Oy vermeyi unutmayınız
Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.
Bismillahirrahmanirrahim diyerek başlıyoruz.
Bölüm şarkısı:Party Monster ve
Bölüme geçelim,iyi okumalar.
Mert'ten
Gözlerimi beyaz duvara doğru açtığımda gözlerimi etrafta gezdirdim.Ne olduğunu anlamaya çalışırken başıma giren ağrıyla elimi başıma götürdüm.
Elime değen sargı ile neler olduğu tek tek aklıma geliyordu.Hem planım mahvolmuştu hemde şu aptal kız kendini temize çıkaracaktı.
Şu işi hemen halledemeden vurdu kafama şişeyi,aptal.
Sızlayan başımla birlikte elimi yaraya götürdüm.Biraz ovduğumda acısı azalmıştı.
Yatağımda dikleştiğimde etrafta olan insanları gördüm.Bir anlık ben bu kadar seviliyor muydum düşüncesini bozan Kerem olmuştu.
Şükür çekerken ayağa kalktı ve benim yanıma geldi.Başıma baktığında kanadığını farketmişti sanırsam.Elini oraya götürdü ve bir şeyler yapmaya başladı.
Canım yanıyordu lakin aklımda kalan sorular acıma siktiri çektirmek zorunda bırakıyordu.
Kerem'e soracaktım,daha doğrusu şuan odadaki herkes uyuyordu.Uyanık olan sadece Kerem'di normal olarak ona sorabilirdim.İşini bitirip geriye çekildi.Bana baktığında bir şeyler söylemeye başlamadan hemencecik sualimi yönelttim.
Mert:ne oldu lan bana.?
Başını eğdi ilk,sonra karıştırdı saçlarını.Bu onun bir şeyler saklamadan önce yaptığı hareketti.En
nefret ettiğim şeyi yaparak ikinci defa sordum sorumu.Mert:bana ne oldu dedim.?
Evet şişeyi kafama vuranıda sebebini de biliyordum ama buraya nasıl geldim,o kıza nasıl tepki verdiler hiçbirini bilmiyordum.
Kerem:bende tam bilmiyorum sadece bizimkilerin anlattığına göre şey olmuş.
Tek kaşımı kaldırıp sorarcasına gözlerine baktığımda dayanamayarak bir şeyler gevelemeye başladı.
Kerem:ya sen bizim çocukları oraya dikmişsin bir şey yapmaları için onlarda uzaktan sizi izliyormuş.Dedilerki tam Mert'in istediğini yapacaktık kız bir anda bir yerde şişe aldı vurdu Mert'in kafasına.Ondan sonra kız kalkmış koşarak ön taraftaki hocaya gitmiş işte senin orda baygın olduğunu falan söylemiş.Ambulans gelmiş seni almışlar babanı falan aramışlar hatta babanda dışarda şimdi.
Açıkçası kıza ne yaptıklarını merak ettiğimden sordum konuşması bittiği sırada.
Mert:kıza ne yapmışlar.?
Kerem:bizimkiler biz hallederiz falan dedi ama ben gelmiştim o sırada çoktan.İzin vermedim bir şey yapmalarına,müdür falan aldı kızı yanına gerisini bilmiyorum bende seninle geldim.
Onaylar şekilde mırıldandığımda kapı açılmıştı.
İçeri babam ardından yüzünü sornadan gördüğüm o kızı gördüm.
İşim gücüm yoktu birde babama bu kız hakkında detaylı bilgi vermek zorunda kalacaktım.Doğrusu cevap vermesemde olurdu.
Sonuçta hiçbir şeyim değil benim.Metin:oğlum arkadaşın gelmiş.
Kapı açılma sesiyle odada olan beş kişide uyandığında derim bir soluk aldım.Sinirimi bakışlarıma yansıtmak zorunda kalarak kıza baktığımda yüzünde garip bir sırıtış vardı.
Bunu babam dışında odadaki herkesin gördüğüne eminken bir anda ses tonunu duygulu yapan kız yanıma yaklaştı.
Mina:Mert seni öyle görünce çok korktum nasılsın.? İyi misin.? Bir yerin ağrıyor mu.?
Benim taktiğimi aklınca bana uyguluyordu.
Ben neden akıllılarla uğraşmıyordum acaba bir kardeşi bu.Neyse kardeşi konusuna lüzum yok.
Yazar'dan
Mert,Mina'yı hafife alıyordu.Aklınca çevresinde bir akıllı bile olmadığını düşünen Mert, Mina'nın iptal olan planından sonra kurduğu planı tahmin bile edemezdi.
Yaptıysa,çekecek.
Yaktıysa,yanacaktı.
Mert'ten
Lakin ben onun gibi ters tepkiler vermek yerine huyuna gidecektim.Aklıma güzel şeyler geliyordu..
Bana sorduğu sorular karşısında ilk başta diğerlerinde gözlerimi gezdirdim ve rahatça iki gözümüde kapatıp açtım.
Sonradan bir şey sormalarını istemediğimi belli ettiğimde karşımda bana sözde endişesiyle bakan kıza döndüm.
Mert:iyiyim,korkma.Üzülmeni istemem
Kızın yüzü düşmek yerine gülümsemesi dahada büyüyünce bana doğru yaklaştı,kulağıma bir şeyler fısıldadı.
Mina:baban mihman sever mi.?
(Mihman:misafir,konuk)
Gülümseyerek geri çekildiğinde anlamaz gözlerle ona baktım.Deli midir nedir düşüncesi aklıma kazındığında babama döndü.
Sanki o kız gitmiş başka biri gelmişti yerine, nazikçe konuşmak istercesine babama kendini tanıttı.
Mina:Mina ben efendim,Mert'in..
Durduğunda bana döndü,anlamaz gözlerle ona bakarken bana garip gülümsemesini sundu.
Sonrasında tekrardan babama döndü..Mina:ben...
~~~~~~°°°°°°°°°••••••••~~~~~~~°°°°°°°°••••••••~~~~~
-_-_-_-_-_-_--_-_--_-_--_-_-_-_--_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_
Oy vermeyi unutmayınız
Sizleri seviyorum kendinize çok dikkat edin
İstediğiniz bir sahne varsa yazabilir ve uygulayacağıma emin olabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Şehvet//MinMer
Novela JuvenilHaftada 5+ bölüm Her şey ikizinin intiharından sonra başlamıştı.Mina ikizini kaybetmeye dayanamadı ve onu buna sürükleyenin hayatını cehenneme çevirmek istedi.Lakin hesaba katamadığı birşey vardı,karşısındaki cazibeli ve şehvetli genç.