De laatste anderhalve week van de basisschool

6 0 0
                                    

Maandag 06-07-2015

We hebben het eerste uur taal, ah ik haat taal. Yes eindelijk is de les af en gaan we aan de doorloop van de musical groeien en bloeien. Hij is echt heel leuk geworden!!! Ik moet zingen, dansen en een stukje spelen over dat iemand vergeet dat hij een spreekbeurt moet doen terwijl hij naar school loopt. En natuurlijk het begin- en eindlied die iedereen zingt. We hadden nog twee lesuur waar we in mochten doen wat we wilden. Alleen moets ik plotsling naar de plusgroep en dat was ik vergeten. Ik had er geen zin in, maar toen ik er was vond ik het leuk.

Dinsdag 07-07-2015

Ik kwam op school en dacht dat we de hele dag aan de musical gingen. Helaas was dat niet zo we hadden 3 uur de tijd om rekenen, taal en spelling af te hebben. Yes eindelijk pauze de pauze is klaar en mijn werk is af. Yes ik kan aan wattpad. Dan is de grote pauze we eten spelen buiten en gaan dan de hele middag aan de musical. Vanaf nu hebben we een tv in de BSO ruimte en kunnen dan zien wat er op het podium gebeurt, en zo weten wanneer je op moet.

Woensdag 08-07-2015

Vandaag is de dag dat we de verjaardag van meester Bart en de verjaardag van juf Nienke. En het afscheid van juf nienke. Eerst gingen we gymmen en we deden 10 tellen in de rimboe, toen gingen we de cadeaus geven. En het weerwolvenspel spelen. Toen was het pauze konden niet naar buiten, want het ging regenen. Na de pauze gingen we de film radeloos kijken. En toen was de dag al weer om.

Donderdag 09-07-2015

We haden eerst begrijpend lezen, was saai. Eindelijk klaar!!! Yes. Toen hadden we rekenen dat was al snel klaar. Toen hadden we pauze. De bel ging de pauze was om. Toen gingen we lezen. En toen nog een les. Toen hadden we pauze. EINDELIJK!! In de pauze gingen we weerwolvenspel spelen. Na de pauze hadden we generale voor de musical. Met twee mensen publiek, omdat ze bij de echte musical niet konden.

Vrijdag 10-07-2015

Onze directeur werkte 40 jaar op onze school, eerst twintig jaar meester en toen twintig jaar directeur. Eerst moesten we hem opwachten en toen hij er was een lied zingen. En als je een prestratie hebt geleverd wordt er iets naar je vernoemdt. En op school hebben we het kleine- en het grote plein en die heten nu: het grote meneer martijn plein en het kleine meneer martijn plein. Daarna gingen we met z'n alle ontbijten in de school. Toen gingen we een deel van mees Kees op kamp kijken. Toen hadden we pauze en gelijk daarna moesten we optreden met twee andere groepen, en mochten we twee optredens van drie groepen bekijken. En gelijk daarna moesten we het lied nog een keer zingen op het grote meneer martijn plein. En toen was de dag alweer om.

WEEKEND

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 27, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

101% BrittWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu