10. Bölüm

58 3 5
                                    

Benn geldim...
Yine gece yazıyorumm kanakskak.
Yorgunumm...
Temmuz da pek bölüm atamıcağım için hafta hafta sık sık bölümler gelebilir.

Şarkı: Yan Kaderim.

İyi okumalar...

Benim canım can değil miydi? Ben insan değil miydim? Karadeniz mi dar geliyordu bana yoksa, insanlar mı? Ben asla Karadeniz'den gitmemiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Benim canım can değil miydi? Ben insan değil miydim? Karadeniz mi dar geliyordu bana yoksa, insanlar mı? Ben asla Karadeniz'den gitmemiştim. Eğer gidersem o gün kıyamet kopar gibi hissediyordum. Belki kimse sevmemişti beni ama ben sevmiştim. Hatta yeni gelen hisarı bile sevmiştim. Yıllar sonra yüzümü ilk kez o güldürmüştü. Canını kurtarmıştım. Acaba o yüzden mi beni böyle güldürmeye çalışıyordu? Yada bana şefkat mi gösteriyordu? Hiç birisi umrumda değildi zaten. Kimse beni öyle kolay sevemez.

Hisara arkamı döndükten sonra dostum, kardeşim, Karadeniz deki tem sevdiğim arkadaşım gelmişti. İstanbul'a gitmişti bir yıl önce. Şimdi tekrardan geri gelmişti.

Kapıyı tıklattım. Güler yüzle beni karşıladı." Oyy! Benum mavişim gelmuş!" Tatlılığına dayanmayıp sarıldım. Oda bana sarıldı. Geri çekilip içeri geçtim.

"Nazlim!" Nazlıya döndüm." Bu nedur! Zahmete ne gerek vardi?" Diye sordum. Masada her şey vardı resmen.

"Yok kiz. Benim mandıradan aldim." Gülümsedi." Ne çok değişmissin. Çokmişsin kizum! Kendine bak artik da! Bezdum da! Bezdum! Kendine ne zaman bakcan artik güzelum?" Diye sordu. Nefesimi verdim. O kadar mı çökük gözüküyordum?

Koltuğa oturdum." Napim nazlı? Böyle doğdum. Böyle ölücem işte. Akşam benim evime gelicen dimi?" Diye sordum. Osman dan haberi vardı. Duyunca cinnet geçirmişti.

Yine sinirlendiğini gördüm." Off kızım! Parayı biriktirirdik beraber. Ben mandıraya satardım. Arabayı satardım. Bu evi satardım. Sende arabanı satardın. Bir şeyleri satıp yine biriktirirdik! O orospu çocuğunun istediğini yapma. Senin gönlünde birisi yok mu? Hala m8 keçisin? Bir yıldır hala mı değişmedin kızım?" Diye sordu." Bırak şu keçi inadını. O osmanla evlenemezsin!" Yanıma oturdu. Ellerimi tutdu." Kendini düşün be kızım. Kalbinde hiç mi birisi yok? Kalbine oku saplayan hiç mi birisi yok?"

Varmıydı ki? Ben mi anlamıyordum? Benim kalbime kim ok saplamıştı? Saplayan varmıydi ki?

"Galiba tersinden kalkmışsın. Yine. Ama sorun yok. Eee komşum nasılsın?"

"Sakin. Sakin. Sakin. Yok sakin olamiyrim." Diyip bir sille çaktım," BANA BAK ÇABUK BU EVİ YIKTIR YOKSA BEN YIKMİM!"

OYY KARADENİZİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin