Eveettt biraz geç oldu ama olsunn.
Geç olsun ama güç olmasın dimii.
Yeni bölümle merhabaa. Oy vermeyi unutmayıın.Medya:Araz
Başlıyoruzz
___________________Zeynep ablanın beni çekiştirip mutfağa sokması ile birlikte, iş öğreniyordum. Aslında pek yapacağım birşey yoktu. Ayak işçiliği, getir-götür işleri yapacaktım. Şahsen Araz'ı gördükten sonra bir endişe gelmişti. İçimde tuhaf bir his vardı.
Sanki birşey olacaktı.
O müşteri de bişey vardı.
Kafama takmamaya çalışarak 29 Numaralı masayı kontrol ediyordum. Müdür beni her an çağırabilirdi. Ve işte o an gerçekleşti.
Müdür arkadan 'gel' işareti yapıyordu.
Hızlı adımlarla yanlarına gittim ve;-Hoş geldiniz efendim, ne isterdiniz? Diye sorup not defterini çıkardım. Erkan sahte bir gülümsemeyle,
-Ben bir şarap alayım Afracığım. Siz ne istersiniz? Dediğinde ona göz devirmemek için kendimi zor tuttum. -cığım ekine çok gıcık oluyordum. Onu kafama takmadım ve deftere;
Erkan-Şarap yazdım.
Gözlerim Araz'a kayınca zaten bana baktığını gördüm. Araz;
-Bende bir beyaz şarap alayım. Eski olsun. Dedi. Hemen not aldım.
Erkan-Şarap
Araz-B. Şarap Eski yazdım. Diğerlerinin siparişlerini de not edip, Araz'ın üstümdeki bakışlarıyla mutfağa geri döndüm. Zeynep abla;-Ne istediler kızım? Hemen vereyim.
-Zeynep abla bir adet şarap, bir adet eskimiş beyaz şaraptan, ikide rakı istiyorlar. Dedim aceleyle.
Zeynep abla onaylayıp istediklerini tepsiye yerleştirdi. Tepsiyi alıp 29 Numaralı masaya gittim. İstediklerini önlerine koydum ve yanlarına bardakları bırakıp, hafif bir baş selamlamasıyla yanlarından ayrıldım. Ben mutfakta işlerimi hallederken üzerimde bir çift göz hissettim. Bunun Araz olduğunu düşündüğüm için soğuk terler akıttım. Şahsen rahatsız olmuştum.
İlk iş günümdü. Nereden bilebilirdim ki müşterinin bir mafya olduğunu? Gözleri sürekli üstümdeydi ve rahatsız olmuştum. Lavaboya elimi, yüzümü yıkamak için gittim. Ellerimi yıkarken bir anda ışıklar gitti. Ben ne olduğunu anlayamadan, ensemde hissettiğim sızıyla gözlerim kapandı. Arkamdaki kişinin kolları arasına yığıldım. Kim bilebilirdi ki işe başladıktan sonra yeni bir hayatımın da başlayacağını? Uyandığımda neler olur, kestiremiyordum. Ama içimden bir ses içerideki o müşterinin bunu yaptırdığını söylüyordu...
______________
Arkadaşlar bana kızmayınn!
Bu bölümü uzun tutamazdım. Bölüm 3teki gibi bir bölüm istiyordum fakat heyecanını tam yaşamanız için diğer bir bölüme bıraktıım.Oy vermeyi unutmayıın.
Seviliyorsunuzz görüşürükk💗🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müşterim Bir Mafya! 🍷
Misterio / Suspenso"İlk iş günümdü. Nereden bilebilirdim ki müşterimin bir mafya olduğunu? Gözleri sürekli bendeydi ve rahatsız olmuştum. Lavaboya elimi, yüzümü yıkamak için gittim. Ellerimi yıkarken bir anda ışıklar gitti. Ben ne olduğunu anlayamadan, ensemde hissett...