***Peste 16 ani***
"Mama!"off.....oare ce mai vrea Britany...
"Da Britany?"
"Te rog...pot sa ies cu Alex? Te rog.."
"Nu Bry! Gata . Am spus nu si gata! Intelege. Acum treci in camera ta si invata!"
"Aghh...Te urasc!!"
Ei bine...Britany a crescut foarte mult...Jack are un servici si castiga destul, iar eu momentan sunt casnica deoarece sunt insarcinata cu un baietel in luna a 8a.
Britany POV
Aghh....o urasc! Ce crede ea ? Ca eu chiar nu o sa ma intalnesc cu Alex? S-o creada ea! Uite acum il sun sa ii spun sa ne intalnim la Starbucks.
"Alo! Alex....ce faci?"
"Bine...tu?"
"Nu tocmai bine....hai la Starbucks in 10 minute.."
"Okey. Te pup. Pa."Am hotărât sa ma imbrac cu o rochie alba cu negru in dungi. In picioare mi-am luat niste UGG-uri de vara, o geanta si am ieşit pe geam fara a ma vedea mama (sta a casa si camera ei este la parter si poate sa iese pe geam ).
Cand am ajuns Alex deja era acolo si comandase niste shake-uri. Ma duc la el in graba si ii sar in braţe.
Alex P.O.V.
Cand vad îngerul meu ca imi sare in braţe ii răspund imbratisarii cu mare drag.
Nu ştiu ce m-as face daca ar pati ceva, daca ar suferi. Cu siguranţă as suferi si eu, mi s-ar rupe inima in mii si mii de bucatele. As fi in stare sa imi dau viata pentru ea. Ne desprindem din îmbrăţişare si începem sa vorbim.
"Ce ai patit Britany de esti asa?"o intreb cu o mica urma de îngrijorare.
"Mama...niciodată nu ma lasa sa fac ce vreau eu...mi-as fi dorit ca ea sa nu fi existat!"spune Bry si izbucneste in plans. Ma doare sa o vad asa....
"Hey...tu cumva plângi?"cred ca am sa fac un joculeţ cu ea ca sa nu mai fie asa....
"Nu...ti se pare.."
"Unde e Brittany cea violenta care nu plangea?"
"Alex...m-am schimbat...acum hai sa vorbim despre altceva... "
"Paid daca tot esti langa mine as vrea sa iti arat asta."spun so o sarut pasional so apasat. Aceasta ramane masca si continua sarutul.
Britany P.O.V.
Nu pot as cred! Tocmai m-a sarutat Alex. Primul meu sarut a fost cu primul iubit si il iubesc , il ador. Imi este frica de mama.. ce va zice? Mai bine nu ii spun nimic..dar sigur va observa ca am plecat de acasa...Acum sa ma gandesc doar si doar la Alex..
"Daca vrei sa intrebi pentru ce a fost sarutul...atunci iti raspund ca a fost pentru ca te iubesc, iar tu meriti pe cineva mai bun decat mine, dar nu te pot lasa si te iubesc enorm."
"Nu...cred ca ai imcurcat rolurile...." imediat imi bazaie telefonul . Ma suna tata.
Convorbire telefonica:
"Da tata..Ce ai ? De ce plangi?"
"Mama ta....a avut accident de masina si.."cand aud imi pun mana la gura si incep sa mi se scurga cateva lacrimi. "...si copilul nu a supravietuit!! Doctorii spun ca nici ea nu prea are sanse decat 15% adica asta egal cu 0 pentru mine. Britany...vino la spital..nu ma intereseaza cu cine esti dar vino."
"B-b-bine..a -acum v-vin.."incep sa ma balbai in timp ce plangeam ca o toanta...End call.
Alex P.O.V.
"Britany? Ce s-a intamplat ?" Cand o vad asa...plangea...nu mai rezista..ii venea sa explodeze..oare ce s-o di intamplat atat de rau?
"M-mama...a avut accident si cand a scos copilul din ea era mort...iar mama are doar 15% sanse de supravietuire...Alex..n-nu vreau sa moara!!" Doamne..nici nu imi pot imagina prin ce trece toata familia ei....bine...la cum spune ca mama ei nu prea mai are sanse..sunt doar ei doi...tatal ei si fata sa..o familie din doi...
***
Ajung acolo impreuna cu Alex. Mama era intinsa cu ochii inchisi, palida si rece. Ma duc prima oara la ea si o ating dar ea nu da niciun semn. Incep aa vorbesc cu ea si sa ii spun de sarutul meu si ziua de astazi, iar apoi constat ca mama a avut accident cu masina, iar ea nu ma lasa sa plec cu Alex. Ea....a avut accident din cauza mea pentru ca banuise ca sunt plecata. Dupa cateva minute apararele puse pe mama au tauit, iar pe usa intra mai multi doctori si ne spun sa plecam din camera. Exact asa facem toti 3 si asteptam pana iese doctorul si ne spune:
"Ne cerem mii de scuze dar .... nu a supravietuit nimeni...S-au dus in rai...Ne pare rau..."si atunci cand am auzit am izbucnit in plans toti, inclusiv Alex. Nu pot sa cred...
"M-mama daca ma auzi sa stii ca te iubesc enorm si nu vreau ca acest accident sa ne desparta. Imi pare rau pentru ce am facut si pentru ca nu ai avut o fiica exemplu asa cum ti-ai dorit..."
"Sa stiti toti ca asta nu se termina aici!" Spun tipand la toata lumea.
Hey! Ce faceti? Aveti chef de citit? Ei bine...puteti sa imi cititi cartea... caut si eu pe cineva care ar putea sa imi faca 2 coperti -1 coperta pentru carte asta si o coperta pentru cartea ce va urma cand o voi finaliza pe aceasta. Oricum...va astept sa imi spuneti cine poate sa imi faca 2 coperti, sa va sati parerea chiar daca e buna sai rea si desigur apasati pe steluta aia afurisita. Cine vrea poate sa ma cunoasca mai bine pe privat sau pe Whatsapp si va dau numarul in privat si voi mi-l dati pe al vostru. Daca vreti vorbim mai mult in privat.
Ceau ! :*
CITEȘTI
❤ Iubire si prejudecata❤//PAUZĂ//
Lãng mạnBuna! Sunt Sophia Moniker. Tot ce se afla in mintea mea e numai tristete... am o gramada de intrebari dar toate sunt fara raspuns. Prietenii imi sunt mereu alaturi, dar unul a plecat de langa mine definitiv . Oare Sophia isi va gasi sufletul pereche...