14.

671 7 0
                                    

/J: "Dělej Denisi, naklusej sem, ale rychle než mi praskne pták! Klekni si, ale ne na paty. Musíš na mě dosáhnout. Roztáhne mi prdel a lízej mě, zatím co já budu šukat Tessin zadeček. "

D: "rozumím Pane, provedu!"/

---------------------------------------------------------
Denis

Zakleknul jsem jak nejrychlejc to šlo.  Pan James rokou, kterou předtím držet za prsa, ji teď strčil dozad a ona se ohla do pravý úhle a opřela se o okraj postele.

Druhou ruku vevnitř kundičky. Asi proto, aby se Tessa cejtila plná a plně šukaná.

Já jsem oběma rukama Panu Jamesovi roztáhnul zadek, jak on ho nazval prdelí.
Pustil jsem se do zadané práce. Najednou jsem slyšel něco co jsem do teď mockrát neslyšel. Tessa pouze nevzdychala - ona křičela. Taky se není se moc čemu divit, když jí byla šukána ve všech svých otvorech.

Ani Pan James ale nezůstával pozadu. Díky mému snažení mu vylízat jeho zadek se z něj linulo krásné, hlasité vzdycháni vzrušením. Byl to úplný koncert pro moje uši.

Pan James nepřestával šukat Tessu, v její kundičce měl skoro celou ruku. Jezdil v ní dosti důkladně na to, aby Tessa pod sebe udělala další jezírko. To Pana Jamese vzrušilo ještě víc a ještě víc přidal na svém tempu v Tessině zadečku.

Zničehonic se směrem ozvalo

J:" Kurvičko, vem  si ze šuplíku v nočním stolku kondom a nasaď si ho."

Pan James vzal Tessu za boky a posunul ji dál na postel. Přesně tak, aby se i on vešel.

Já jsem mezitím našel šuplík, vyndal kondom a nasadil si ho.

J: "Pojď za náma, a strč svoje péro do myho zadku - zjednodušení - ošukáš mě."

Chvíli jsem stál jako opatřený a nechápal co se právě stalo. Pan James stále šukal Tessu. Teď už zase o něco pomaleji. Pak přestal úplně. Já jsem vyskočil za nima na postel. Pan James vyndal z Tessy svýho ptáka.

J: Tesso, lehni si na břicho. "
T:"Ano Pane"

Než si stihla lehnout štípnul ji oběma rukama do bradavek. Bylo na ni vidět jak ji projelo vzrušení jak elektrický proud.

Trvalo ještě nějakou dobu co jí nechal prázdnou. Tu využil k tomu, aby se on sám nastavil a našel ideální polohu pro to, abych do něj moh zastrčit svýho ptáka. Nakonec ji našel. Kleknul si, opřel se o lokty a v strčil zadek do vzduchu. Dotknul jsem se špičkou jeho zadku. Ještě jsem se predklonil a ještě znovu trochu vylizal, abych ho tam nezasunul úplně na sucho. Pak to přišlo.. Moje chvilka. Vrazil jsem ho do pana Jamese a trochu ho sebou zahejbal sem a tam, aby se mi tam na potřebnou dobu zabydlel.

Pak jsem se začal pohybovat v pravidelným tempu sem a tam. Pan James chytil Tessu v pase aby si ji trochu nadzvednul a znovu začal jí vyšukávat její zadeček, ale tentokrát stíuene tím, že sám byl dobýván.

Vzdychala celá ložnice. Byl to úplný koncert nějakého orchestru.. Netrvalo to dlouho a udělal jsem se. Chvíli po mě i Pan James. Tessa vypustila pod sebe ještě trochu svého mokrého moře. Bylo to něco fantastickýho! 😊

Tessa

Když pán přišel s tím, se k nám přidá i Denis, byla jsem trochu překvapená. Doteď jsem byla zvyklá, že společný sex byl jen o nem a mě. Nikdy jsme neměli třetího, kterej by se buď koukal nebo se dokonce na Panovo vyzváni přidal natož ho šukal. To se zatím nepovedlo ani mě.

To, že mě nešetřil, a pokusil se vysukat duši a díru tak moc abych nemohla chodit bylo na dennim pořádku. Měla jsem to ráda a to hodně. Občas jsem nevěděla kde mám předek a zadek. Nebo co mi zrovna šuká.

Ale dvě věci se mu musí nechat. Když šukal, šukal jako Pánbůh. A když byl někým šukán  vzdychal tak, že to byl koncert pro uši.

Nakonec jsem byla ráda. Bylo to velmi milé a zajímavé zpestření. Poznat Pána jinak - při akci, ale vlastně opačně - z druhé strany bylo famozni! Není to jen stroj na šukání! Je to normální člověk.

James
Měl jsem naprosto vyšukanej mozek. Naprostý prázdno. Za to mohl jediný člověk - Denis. Nevím jak to dělá, ale opravdu to byl zážitek. Když jsme dojeli poslední kolo...bylo jich celkem dost, protože jsme odpočìvali a dovádeli dokud jsme nepadlo únavou. Usnuli jsme někdy kolem půl jedné v noci tak, že mi Tessa usnula na rameni a Denis mezi nohama. Než jsem usnul úplně prolítla mi v hlavě myšlenka ~ toho kluka co šuká jak Mistr světa a kouří stejnak tak musím mít ať se děje co se děje. On je přesně taková kurvička, se kterou si člověk může dělat co chce, kdy chce a ona poslušně všechno splní. A Denis měl ještě hodně pozitivních vlastností k tomu navíc. Hodlal jsem ho šukat dokud nepadne, s tím, že by někdy Tessa třeba mohla šukat Denise a já bych se na tu slast koukal a možná se v nějakou vhodnou dobu možná přidal. Ještě nevim co udělám s Lukem, ale Denise - tu úžasnou kurvičku chci mít. To vím zcela jistě!.

Deník subinkyKde žijí příběhy. Začni objevovat