Part 15

253 28 0
                                    

▲Love Triangle▲#part 15#
//soyou POV//
Soyou:aku nk kau cari sape 'calon'jungkook..aq yakin..mesti dia budak satu sekolah ngan jungkook.aq nk kau cari dia.lepas tu..bagitau aq kat mane dia duduk.arraseo?
Namja:nae.
Soyou://semyum sinis//(hmm..jungkook..kau milik aku sorang je..xkan ade sesapa yg boleh miliki kau..selain aq..kau takkan terlepas dri aku jungkook..ingat tu)
Keesokkannya di hospital..
Jungkook://tdur di tepi katil ye in//
Taehyung://masuk bilik wad//oi,jungkook.bangun.
Jungkook://tersedar//hurm?hm...bila kau sampai?
Taehyung:baru je .kau pegi cuci muka.aq bawak breakfast.
Jungkook:nae.
Selepas jungkook membasuh muka,dia mengambil makanan dri taehyung.
Taehyung:ade ape ape perkembangan positif x dri ye in?
Jungkook:takde..
Taehyung:haish..napelah semua ni jadi kat ye in?
//SKIP//
Hampir sebulan ye in tidak sedarkan diri..dan soyou juga telah mendapat maklumat tentang ye in..
Soyou:jadi skang ni dia kat hospital?sebab eksiden?
Namaj:ye cik.
Soyou:ok..bagus keje kau.ni upahnya.seperti yg dijanjikan..990ribu won
namja:kamsahamnida cik. //pergi //
Soyou:(sekarang..lagi senang keje aq..aq akan buat perempuan tu x boleh tgk dunia lagi dah..biar mampos lagi senang..takde halangan aq nk dptkan jungkook balik..aq nk bunuh dia dgn tangan aq sendiri..baru puas)
//jungkook POV//
jungkook:ye in..bila awk nk bangun?bangunlah..(aduhh..perut ni buat hal plak..)ye in..kejap ye..saya nk ke toilet..
Jungkook pon masuk ke toilet..beberapa minit kemudian..seseorang masuk kedalam bilik ye in..
??:ouh..ni rupanya calon jungkook..sape namenye ni?ouh..ye in..hai ye in..aku soyou..aku ni..bakal kawin ngan jungkook..so,kau tu x payah la menyebok eh..aq rase keadaan kau skang ni dah tenat..so..lebih baik terus..tuutttt je kan?haha..ok..i will do it now..ye in.get ready..
Soyou terus mencabut wayar mesin hayat ye in..selepas itu soyou ketawa puas..jungkook yg berada didalam toilet pula tidak perasan kerana perutnya terlalu sakit..(dia memerutlah dlm toilet tu..sakit perut..bom meletup kat sebelah pon dah tak heran..asalkan 'bom nuklear yg nk meletup tu dilepaskan dulu )
Tetiba..
Taehyung:oi!
Soyou://terkejut// //toleh belakang//tae..taehyung?!
Taehtung:soyou?!kau jangan lari!//pegang tangan soyou//
Pada ketika itu,ye in sudah sesak nafas..dan ketika itu jugalah jungkook keluar dri toilet dgn muka yg lega..
Jungkook:soyou?ape kau buat ni?
Taehyung:dia cuba bukak wayar mesin hayat ye in!
Jungkook:mwo?! ya!micheosseo?ye in!!kau pegang dia!aq panggil doktor.//keluar wad//
Taehyung:kau apasal hah soyou?!
Soyou: ah! //sepak **** taehyung //
Taehyung: aww!! //terlepaskan soyou//
Soyou://lari//
Taehyung:soyou!!jgn lari!aww!ye in ah!//pergi kat ye in/
selepas itu doktor pon sampai. Doktor memasang semula wayar mesin hayat ye in. Ye in kembali stabil.
Jungkook :mane soyou?
Taehyung: dia.. terlepas.
Jungkook:mwo?!ish kau ni!
Jungkook pon keluar mencari kelibat soyou..tetapi tiada.
Jungkook:aish!asal la bole terlepas!nasib baik ye in tak ape ape..pabo kau soyou..
▲▲Bersambung▲▲

♥Love Triangle♥Where stories live. Discover now