Wika
Pogodziliśmy się- P
Brawo - Q
No brawo- JMiną miesiąc od nie widzenia się z Przemkiem i Wiktorią. Qry nagrywa piosenki pomagam mu w tym.
~ ( Lipiec) Wtorek ~
Godzina 6.30Dzisiaj wstałam wcześnie niby. A dlaczego niby ponieważ Patryka już nie było w mieszkaniu więc poszłam się przebrać.
Dziś był spokojny dzień. Poszłam do kuchni żeby zrobić śniadanie ale nic nie było w lodówce.
No kurcze zapomniałam zrobić zakupów- JWtedy do mieszkania wparował zmachany Qry.
O hej kotku- Q
Hejka - J
Mam zakupy i kwiatki dla pani- Q
O dziękuje- J
Ja dziś robię śniadanie - Q
Okej- JPoszłam do lustra żeby zrobić zdjęcie kwiatom. I dodałam na relacje.
Potem wstawiłam do wazonu i poszłam zjeść śniadanie które było przepyszne.
Idziemy na spacer o 9?- Q
Oki- JZbieraliśmy się już na wyjście do parku.
Idziemy na lody?- Q
Tak!- JSiedzieliśmy sobie na ławce aż zobaczylićmy Hanię.
Hejo Julitka- H
O hej Haniula- J
Hej Hania - Q
Hejo Qry- H
Idzieszie że mną na spotkanie z Przemkiem i Wiką- H
Patryk?- J
Sory ale dziś nagrywam teledysk do nowej piosenki- Q
Aha no dobra to papa- H
No papa- J
pa- QPo tym poszliśmy do kawiarni . Zamówilśmy kawę.
Wstawiłam relacje.O 15 mieliśmy być na polu golfowym żeby Patryk nagrał teledysk.
14.30
Jechaliśmy już żeby nagrać teledysk do nuty Lek ( zamiast Hani jest Julita).
Po nagraniu klipu pojechaliśmy do domu kiedy nagle dostałam wiadomość na ig.Przemek Pro
Witaj Julito oglądaliśmy twoje i twojego chłopaka postępy muzyczne i chcemy cię i Patryka zaprosić na wyjazd do Afryki jak i też dołończenie do projektu Trzech Króli.
Julita
Przemo co ci się stało że taki jesteś poważny?
P
Pani Julito przeczeż się nie znamy.
J
Dobrze muszę się spytać Patryka póżniej dam znać.
P
Dobrze do zobaczenia.
J
Do zobaczenia.
Patryk Przemek napisał czy chcemy być w projekcje Trzech Króli i wyjechać do Afryki zgadzamy się?- J
Ciekawe ciekawe możemy
dołończyć - QNo dobra pisze do niego- J
JPatryk i ja zgadzamy się być w projekcje i wyjazdu do Afryki.
P
Dobrze spotkajmy w czwartek o godzinie 15.00 na ulicy ****** do zobaczenia.
J
Do zobaczenia.
------------------------------
Serio Przemek o nich zapomniał?
Czy Przemek żartuje?
CZYTASZ
• Dziwne uczucie // Qry x Julita •
Short StoryHej nazywam się Julita Kubicka mam 24 lat pochodzę z Krakowa. I poznajcie moją historię.