'Sarsılmaz Adanmışlık', 'Takıntıyı' Tanımlamanın Başka Bir Yoludur

106 13 0
                                    

Adeline Bertrand'la nişanlanması aileleri tarafından ayarlandı.

Yeşil Windsor İmparatorluğu'nun soyluları arasında sayılan Bertrand Hanesi, onların nişanlarının en başından beri kasabanın konusu olduğu anlamına geliyordu.

Ayrı ayrı nişanlanmış olsalar bile, bu kadar önde gelen soyluların birliği doğal olarak büyük bir ilgi konusuydu; özellikle de imparatorluk ailesi iki ailenin birleşmesini tüm kalbiyle memnuniyetle karşıladığı için.

Bertrand Hanesi, maden ve kaynak bakımından zengin olan toprakların hakimiyetine sahipti ve onlar aynı zamanda aktif iş adamlarından oluşan bir aileydi.

İmparatorluk ailesi, zengin Bertrand ailesinin başka niyetleri olabileceğinden şüpheleniyordu. Bu nişandan önce, imparatorluk ailesinin bir üyesiyle evlilik ayarlama girişimleri olmuştu, ancak Bertrand çifti çeşitli bahaneler kullanarak bu tür teklifleri reddetmişti. Bunun yerine, Blanchard Hanesi ile bir nişan önerdiler.

Her durumda, Duke Blanchard mevcut imparatorun kayınbiraderiydi ve imparatorluk ailesiyle etkili bir bağ oluşturuyordu.

Shane, nişan ayarlandığında tüm bu dinamikleri on yaşına geldiğinde anlamıştı. Bu nedenle nişanlısının kim olduğu onun için hiçbir zaman önemli olmamıştı. Birlikte içtikleri aylık çay saatleri bile hiçbir beklentiden yoksundu.

"O benim nişanlım mı?"

"...Evet. Adı Shane."

"O kadar güzel görünüyor ki..."

Adeline eşsiz bir çocuktu.

'Elbette benden en az dört yaş daha genç.'

Bir çocuğun baş etmesi zor olabilecek konuları gündeme getiriyor, yaşının ötesinde bir olgunluk sergiliyor ve ardından 'Ah, doğru, ben sadece bir çocuğum!' gibi davranıyordu. bir bakıma oldukça eğlenceliydi.

Bazen onun yüzünü gözlemlerken başka bir yere bakıyormuş gibi davrandığının farkındaydı.

Oldukça kaba olduğunu düşündü ama hepsi bu.

Shane genelde çoğu şeye karşı ilgisizdi.

İstediği her şeye sahip olma yeteneğiyle ve diğerlerine göre üstün yeteneklerle doğmuş olduğundan, hiçbir şey ona zorluk çıkarmıyordu.

Başkalarıyla birlikteyken bile, hiç kimsenin yardımına ihtiyaç duymadığı için yalnız olmaktan farklı hissetmiyordu.

'Sıkıcı.'

Dünyadaki hiçbir şey onu heyecanlandıramazdı. Hayat sıkıcı ve monotondu.

Nişanları ayarlandıktan yaklaşık bir yıl sonra Adeline onun için özel hale geldi.

Shane'i doğurduğundan beri zayıf olan annesi sonunda vefat etti.

Bir prenses olarak doğan ve soylu bir ailenin çocuğu olarak evlenen düşes, oğluna hiçbir zaman gerçek anlamda bakamamıştı.

'Bana bakan o mavi gözler tıpkı bir sürüngeninkilere benziyor. İğrenç.'

'Shane hâlâ bir çocuk!'

'O öyle biri gibi görünmüyor! Onun normal olduğunu mu düşünüyorsun?'

'...'

'Lütfen onu yanıma getirmeyin. Beni ürkütüyor.'

Shane, doğurduğu çocuk hakkında bunu söylemenin sert olduğunu düşünüyordu ama bu şaşırtıcı değildi.

Yetişkinler bazen yaşına uygun davranmayan bir çocuğun yanında rahatsızlıklarını saklamazlardı.

Annesini sevip sevmediği sorulsa Shane cevap veremezdi. Bu nedenle kendi çocuğunu sevmediği için annesini suçlayamazdı.

Ne de olsa annesi her zaman ona birkaç adım gerisinden bakan biri olmuştu. Onu gerçekten tanımıyordu. Neredeyse hiç konuşmadılar.

Kendisini doğurduğunun farkındaydı ama hepsi bu.

Bu nedenle annesi öldüğünde pek üzülmedi. Yine de başkalarına saygılı görünmek ve sıkıntılı durumlardan kaçınmak için üzgünmüş gibi davranmayı biliyordu.

Adeline cenazeye ailesiyle birlikte katıldı.

Birkaç geleneksel cümleyi konuşacak kadar sessiz kalan genç kız, Shane'le yalnız kaldığında aniden gözyaşlarına boğuldu.

Ve sonra aniden Shane'e sımsıkı sarıldı.

"Hala çok genç ve bir o kadar da acınası..."

"Ah, evet?"

"Her zaman yetişkinmiş gibi davranmana gerek yok. Ağlamakta sorun yok."

Gözyaşları akmadığı için ağlamıyordu ama Adeline sanki kendi annesi ölmüş gibi ağır gözyaşları döküyordu.

Shane, Adeline'i hafifçe itti ve şöyle dedi:

"Adeline, sakin ol."

"Ha?"

"Ben iyiyim, gerçekten."

Shane hafifçe gülümsedi.

"Bak, gülümsüyorum."

Adeline ara sıra yüzüne boş boş bakıyordu, bu yüzden bu onu teselli etme girişimiydi.

Ancak Adeline daha da yüksek sesle gözyaşlarına boğuldu.

"Neden beni teselli ediyorsun ?!"

"Ha?"

"Seni ahmak, çok çabuk yetişkin oldun, hii."

"Bu doğru değil..."

"Neden kimse sana sarılamıyor? Buraya gel, seni aptal. Hala çok gençsin, sadece bir çocuksun..."

"Ama sen daha gençsin..."

Adeline ağlarken tekrar Shane'in boynuna sarıldı. Adeline'ın boyu kısa olduğu için Shane eğilmek zorunda kalsa da gülümsemeden edemedi.

Bu genç kızın ona çocukmuş gibi davranmasının farkındaydı ama ilk defa bu kadar açıkça yapılıyordu.

'Çok küçük...'

Omuzları çoktan ıslanmıştı. Shane, Adeline'in sırtını okşadı ve eğer onun daha fazla ağlamasına izin verirse bu küçük bedenin susuz kalabileceğini düşündü.

'Nasıl bu kadar çok ağlayabiliyor?'

Annesini kaybetmesine rağmen tek bir gözyaşı bile dökmemişti.

Yine de Adeline'ın küçük, sıcak eli Shane'in elini sıkıca kavradı.

Bunun 'Son' Olduğunu Düşündüm, Sadece Değişmiş Bir Türe Dönmek İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin