20.Bölüm

98 13 0
                                    

"Ben iyiyim. Annemle pek yakın değildim..."

"..."

"Yani ağlamıyorum. Üzgün ​​değilim."

"Öyle değil Shane..."

Adeline ağladı ve şöyle dedi:

"Duygularını nasıl ifade edeceğini bilmiyorsun. Sen çok akıllı ve yetişkinsin."

Adeline, Shane'in yanaklarını küçük ellerinin arasına aldı, alnını kendi alnına götürdü ve sanki sözcükleri damgalamış gibi şöyle dedi:

"Yalnız kalma Shane."

"Ha?"

"Yalnız olmanın doğal olduğunu düşünmemelisin. Senin yanında olacağım, eğer kendini yalnız veya üzgün hissedersen bunu söyleyebilirsin. Hiç de utanç verici değil."

"Utanmıyorum bile ama..."

Yanaklarındaki avuçları sıcaktı. İşte insan sıcaklığı böyle bir duyguydu. Birinin kucaklaşması...

Adeline'ın nemli gözleri yakından bakınca aniden göz kamaştırıcı görünüyordu.

Shane yavaşça kapandı ve sonra gözlerini açtı.

'Güzel.'

Sanki gözleri açılmış, sanki siyah beyaz bir dünyaya renk eklenmiş gibiydi.

Aynı sahne farklı görünüyordu.

Shane boş boş bakarken Adeline yeniden ağlamaya başladı.
Genç nişanlısının kendisini teselli etmesine izin verdi.

Aslında annesinin ölümüne hâlâ üzülmüyordu.

Ama başını kucaklayan ve saçlarını okşayan eller, yüreğinde bir heyecan yarattı.

Bu iyi hissettirdi.

Birinin aniden güzel görünmesi çok tuhaf.

Nesnel olarak Adeline'ın güzel yüz hatlarına sahip olduğu doğruydu ama o zamana kadar bu gerçek onda herhangi bir duygu uyandırmamıştı.

'Görünüşü değişmiş gibi değil.'

Sıradan görünen gün artık bir yalan gibi geliyordu.

Güzel göründüğünde Adeline'la ilgili her şey dikkatini çekti.

Gözünüze çarptığında çok güzel görünüyor ve bu karşı konulmaz bir keyif veriyor.

Minyon elleri tatlıydı, parmak uçlarındaki düzgün tırnakları güzeldi, çenesindeki kırıntılar bile sevimliydi.

'Ben delirdim mi acaba...?'

Böyle şeyler hoş olmamalı.

Bir başkasının dudaklarında kurabiye kırıntıları olsa gülünç görünürdü ama söz konusu olan Adeline olduğunda durum böyle değildi.

Yalnızca Adeline farklıydı.

'Adeline nişanlım olduğu için kendimi şanslı hissediyorum.'

Shane, nişanı ayarlayıp onayladıkları için ailesine ve imparatora minnettardı.

Shane, Adeline'ı sık sık ziyaret ederdi.

İlkbaharda açan çiçekleri izlediler, birlikte yazlıklara gittiler, sonbaharda hasat şenliğini izlediler, kışın karda oynadılar.

Adeline, dışarı çağrıldığı her seferde sinirlenmiş görünüyordu ama genellikle ona gülümsediğinde pes ediyordu. Kurabiye yerken ya da çay içerken onun yüzünü izlerken bunu bir gezi gezisi gibi değerlendiriyormuş gibi görünüyordu.

Ama sorun değildi.

Shane, Adeline'dan bu kadar hoşlanmasını şaşırtıcı ve harika buldu.

Duygu yaşayan bir varlık gibi büyüdü.

Yalnızca Adeline'a yönlendirildi.

Bu zeki ve sevimli çocuk benimdir.

Kolayca kalpleri fethediyor, duygusal ve gizemli ama bir o kadar da dürüst.

Sadece yeşil gözlerinin şefkatle parıldadığını ve gülümsediğinde güzel yanaklarını görmek Shane'i mutlu etmeye yetiyordu.

Birinin sevgisini istemek onun için bir ilkti ve bu anlamsız hazzı anlamasa da fena değildi.

'İlk aşk dedikleri şey bu mu?'

İnanamıyordu. Ama bu aşk değilse, bu duyguyu başka nasıl açıklayabilirdi ki?

Ama sonra bir gün.

"Nişanını iptal edelim."

"Ne?"

"Nişanımızı bozalım Shane. Evet, bu en iyisi olur."

Aniden rengi solan Adeline bunu sanki korkunç bir şey görmüş gibi ilan etti.

Diğerlerinin yaptığı gibi.

O günden itibaren genç nişanlısı değişti.

*

Bundan sonra Adeline, Shane'den iyice kaçındı.

Ama yine de Shane ısrarla ona sarılıyordu.

"Yanlış bir şey yaptıysam lütfen bana söyle, Adeline."

"Yanlış bir şey yapmadın."

Adeline ona hiçbir şey söylemeyi reddetti.

Bir noktadan sonra Adeline yakında ayrılacak biri gibi davrandı. Hayatını ailesiyle paylaşmadı ve yalnız kalmakta ısrar etti.

Onu yalnız bırakmayacağını söylemesine rağmen.

Yanında olacağını söylese bile.

"Shane, duygularına karşı dürüst olmalısın. Bilirsin?"

"Biliyorum."

"Sevdiğiniz kişi karşınıza çıkarsa, başka hiçbir şey için endişelenmeyin ve onun peşinden gidin."

Sana yapışmaya hiç niyetim yok, merak etme.

Adeline sonunda onu harekete geçmesi konusunda cesaretlendirdi ama Shane'in hisleri değişmedi.

'Nişanını mı bozacaksın? Hiç şansım yok.'

Yine de duygularını harekete geçirebilecek tek şey Adeline'dı ve geri kalan her şey anlamsızdı.

Adeline ondan nefret etse bile onu asla bırakmazdı.

"G-göremiyorum..."

Eğer ölmeseydi... o asla ölmeyecekti.

"Eğer böyle gidersen seni asla affetmeyeceğim. Cesaret etme. Hayır hayır..."

"Shane..."

Tek rengim.

Duygularım.

Güzel bulduğum her şey.

"Beni unutursan sorun yok... Hayır, beni unutmalısın ... Anlıyor musun? Eğer beni önemsiyorsan, emin ol... mutlu..."

Unutamıyorum.

Seni nasıl unutabilirim?

"Güle güle..."

Solgun, ince kolu düştüğünde.

Ve Shane'in dünyası paramparça oldu.

...Bütün bunların alçakça bir yalan olduğunu öğrendiğinde hissettiği umutsuzluğu, coşkuyu ve acı ihanet duygusunu hiç anlayabilir miydiniz ?

Bunun 'Son' Olduğunu Düşündüm, Sadece Değişmiş Bir Türe Dönmek İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin