Part ~3~ ✖️Yanımda Yat Baka!✖️

80 4 0
                                    

~~~~~

"Sasuke yatakta bu gece sen yatmalısın."

"Olmaz. Sen misafirsin."

"Ama senin parmağın falan kesik olmaz." Komik bir şey söylemişim gibi güldü. Tamam, bu büyük bir etken sayılmaz. Hatta ufak bile olsa etken sayılmaz. Ama onu onun evinde, onun yatağından etmek beni hoşnut etmiyordu.

"Hadi Misa, Sadece bir kesik. Bunun sen de farkındasın."

"Hayır ben salonda yatarım dedim nokta." dedim dolaptaki battaniyeyi alırken. Salona adımladım. Koltuğa geçip battaniyeyi serdim. Saate göz attığımda saat 12.32'ydi.

"Şimdi yatmayacağız değil mi Sasuke?"

"Şaka mı yapıyosun? Tabi ki hayır." dedi sağ elini ensesine götürüp sırıtırken. Sasuke'ye gülücük attıktan sonra battaniyeyi kaldırıp altına girdim. Yana kayıp Sasuke'nin yanıma geçmesini izledim. Sasuke'de soluma oturup üstüne battaniyeyi çekti. Televizyonu açıp izlemeye başladık.

"Hey, Misa-Chan, yine korku filmi izlemeye ne dersin?"

Gözlerim pörtletmiş şekilde hızlıca Sasuke'ye döndüm.

"Huh? Efendim k-korku filmi mi?"

Sasuke'ye korku dolu bakışlar atmaya devam ettim. Sasuke kahkaha atarak bana döndü.

"Şaka yaptım. Kalbin kaldıramaz 2. korku filmini."

"Nedenmiş o?"

"Hiç canım hiç."

~~~~~

Sasuke oturduğu yerde esnedi.

"Saat 2 oldu. Hadi yatalım. Seni yatağa gönderiyoruz Misa-San."

"Hayır! Bunu konuşmuştuk bir kere! Sen git yat."

Sasuke beni kucağına aldı.

"Ya! Sasuke! Ne yapıyorsun indir beni!"

Sasuke sesini çıkarmadan beni odaya götürmeye devam etti. Şuna bak yüzüme bile bakmıyor!

"Hey kime diyorum baksana!"

Sasuke odaya geldiğimizde beni yatağa bıraktı.

"Çok fazla konuşuyorsun, Misa."

Ciddi olmaya çalıştığı zaman 'Chan' ekini kullanmıyordu.

Sasuke salona geçerken yataktan atlayıp önüne geçip koşmaya başladım. Sasuke hemen beni belimden yakalayıp tekrar kaldırdı.

"Hey, Sasuke!"

Tekrar yatağa bıraktı.

"Seni burda tutmak için ne yapabilirim?"

"Hiç bir şey, Baka! Ben burada, senin yatağında yatarken sen o koltukta uyuyacaksın."

"Ee diğer türlü de sen koltukta yatarken ben yatakta yatacağım. Ben de kabul edemem."

Sasuke birkaç saniyeliğine odayı süzüp tekrar gözlerini benim gözlerimde odakladı.

"Hayır yani benimle yatmak için söylüyorsan..."

Gözlerim pörtlerken elime geçirdiğim yastığı fırlattım.

"Sapık mısın?"

Yastığı mükemmel bir refleks ile yakalarken kahkahası yankılanmıştı.

"Şaka yaptım. Eğer bu dediğin olsun istemiyorsan, burada kalıyorsun küçük hanım."

Tamam, ikna etme kapasitesi oldukça yüksekti. Ve karşısındakinin de ben olduğunu var sayarsak...

"Pekala, Sasuke, sen kazandın." Suratıma sıcak bir gülümseme yerleştirirken, battaniyeyi üzerime örttü ve aynı sıcaklıkta gülümsedi.

"İyi geceler, Sasuke-Chan." dedim iyice yatağa gömülüp.

"İyi geceler, Baka-Chan." dedi ve alnımdan öptü. Sanki uyku tuşum alnımdaymış da o öpünce tuş basılı kalmış gibi hissettim ve anında uykuya daldım.

~~~~~

Gözlerimi korkuyla açtığımda şimşekler çakıyordu. Battaniyeyi biraz daha üstüme çektim, ama ne yaptıysam korkum geçmedi. Zorlukla saati seçtiğimde saatin henüz 4.21 olduğunu gördüm. Yani, bu uzun bi gece olacaktı.
Önce biraz tereddüt etsemde Sasuke'yi uyandırmaya karar verdim. Ürkmemesi için salona parmak uçlarımla gittim ve koltuğun kenarına oturdum. Uyanması için parmağımla Sasuke'nin koluna hafifçe vurmaya başladım.

"Sasuke, uyansana."

Sasuke'nin kımıldamadığını dahi görünce ofladım ve daha sert vurmaya başladım.

"Pşt, Sasuke kime diyorum ben?"

Yine kımıldamadı. Ben Sasuke'yi uyandırma çalışmalarına devam ederken tam üstümüzde bir şimşek daha çaktı. Ürkerek çığlık attım Sasuke sonunda duymuş olacak ki uyandı.

"Misa? İyi misin?" dedi uykulu sesiyle.

"Değilim Sasuke! Görmüyor musun şimşek çakıyor!"

"Korkmana gerek yok."

"Gök gürültüsünden ne kadar korktuğumu biliyo-"

Şimşek tekrar çaktığında sözüm kesildi ve Sasuke'ye hızla sarıldım. Sasuke gözleri yarı kapalı biçimde belimi kavradı ve beni kendine çekti. Arkamı dönmemi sağladı ve arkadan üstüme sarıldı (Bknz: Multimedia).

"Şimdi iyi misin? Korkun geçti mi"

"E-evet."

"O zaman artık uyuyabilirim... Değil mi?"

"T-tabiki."

Sasuke uzanıp yanağıma bir öpücük kondurdu ve gözlerini kapadı. Ben ise alev almış yanaklarımdan başka bişey hissetmiyordum... Suratıma yayılmaya başlayan gülücük şimşekle ilgili olan bütün düşüncelerimi aldı götürdü. Onun birşey olmamış gibi nasıl uyuyabildiğini çok merak ediyorum.

~~~~~

Uyandığımda kafam Sasuke'nin göğsüne gömülüydü. Sasuke'nin suratını buradan görmesemde sanırım şu an saçlarımla oynuyordu. Gözlerimi kapayıp Sasuke'nin kokusunu bi kez daha içime çektim ve biraz durdum. Saçlarımla oynamasına izin verdim. Kokusunu içime çekmeye izin verdim.

"Sasuke. Uyandın mı?" Yeni uyanmış gibi sessizce söylemiştim.

Sasuke sesimi duyunca saçlarımla oynayan parmaklar durdu.

"Aa Misa-Chan, evet uyandım."

Kafamı Sasuke'nin göğsüne gömdüğüm yerden çıkardım ve hemen Sasuke'nin kafasının yanına koydum.

"Gece çok korktun mu?"

"Ta-tabiki hayır! Hem neden korkacakmışım?"

Sasuke'yle bir kaç saniye bakıştıktan sonra büyük bir kahkaha patlattık.

"Seni çok mutlu edebilecek bişey söyleyeceğim, Misa."

"Neymiş o?"

"Seni burdaki okula yazdırmak için biraz uğraştım ama başardım. Yani hala aynı okuldayız."

Ayağa fırladım ve pörtlek gözlerle Sasuke'ye baktım. Onuda ayağa kaldırdım ve ellerinden tutarak etrafımda döndürmeye başladım.

"Ne! İnanmıyorum! Sağol Sasuke, seni seviyorum seni seviyorum!"

Sasuke'ye sıkıca sarıldım. Sasuke eliyle çenemi kavrayıp kendine çevirdi ve ona bakmamı sağladı. Gözlerini kapadı yaklaştı ve...

~~~~~

İtirafHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin