Bebisimin bana verdiği fikir ile size apo ve Samet smutu yazıyorummm
""
Samet'en
Maçın ilk yarısı bitmişti güzel geçmişti,
Daha güzel de olacaktı.Soyunma odası boşaldığında gözlerim Abdülkerim'e kaydı. Forması ile oyalanıyordu. Soyunma odasından sürekli birlikte çıktığımız için beni bekliyordu.
Formasını bırakıp düzenli olan saçlarını tekrardan düzeltti.
Önüme dönüp birşeylerle ilgilenmeye başladım.
"Samet hadisene amına koyim gören de düğüne hazırlanıyor sanacak."
Beni beklediğini biliyordum.
"Beklemek istemiyorsan git seni zorla tutan yok."
"Beni zorla tutan yok ama senin yetişmen gereken bir maç var."
"Biliyorum."
"Biliyorsan hızlı olsan orospu çocuğu."
Abdülkerimin sinirli çıkan sesiyle arkamı döndüm.
"Apo siktirtme kendini."
Demem ile elin de ki formayı oturduğu yere bırakıp ayağa kalktı ve bana doğru yürüdü.
"Gel bakalım kim kimi sikiyor görelim Samet."
O bana adım attıkça geriye gitmek yerine bende ona doğru adım atıyordum.
"Görelim Abdülkerim."
Gözlerim dudaklarından çıplak vücuduna kaydığında yutkundum.
"Emin misin?"
Abdülkerim'in yüzüne baktığımda bana göz kırpmıştı.
"Neden olmayayım?"
Yazardan
Abdülkerim için de ki arzuya dayanamayıp kendisini ve onu da yakalanma riskine atmıştı.
Ellerini samet'in beline atıp kendisine çekerek dudaklarını yapıştı. Samet Abdülkerimin ani hareketi ile başlarda duraksamıştı.
Evet Abdülkerimin söylediği şey sadece sözde kalmayacağını biliyordu ama ondan böyle ani bir hareket beklemiyordu.
Sameti kendisine bastırıp öpüşmelerini derinleştirdi.
"Abdülkerim biri görebilir."
Abdülkerim Samete bakıp omuzlarını silkti. Sameti kucağına alıp duşlardan birine girdi. Samet'in belini duvara yaslayıp tekrardan öpüşmelerine devam etti.
Maç başlayacağı için fazla zamanları yoktu. Abdülkerim bunu biliyordu.
Samet'i yavaşca bıraktı ve Üstündekileri çıkartı ikisi de çıplak kaldığında Abdülkerim Sameti tekrardan kucağına aldı.
Samet'in sol göğüsünü emerken parmaklarını ona uzattı. Samet ne yapacağını anladığında ağzını açarak Abdülkerim'in parmaklarını ağzına aldı ve emmeye başladı.
Abdülkerim samet'in göğüsünü ısırmasıyla Samet ağzında ki parmakların izin verdiği şekilde inledi.
Parmaklarını samet'in ağzından alıp alttan Samete baktı. Onu yavaşca bırakıp yere oturduğu zaman sameti geri kucağına aldı. Samet ellerini Abdülkerimin ensesine doladı ve kafasını omzuna gömdü. Abdülkerimin üstünde biraz sürtündü. Apo'nun kısık kısık inlemelerini duymuştu. Kalçasını hafif kaldırdığında Abdülkerim samet'in içine parmağını yolladı.
Bir parmağı ile biraz genişletikten sonra yanına diğer parmağını da ekledi.
Makas hareketleri ile genişletmeye devam etti. Bunu yaparken samet'in boynunu emip ısırıyordu, Samet ise Abdülkerimin saçlarını çekiyordu.
Genişlediğini anladığında parmaklarını çekti ve sametin belinden tutup penisini konumlandırdı. Samet kafasını Abdülkerimin omzundan çekip penisin ucunu içine aldı. Derince inledi ve kafasını geriye doğru attı Samet.
Abdülkerim samet'in boynunu görmesi ile gülümsedi. Bu stresle kimse samet'in boynunu fark etmezdi zaten.
Penisinin yarısını içine aldığın da göz pınarlarında yaşlar aktı. Abdülkerim yaşları parmağı ile silip samet'in dudağına küçük bir öpücük bıraktı.
Belinden tutup samet'in hiç beklemediği zaman da içine kökledi. Dışarıda biri var mı yok mu diye düşünmeden çığlık atarcasına inledi Samet.
Abdülkerim eli ile samet'in ağzını kapattı.
"Şş sessiz ol yavrum, kasma kendini."
Samet şu anda Abdülkerimin ne dediğini anlamıyordu yine de kafasını salladı. Abdülkerim biraz bekledikten sonra içinde hareket etmeye başladı.
Samet biraz alıştıktan sonra acı değil zevk almaya başlaması ile üstün de zıplamaya başladı. Kısık kısık inliyordu.
Üstün de zıplamaya devam etti Abdülkerim'in penisi zevk noktasına vurmaya başladığında gözleri seğirdi.
Bir kaç dakika sonra boşalması ile Abdülkerim içinden çıkarak onu altına aldı bacaklarını aralayarak penisini çekiştirdi ve içine girdi.
Tekrardan samet'in zevk noktasına vurmaya başladı. Bu sefer daha sert ve hızlıydı.
Samet'in içine boşaldıktan sonra için de biraz bekledikten sonra çıktı.
Nefesleri birbirlerine karıştı. Temizlenip hızlı hızlı üstlerini giydiler.
"Samet şortumu giymişsin."
Abdülkerimin dediği şey ile Samet giydiği şorta baktı.
"Of şortunu sikicem apo yürü hadi."
Samet'in acele ile çıkmasıyla apo arkasından çıktı. Dolabından yedek şortunu alıp samet'in arkasından gitti.
""
Bana birşeyler olmuş yazamıyorum
Bölüm falan yazarsamda kötü oluyorBebisime sözüm olmasaydı yazmazdım
bizkotuyuzaynen0 Bebisimmmm🎀😍✨
Orada ki Yıldız var ya ona basmaya unutma🙃🔪
Yorum atmayı da🔪🔪🔪
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
siktirtme kendini |Abdülkerim Samet
Fanfiction"apo siktirtme kendini" "gel bakalım kim kimi sikiyor görelim Samet"