moda stilist ( bölüm 1)

28 11 0
                                    

İsim : wanda Soyad: Davisİş : moda stilisti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İsim : wanda
Soyad: Davis
İş : moda stilisti

eğer hoşunuza gittiyse lütfen takip etmeyi unutmayın hikayemi yorumlarsanız sevinirim.

• bölüm 1

Merhaba . Ben wanda Davis şu anda çok ünlü bir stilistim . Size hayat hikayemi anlatıcam .
Ve şunada dikkat ederseniz sevinirim anlatıcaklarım sizede ders olsun

Hazırsanız okumaya başlıyalım.

daha 18 yaşında üniversite okuyan bir öğrenciydim tabii size okulumda da bahsediyim , güzel sanatlar üniversitesinde okuyordum. oradaki insanlar bana nedense çok değişik geliyordu. Anlamsız ve saçma giysiler tasarlıyorlardı bu tasarımlar benim hoşuma gitmezdi .

Bir dakika uzun ve saçma bir gelinliğin üstüne neden bu kadar alaksız bir ceket var . Biliyorsunuz bazı insanlar anlamsız giysiler tasarlıyorlar. O zamanki halime bakmayın böyle şeylerden asla anlamazdım çünkü cahil bir insandım. aslında böyle bir stilist olmayı asla hayal etmiyordum . Neyse üniversiteyi bitirmiştim ve artık bir stilist olmuştum.

Defileye çıkarken insanların bundan pek memnun olmadığını fark etim , ve bütün hevesim kaçmıştı aslında. insanların önüne çıkmak için sabırsızlanıyordum , defilede giysileri tanıtırken topuklunun topuğu kırılmıştı ve binlerce insanların önünde düştüm o an çok utanmıştım ve sahneden uzaklaştım.

oturarak göz yaşı döküyordum bu işi başaramicaktim galiba,

Amaa....

Bir söz vardır bilirmisiniz..

"Tek rakibim dün olduğum kişi tek hedefim yarın olucağım kişi "

Bu sözü hatırladım ve bunu başarabileceğimi düşündüm. Zaten hayata hep zorluklar vardır
eğer bu zorlukların üstesinden gelmezsen hayat sana dahada zorlaşır .

her zaman farklı kıyafetlerle sahneye çıktım
herkez kötü eleştiriler yapıyordu .

buraya kadar yazabildim 2 bölüm yakında gelicek..

Moda stilist Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin