sonra işte ne kadar derine gittiğimi farketmemişim.

Diye bahane uydurdu kız hüma'yada barat ile ilgili olanları evde anlatacağını söylemişti.
Ardından barat araya girdi.

BARAT: telefonun burda ama artık çalışıcağını sanmıyorum.
Muhtemelen denize girdiğinde telefonu görmüştü.
Ardından devam etti.
BARAT: saat geç oldu ilerde arabam var isterseniz sizi bırakıyım.
Demişti adam mila'dan cevap bekiliyordu.
Hüma hemen araya girip ,
HÜMA:aslında iyi olur bu saate taksi bulmamız çok zor.
Mila'da hüma'nın dediği şey ile kabul etmişti. Çünkü şu an deli gibi üşüyordu. Barat' ta aynı şekilde.
Arabaya doğru yol aldılar.
Hüma ona ev adresini söyledikten sonra barat onların evine doğru
İlerledi ......
Peki bundan sonra nolucaktı?

~Sevgili imkansızlarım
Nasıl buldunuz bölümü:)


Geçmişin KalıntısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin