süslü cümleler

289 8 62
                                    

Doktor: Ececiğim bugün nasılsın bakalım?

Ece: Doğruyu mu söyleyeyim yoksa herkesin duymak istediğini mi?

Doktor: Doğruyu söyle.

Ece: Zamanım gittikçe azalıyormuş gibi hissediyorum. Bu lanet his nerden geldi bilmiyorum ama bana hiç güzel şeyler fısıldamıyor.

Doktor: O lanet duyguyu kovuyorsun hemen çünkü iyisin daha da iyi olacaksın.

Ece: Doktorcum kimi kandırıyorsun ya test sonuçlarımda göreceksiniz zaten hiç iyiye gitmiyorum bence.

Doktor: Ohooooo sen ben iyiye gitmiyorum dersen nasıl ilerleyeceğiz ki böyle. Baştan yenilgiyi kabul ediyorsun. Sen yenilmeyi sevmezsin ki!

Ece: Haklısınız sevmem.

Doktor: Bu arada saçların da çok yakışmış.

Ece: Yaaa teşekkür ederim.

Doktor: Oğluma da kellik ayrı yakışmış. Ona destek olduğun için yanında olduğun için sevdiğin için sevdiğini hissettirdiğin için çok teşekkür ederim güzel kızım. Tarık bunu sana vermemi istedi.

Ece: Rica ederim ne demek, teşekkür de ederim ne desem bilemedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ece: Rica ederim ne demek, teşekkür de ederim ne desem bilemedim...

•••

Doktor: Asi hanım ve Alaz bey Ece Lily'nin yanında söylemek istemedim ama test sonuçları çıktı. Maalesef sonuçlar hiç iç açıcı değil olabilen en ama en kısa zamanda nakil olması şart.

Alaz: Bizim ne yapmamız gerekiyor peki?

Doktor: Moral vermemiz gerekiyor Alaz Bey hep birlikte moralini düşürmesine engel olmamız gerekiyor.

•••

Alaz: O elemanı o kadar seviyor musun gerçekten?

Ece: Ne kadar seviyor muyum?

Alaz: Saçlarını onun için kesecek kadar.

Ece: Evet... Seviyorum hatta seviyorum az kalır galiba. Onu görünce böyle kıpır kıpır oluyorum. Bir de çok içten bir yerden anlıyorum onu. İnsan hastalıkla ilgili şeylerde yanında birileri olsa da yalnız, karanlık, ıssız hissediyor kendini. Ben de yalnız hissetsin istemedim. Onu anladığımı ve yanında olduğumu hissetsin istedim. Varsın saçlarım gitsin nolacak ki uzar olur biter.

Alaz: Seninle gurur duyuyorum!

Ece: nE yani niye?

Alaz: Çok çok güzel seviyorsun çünkü ama kendini de çok sev olur mu?

Ece: Seviyorum ama bu karanlığıma engel olmuyor hatta karanlığım genelde ağır basıyor.

Alaz: Zambaklar en ıssız yerlerde bile açarlarmış biliyor musun?

Kalbimin Kırık Parçası (yarı texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin