"daha önce söyleyemediğim her şey ve senin gizli duyguların,
şimdi sana her şeyi söyleyeceğim.
artık birlikte olduğumuza göre endişelenme, biraz daha dürüst olalım."Kalın perdenin ardından içeriye sızan akşam güneşinin ışığı odaya loş bir aydınlık verirken Gaon sırtını yatak başlığına yaslayarak oturuyor ve neredeyse iki haftadır tamamen kapalı olan telefonunun açılmasını bekliyordu. Kang Yohan ile mutfakta karşılaşmasının ardından hemen gelip uyuduktan saatler sonra hiçbir rüya ya da kâbus görmeden uyanmış, sadece birkaç saat içinde yaşadıklarını uzun uzun düşünmüş ve yanı başındaki komodinin üzerinde duran telefonunu görmeseydi hâlâ daha düşünmeye devam ediyor olurdu.
Geçen sefer uyandığında telefonun burada olmadığına yemin edebilirdi, bu da o uyurken Yohan'ın odaya girmiş olduğunu gösteriyordu ve bu, Gaon'un kendini epey bir tuhaf hissetmesine neden olmuştu.
Telefonu açıldığında şifrelerini girdi ve kasmasın diye biraz daha beklerken bir sürü mesajın ekrana art arda düşmesi bir oldu. Çoğunluğu Elijah'dan, geri kalanları da takım arkadaşlarından gelmişti. Başyargıç Park'ın hastanedeyken kendisine, bu durumun medyaya düşmeyeceğini söylediğini hayal meyal hatırlıyordu. Bu yüzden mesajlara geri dönmeyi erteleyerek ilk olarak naver'da kendi ismini arattı.
Ve kaza yaptığına dair tek bir haber başlığı olmamasıyla beraber kendisine dair yapılan en son haberin aylar öncesine ait olduğunu görünce rahatladı.
Diğer herkesten önce Elijah'nın mesajlarını okudu, iki buçuk hafta öncesine, yani tam olarak Gaon'un kaza yaptığı güne ait bir sürü okunmamış mesaj vardı. Genç kızın ne kadar korkmuş ve endişelenmiş olduğunu gören Gaon kendini epey suçlu hissetti, bir süre karşılık olarak nasıl bir cevap vermesi gerektiğini planladı kafasında. En sonunda kızı böyle endişelendirdiği için özür dilediği ve iki gün sonra onu göreceği için ne kadar heyecanlı olduğundan bahseden uzunca bir mesaj yolladı.
Hemen ardından ise telefonuna gelen diğer mesajlara geri dönüş yaptı.
Savcı Choi Hana
Yargıç Kim durumunuzdan yeni haberim oldu ve gerçekten de sizin için çok endişelendiğimi söylemek istiyorum
Umarım bir an önce iyileşir ve aramıza katılırsınız.Sekreter Kwon Soojin
Gaon-shi, sizi hastanede ziyaret etmek istedim fakat Yargıç Park fazla dikkat uyandırabileceğimizi söyleyerek izin vermedi
Yine de her gün hastaneyi arayarak hakkınızda bilgi ediniyorum
Ayrıca masanız uzun bir süredir boş, bu yüzden kendimi kötü hissediyorum. Lütfen bir an önce iyileşin, fighting!Gaon, Sekreter Kwon ve Savcı Choi'nin mesajlarını okurken gülümsediğinin farkında bile değildi. Onlarla iş dışında bir arkadaşlık ya da en ufak bir iletişim bile kurmaya yanaşmamış olsa bile endişelenmeleri, özellikle de Sekreter Kwon'un gözünde kendisinin bu denli önemli olması yüreğine dokunmuştu. Bu yüzden ikisine de samimi bir kısa mesajla cevap verdi ve patronunun mesajına, diğerlerine yaptığı gibi basit bir mesajla cevap vermek yerine arama yapmayı tercih etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the tortured lovers departman | kang yohan&kim gaon
Fanfictionkim gaon, kang yohan'ı tekrardan kore'ye getirmenin bir yolunu bulmuştur. 'slowburn