4383 GÜN
10.Bölüm | Şans
Satışlarım çok güzel rekor kırmıştı, bu kadar yükseleceğime inanamıyordum. Lakin ülkemizde görülen vakalar nedeniyle, okullar kapanmıştı.
Uzun bir süre korku içinde yaşıyordum. Lakin evde olduğum için mutluydum. Sanal ortamlara girmiştim. Yeni arkadaşlıklar edinmiştim.
" 1 Yeni Discord Bildirimi" // Derin#666 Sizi Arkadaş Ekledi.
Bu derin değil mi? Bildirimi Görünce Çok mutlu oldum. Uzun bir süre sonra neden arkadaş ekledi ki beni?
Kafa mı okşadım ve olup bitenleri kafamda kurguladım.
Ve ilk mesajı gönderdim "Derin sen misin?"
"Çok mu derindeyim fark etmedin mi?" Bu cümle beni biraz olsun mutlu etmişti çünkü ona ilk yaptığım konuşmada söylediğim cümle buydu.
Gözlerim artık uykusuzluktan kamaşıyordu, ekrana bir süre odaklandım Ardından "Neden Tekrar Arkadaş Ekledin?"
Yazmasını bekliyordum sürekli çevrim içi olmasına rağmen yazmıyordu.
Uzun bir sürenin ardından bir mesaj geldi yaklaşık 32 Dakika sonra.
"Derinlerde özledim seni" bütün bunlar yaşanırken ben ise ekrana bakıyordum Saatin geç olduğunu fark ettim tam yatacağımı söylemek için yazarken "Yazıyor"
"Aslında seni arayabilirim birkaç bir şey konuşmak istiyorum"
bir anlık durgunluk yaşadım ve ona "Olur" Diye cevap yazdımİçimde mutluluk hissi vardı çünkü çok özlemiştim.
Uzun bir sürenin ardından tekrar konuşmanın verdiği o heves çok iyiydi sesiniduyunca çok mutlu olmuştum.
"Prensim, Derin seni çok özledi." Duyunca çok mutlu olmuştum. Biliyorum belkiona kızgınım ama çok mutlu olduğumu bilmesini istiyorum. "Çok Derinlerdeyimbilmem sende orda olmak ister misin?"
Yüz ifadem değişmişti birbirimize çok güzel iltifatlar ediyorduk.
İlk defa bu kadar güzel hissediyordum. Onunla geçirdiğim zaman harikaydı.
Çok geçmeden bana bir mesaj attı "Tekrardan Derinin olmak isterim Prensim"
Ona bir şans daha tanımak istiyordum, onun bu ince davranışını Gözdengelemezdim ve ona karşı bir şeyler hissetmeye tekrar dan Başladım. Halaseviyordum ama tazelenmiş oldu.
Uzun bir konuşmanın ardından uykum gelmişti.
"İyi Geceler Güzel Kızım"
"İyi Geceler Yakışıklım"
Çok güzel bir günü daha kapattım. Biliyorum onu belki de bu kadar hızlıaffetmemeliydim ama ona Bir şans daha tanıdım.
Aramız da ki uzak mesafe yüzüne buluşamasakbilene sesini duymam beni dünyanın en mutlu insanı yaptı.
İyi geceler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4383 GÜN
Ação✨️ Bir aşk kitabından ziyade bir çocuğun 4383 günü desem daha doğru olabilir sonuçta bir insan sadece aşk yaşamıyor bir insanın en mutlu yaşadığı anılar ile en mutsuz anıların kavgaların bir arada olduğu aksiyon ve üzüntü dolu duygusal kitap düşünün...