Steve szemszöge
Mindketten fáradtan szálltunk le a gépről. Tony-nak még van pár elintézni valója és csak utána jön haza.
- Szerintem én alszom egyet - nyomtam meg a lift gombot fáradtan.
- Nem is köszöntöd a barátnőd? - élcelődött velem.
- Lehet alszanak még.
- Reggel 8-kor? - lép be értetlenül.
- Sosem tudni.
A folyosón és a nappaliban nem volt semmi mozgás, de a konyhában valaki beszélgetett, így arra indultunk meg. Bucky előre engedett.
Natasa valami kását lapátolt be fáradtan, Hope talán aludt az asztalon, ahogy Clint is. Lisa kapta először felénk a fejét és mosolygott, amikor meglátott.
Két lépéssel előtte voltam és egy nagy csókot adtam neki és újra ez az elpirult arc, imádom.
- Visszajöttetek? - kérdezte unottan Nat.
Hope és Clint is felült végre. Az álmosság az ő szemükben is megvolt. Szerintem az este nem itt voltak.
- Vissza - ült le Buck Clint és Hope közé.
- Sikerült? - tette le vissza a fejét Clint.
- Majd Tony megnézi az adatokat és kiderül. Veletek mi van? - néztem a fáradt hármast, Lisa csak mosolyogva vállat vont.
- Elmentünk este - kezd bele Natasa.
- És hosszú volt az este - feküdt le Hope is.
- Négykor értünk haza - számol be Lisa. - Clint volt Morgan-el. Amikor hazaértünk a földön aludt...Morgan is. Elég érdekes este volt - de ő mégsem volt fáradt, nem úgy mint a többi.
- Azt meghiszem - néz végig a társaságon Bucky. - Mi egy bázist tettünk tönkre, ezek meg isznak.
- Én nem ittam - kéri ki magának Hope.
- Mégis úgy nézel ki, mint egy halott. Nem aludtál eleget? - Bucky tudja mi van vele és érdeklődve is tette fel a kérdését.
- Nem.
Ha 4-kor értek haza és most 8 óra, akkor tényleg elég keveset aludtak. Ez neki pedig most még nagyon kevés, aludnia kell.
- Eszek és alszok tovább - vázolta a terveit Clint és végre felállt.
- Dobj nekem is valamit - nyújtotta Hope a kezét. - Majd ebédet főzök.
- Te is aludj - szólt bele azonnal Lisa.
- Most nem.
- És ezen a csodás éjszakán kívűl volt még valami? - érdeklődtem.
- Nem - felelték négyen egyszerre.
Clint dobott össze szendvicset és Hope-al azt ették, Bucky unottan dőlt hátra. Mikor Lisa rám nézett jeleztem neki a szememmel.
- Na mindegy, csak levisztek az életről ezzel a savanyú, fáradt ábrázatotokkal - állt fel.
- Fogd ránk, hogy el akartok együtt vonulni - szól be teli szájjal Clint.
- Túl prűd mindkettő ezt bevallani - dobja le a kanalat Nat is.
- Tettél bele sajtot is? - nyitja szét a szendvicset közben Hope.
- Aha, egyed vagy megeszem - vesz el egy újabbat Clint.
Lisa után azonnal felálltam én is, már úgyis tudják miért kelt fel. Engem pedig ez nem zavar annyira. A nappaliban megállítottam és adtam neki egy újabb csókot.
BẠN ĐANG ĐỌC
Láthatatlan múlt /Marvel FF/Befejezett/
FanfictionLisa és Hope olyanok, mint a víz és a tűz, mégis a legjobb testvérek és szeretik egymást. Az életük egy átlagosnak hitt napon változik meg, amikor megtámadják őket és szüleik halála után kénytelenek menekülni. Másfél évvel később a Bosszúállók talá...