- Hívd össze a fiukat bármikor ugrásra készen kell állniuk . Nem tudjuk mi vár ránk.
Míg legjobb barátom telefonál én jegyzetelni kezdek az előttem heverő üres lapra , össze kell szednem kik lehetnek a lehetséges támadók , de a legnagyobb baj hogy nincs ötletem .
- Tényleg nincs sejtésed kik lehetnek ? - csalódottan megrázom a fejem .
- Apád nem lehet mert a DNS kimutatta hogy ő az akinek a maradványai vannak eltemetve. Nincs esetleg olyan aki megakarná bosszulni a halálát ?
- Nem , nincs. Apámat a saját családja is utálta , azért adták hozzá anyámat is hogy ezzel is ártsanak neki , hisz a maffia régen nem nézte jó szemmel ha olyan nőt veszünk el aki nem közülünk való. Onnatól kezdve gyenge pont vagy .
Szedjük pontról pontra. Celena azt mondta hogy mikor megszökött utána egy nővel beszélt telefonon . A légi társaság is azt mondta hogy egy nő bérelte a gépet . Mindenféleképpen olyan embert kell keresnünk aki ismeri Achillest is hiszen össze játszottak ellenünk vagy ha nem is de kényszeríti . Azt sem tudjuk biztosra hogy Achilles él hiszen az ő vére volt az ajándék kosárba és nem kevés . Ha nem kapott orvosi ellátást akkor ő már nem él .
- Mire utalhat az hogy tartozol egy élettel ? - le rakom a tollamat a papír mellé . Ezt már én is sokszor feltettem magamban .
- Nem tudom barátom , sok embert öltünk meg ez tény de gyereket nem bántottunk soha ez íratlan szabály a maffiában , hisz egyikünk sem fél a haláltól de a családunk elvesztésétől mindenki retteg . Ezért sem bántjuk a másik családját.
Utána néztetek Achilles volt feleségének ?
- Igen , de ő nincs benne ebbe . Nem tartja a kapcsolatot Celenaval és volt a férjével sem . Kanadában él a strici faszijával egy lakókocsi parkba .
- Rendben akkor ő kihúzva. Le kértétek a hangfelismerő rendszerbe a nő hangját ?
- Igen , de nincs találat . Ez a nő akár a szellem, de lehet nem is ő a mi emberünk . Lehet őt is csak kényszerítik hogy elterelje a figyelmünket a lényegről .
- Szerintem meg ez ő az , de nem tudom ki lehet . Játszik velünk , valahogy mindíg egy lépéssel előttünk van .
Azt viszont biztosra tudom hogy nem lehet régóta a maffia tagja valami zöld fülű lehet aki így akar feljebb jutni . Vagy tudja a szabályainkat csak nem érdekli . Azt nem értem ha engem akar miért nem a szállítmányokat célozza meg ?
- Adam , nem tudom de nem lenne jobb ha rajta ütnénk raktáron ?
- Küldjél oda drónokat térképezzék fel a terepet ha nincsenek sokan akkor küldj ki egy csapatot de ne öljenek meg mindenkit .
- Rendben , így lesz !
Zoe
Elenat cicizés után be rakom a kiságyba . Várom mikor jön vissza Adam hogy rá tudjak kérdezni megint mit titkol .
Nem kell sokat várnom , percekkel később meglátom a világ leghelyesebb férjét bár most sötét karikák húzódnak a szeme alatt .
Oda sétál a kiságyhoz és homlokon csókolja már az alvó lányunkat .
- Pár perc és jövök , - én is kapok egy apró csókot és eltűnik a fürdőszoba ajtó mögött . Be bújok az ágyba és ott várok rá .
Miután végzett mellém fekszik fejét a mellkasomra teszi , át ölel . Teste forró mint mindíg . Ahhoz képest hogy percekkel ezelőtt ki akartam faggatni most csak biztonságot akarok neki nyújtani .
KAMU SEDANG MEMBACA
Az ördög markában
RomansaZoé Smith rossz döntései miatt tart ott ahol tart. Mire kezdene az élete helyre jönni el rabolják, ekkor a szegény lány még nem is tudja hogy magával az ördöggel kell egy fedél alatt élnie . Adam Montenegro az ország egyetlen maffia vezére . Egy vél...