🌷 ÖPÜCÜKLER🌷

50 24 1
                                    

Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda heryer hiç olmadığı kadar bulanık görünüyordu. Ve başım çatlıyordu. sırtımı hafif doğrulttuğumda yavaştanda nerde olduğumu idrak etmeye çalışıyordum.

Sahi nerdeydim ben? Ne olmuştu bana? Hatta en önemlisi karşımda duran koltuktaki genç adamın burda ne işi vardı?

Sanki beni izliyormuş gibi gözüksede gözleri kapalıydı. Karnımdaki sızı ile ağzımdan küçük çaplı bir inleme kaçmıştı.

Tabi bi sırada karşımda tüm benliğini ile duran Cellat buzuntusuda uyumaya devam etmeyip hızla oturduğu koltuktan kalkıp yanıma geldi.

"Güzelim daha iyimisn?" Demişti hatta daha önemli olan şey bana güzelim demesiydi. Onun bana böyle bir şey söylemesi nedensizce karnımdaki kelebeklerin hareket Lice ucmasına sebep oluyor du.

Fakat şu an düşüneceğim tek şey bu olmadığı için kelebeklerime bir yana bırakıp yüzüne mal mal bakmaya devam ettim.

"B-ben, noldu b-bana?"dedim kekeleye kekeleye. Oysa hala endişeli bana bakıyordu. "Akça sen, sen bıçaklandın"

Dediği şöyle hem kendime üzülmüş hem de yaşıyor ama bir kez daha şükretmiştim. Fakat tabii ki çağla'yı da merak etmiyor değildim.

"Ç-çağla nerde?" Oysa tuttuğu nefesini geri verip hızlıca konuşmaya başladı.
"Çağla setatla birlikte bişiler almaya gittiler" dedi.

En azından ona bir şey olmamıştı. Yani bana da olmamıştı ama sonuçta Cellat bozuldusunun düşmanları yüzünden geberebilirdim.

Ben hala olduğum durumu idrak etmeye çalışıyorken Cellat hızlıca sedyenin yanındaki koltuğa geçip oturdu.

Daha sonra elimde hissettiğim el ile gözlerim elime kaydı sonra tekrar celata baktım hala gözlerimin son noktasına kadar bana bakıyordu.

-Tekrar elime baktım yani ellerimize...

Serum takılı elim onun elindeydi şu an el ele duruyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Serum takılı elim onun elindeydi şu an el ele duruyorduk. Cellatın da bakışları ellerimize kaydı..

Ben elini elimin üzerinden çek dercesine sert bir bakış attığımda ikiletmeden hızlı bir şekilde elini ellerimin üzerinden çekti.

Böyle bir şeyi halen daha neden yapmış olduğunu anlamasam da nedensiz bir şekilde hoşuma gidiyordu. Fakat ona kin ben nefret beslemekten de eksik kalmıyordum.

Yani böyle hareketler ondan hiç beklenmeyecek şeyler. Yani mesela eleğini elimin üzerine koyması gayet romantik bir hareket.

Yani bu hareketi neden bana yaptığını anlamamış olmam burada soru işareti.

Ben hala bunu düşünürken oysa naif ve rahatlatıcı bir ses tonuyla "iyisin değil mi güzelim?" What???

Şu an içinden güzelin miyim gerçekten demek geçiyordu fakat, fakat neyseeee.... Yani şu an belki de hastanedeyim hatta onun düşmanları tarafından bıçaklanmışımdır diye bana böyle davranıyordur.

AŞK-I YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin