3. bolum

2 0 0
                                    

Armin ve Historia okula varmisti.

Armin daha bahceye girmeden okulun disina bakti. Ne yani okulu bu muydu? Eski okulu ile simdiki okulunu karsilastirdi gozunde. Eski okuli kesinlikle daha iyiydi.

Armin okula bakarken birisi onun omzuna carpti. "Ne o ilk defa mi okul goruyorsun? Neyse cekil su kapinin onunden." "S-sey ozur dilerim." Armin'in lafindan sonra cocuk okula girdi.

Armin hâlâ okula bakmaya devam ediyordu. Sonra bir cocuk Armin'e "Burasi ortaokul degil." dedi ve guldu. Armin cocugu takmadi ve okul bahcesine adimini atti.

Armin bahcede gozlerini gezdirdi. Sonra arkadaslarini gordu ve Historia ile birlikte arkadaslarinin yanina gitti.

"Armin! Sen gelene kadar az kalsin patatese donusecektim!" Sasha sinirli bir sekilde soyledi bunu.

Armin, kardesi ve arkadaslari mudur odasina girdi. Annie konustu; "Merhaba hocam. Biz bu okula yeni geldik. Fakat siniflarimizi ogrenemedik." Mudur konusmaya basladi; "Annie, Sasha ve Reiner 11/B, Armin ve Historia ise 11/C sinifinda. Siniflariniza gecin simdi."

Ders zili calmisti. Ogretemenler coktan sinifa girmisti. Armin ve kardesi de siniflarina gittiler.

Armin ve Historia birbirini tanittiktan sonra hoca; "Bos bir yere oturun ikinizde." dedi.

Historia sans eseri ayni sinifta karsilastigi sevgilisi Ymir'in yanina oturdu. Armin ise bir tane erkek cocugun yanina oturdu.

"Adin Armin di degil mi?" diye soru sordu sira arkadasi. Armin cevapladi; "E-evet, Armin. Senin adin ne?"

"Ben Jean. Neyse simdi konusmayalim hoca bize dogru bakiyor." ikiside onune dondu. Ders bitmisti. Historia sevgilisinin yaninda kaldi. Armin ise arkadaslarinin sinifinin kapisinin onune kadar gitti. Arkadaslarinin siniftan cikmasini bekledi.

Armin sinifa goz gezdirdi. Arkadaslari sinifta yoktu. Siniftaki her hangi birine arkadaslarini soracagi sirada ustune birisi atladi. Tabii ki de bu Sasha'ydi.

"SENI COK OZELMISIM!! Armin lutfen bizim sinifa sen gel Annie bizim siniftan gitsin. Bize kopya vermiyor. Senin degerini bilememisiz canim arkadasim. Lutfen Annie ile sinifinizi degistirin. Lutfenn!" bunu soylerken Armin'in uzerinden inmis, Armin'in onunde diz cokmus, ellerini yalvarir gibi yapmisti.

"Olmaz. Biraz ders calisin o zaman. Bir de okulun ilk gunu kopyayi ne yapacaksin?" Sasha tekrar konustu; "Hayir ben bunu gelecekteki dersler ve sinavlar icin soyeldim." Sonra Armin ve arkadaslari kantine yemek yemeye gittiler.

Biz gelelim Armin'in sira arkadasi Jean'in arkadaslarina.

Eren, Armin sinifan ciktiktan sonra Jean'in yanina oturdu. Eren'in arkadaslari sasirmisti. Cunku Eren ilk defa kendi istegi ile Jean'in yanina gidiyordu. Arkadaslari da Eren ve Jean'in etrafina toplandilar. Ne konusacaklarini merak ediyorlardi.

"Jean'cim canim arkadasim, bir tanem, at suratlim, melek kalplim derste yeni gelen ogrenci okan Armin ile ne konustunuz?" "Hic birsey konusmadik da neden sordun simdi?"

"Merak ettim, gercekten." Jean siritti; "Benim cok yakisikli oldugumu ve senin de martiya benzedigini soyledi." Hitch (dogru yazdigimi umuyorum) lafa atladi; "Yalan soyluyor! Sadece tanistilar." Eren Hitch'e dogru dondu "Sagol Hitch."

Eren tekrar konustu; "O degilde Armin'in okyanus renkli gozleri cok guzel degil mi?"

Connie gulmeye basladi; " JNEIEJODUSIEUGEJD bu asik olmus! JWHEUCBSUHEIDUXOSUD"







452 kelime yeter size. Neyse yeni bolumde gorusuruz!!🙇🏻‍♀️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

eremin (baslik duzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin