Sabahdan beri o dersden çıkıp ötekine girmiştim artık beynim sulanmıştı hatta şuan beynim yoktu önüme bakmadan yürüdüğüm için birine çarpmıştım ama sanki birine değilde bir kayaya çarpmışım gibi sertti tam dengemi kaybedip düşecekken son anada dengemi sağladım .
Çarptığım kişiye baktığımda sabah gördüğüm o adamdı
" İyi misin " dedi ben o an ne diyeceğimi bilemedim çünkü hem şaşırmıştım hem de öyle bakıyordu ki bakışı ürperticiydi
"Hıı hı " dedim aptaldım resmen
" Stupido(aptal) "dediği yabancı kelimeyi anlamamıştım ama umarım küfür etmemiştir dediği kelimeden sonra başka birşey demeden gitti ben de arkasından öylece baka kaldım içimden neyse Hera hadi eve git daha iş bulacaksın diye kendi kendime söylendim .Eve gittiğimde üstümü değiştirdim henüz Hande gelmemişti bende soslu makarna ve tavuk yapmaya karar verdim yemek bilgim kısıtlıydı genelde evde yemekleri Hande yapardı Hande aşçılık okuyordu aynı zamanda da birde bir barın restorant bölümünde aşçılık yapıyordu ben ise bilgisayar mühendisliği okuyorum ve iş arıyorum.
Yemek yapmaya başlamadan Sertab Erener' in Ateş ile Barut şarkısını açtım yemkleri yapmaya başlamıştım yemeği yapamayı bitirdiğim sırada Hande geldi ."Ooo Hera hanım yemek yapmış gözlerim yaşardı ya "
"Abartma ya arada yapıyorum hakkımı yeme hem napiyim yemekten anlamıyorum"
" Bebeğim Allah'tan iyi ki benim gibi bir arkadaşın var "
" İyi ki var " diyip Handeye öpücük attım.
Handeyi çok seviyordum çünkü çocukluktan beri en yakın arkaşımdı beni hiçbir zaman yalnız bırakmadı.Hande yukarı üstünü değiştirirken ben de sofrayı hazırladım . Hande de gelince beraber yemek yemeye başladık yemek yerken havadan sudan konuştuk yemek bitince beraber sofrayı topladık.
" Hande ya ben nasıl iş bulacağım iş bulduğum her yere başvurdum ama hepsi beni reddetti "
"Canını sıkma bulursun Hera "
" Ya yok cidden iş bulmak bu kadar zormu ya "
" Hera bizim barda barmen aranıyor baş vurmak ister misin?"
" Olur ben bi başvuruyım"
" Hera sen neden bu kadar takıyorsun ben çalışıyorum işte bir şekilde idare ediyoruz "
" Olmaz aşkım benimde biraz katkım olsun eve "
" İnatçı illaki çalışacaksın demi "
" Hı hı" dedim Handeyle bir birimize sarıldık .Sonrada ikimizde odalarımıza çekildik
Bende internetten " BARUT BAR" a girip başvuru formunu doldurdum sonrada kendimi uykunun kollarına bıraktım .Sabah gene iğrenç alarmın sesine uyandım sonra hemen ayılmak içi duşa girdim üstümü de giyinip aşağı indim
Hande bu gün yoktu bana mesaj atmış bar da önemli bi gecemiymiş neyse onun hazırlığı için erkenden gitmiş .Ben de ağzıma birkaç lokma birşey yiyip evden çıktım bu sefer okula giderken otobüse binmiştim cidden otobüs den nefret ediyorum çok kalabalık ama mecburum ilk dersimiz boşmuş ilk dersi uyuyarak geçirdim.
Dersler bitmişti eve giderken bir bildirim geldi " Başvurunuz kabul edilmiştir saat 20.00 onaylama için bara gelmeniz gerekmektedir " mesajı görünce resmen havalara uçmuştum sonun da bir iśe girebildim .
Hazırlanıp evden bara gitmek için çıktım bara vardığımda içerisi aşırı kalabalıktı kapıda da korumalar vardı
" Pardon ben iş görüşmesi için gelmiştim"
" Ben sizi patronun yanına götürebilirim buyrun" diyip beni geçirdiŞimdi korumanın patron dediği kişinin kapısın önündeydim kapıyı tıklattım
"Gir" komutuyla kapıyı açıp girdim gördüğüm suratla çok şaşırmıştım hiç beklemiyordum
Tekrardan merhaba umarım beğenirsiniz 💗💗Hera'nın bara giderken giyindikleri
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ İLE BARUT 🔥🔥
Teen FictionŞiddet,kan,silah hayatının her alanında olan adam. Şiddetten,kandan,silahtan korkan kadın. İkisi de küçükken yara almış birer çocukken büyüyünce birbirlerini yaralarını sarıp birbirlerine yuva olabilecek miydi ?